Auteur Topic: Hoe heet jouw band en album?  (gelezen 17342 keer)

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #20 Gepost op: 15-04-2013, 20:29:00 »
ik heb die van mij gewoon met paint gedaan hoor:)
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #21 Gepost op: 15-04-2013, 20:30:23 »
ohja dat kon ook wel.. maar vond dit wel een goed excuus ::tandpastasmiley::


en ik was nog vrij onthutst over waarmee ik befaamd ga worden ;)
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #22 Gepost op: 15-04-2013, 20:32:45 »
Na het succes van het album in 2008 ter gelegenheid van de zomerspelen in Beijing heeft deze Afrikaanse trommel-en volksband ruim 4 jaar aan hun nieuwste album gewerkt. Inmiddels zijn we 8 maanden na de spelen van Londen en zijn al hun sportieve indrukken verwerkt tot herkenbare Afrikaanse klanken. De groep die in 2008 het nummer opnam, is bij elkaar gebleven, dat verklaart ook de naam van het nieuwe album. Vanaf aanstaande woensdag in elke CD winkel te halen: Botswana at the 2012 summer olympics met With the same person!!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #23 Gepost op: 15-04-2013, 20:42:41 »
Ah hiervan heb ik er nog een paar op mn pc staan :D
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #24 Gepost op: 15-04-2013, 21:01:34 »
Deze is ook te toevallig: een dansend mannetje, iets over waardes voorspellen en iets over loterij  ::rofl::


Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #25 Gepost op: 15-04-2013, 21:18:44 »
 ::rofl:: Geweldig! ::ok::

De geëngageerde Duitse punkband Lupul River komt met een nieuw album. Deze keer willen ze de aandacht vestigen op de invloed van klimaatverandering op diversiteitsverlies van flora en fauna. 25% van de opbrengst van de CD-verkoop komt ten goede aan de Stichting ter Behoud van Zeldzame Insecten.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #26 Gepost op: 15-04-2013, 21:24:57 »
Ik denk dat ik de band maar moet beginnen - zou toch zonde zijn de albumhoes niet te gebruiken.

Gezien de licht melodramatische hoes neig ik naar een ambiante muziekvariant liggend op de raakvlak van downtempo, electronic en klassiek.

Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Moličre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #27 Gepost op: 15-04-2013, 21:26:25 »
Breng jij carnavalsklassiekers uit, MV? ::rofl::

JBP Productions brengt zijn eerste plaat uit. Speciaal voor de fans van snoeiharde metal is hier Off-pump coronary artery bypass met Born is busy dying! ::oordoppen::
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #28 Gepost op: 15-04-2013, 21:28:42 »
Grappig hoe zulke toevallige combinaties telkens weer briljante albums opleveren. Dat album van Pseudoglyptodon lijkt me echt zo'n CD met fluitende vogeltjes en kabbelend water.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #29 Gepost op: 15-04-2013, 21:29:56 »
Breng jij carnavalsklassiekers uit, MV? ::rofl::

Whaha ja  ::rofl:: we zijn momenteel bezig 'm in het Nederlands te laten vertalen en dan in duet met zanger rinus uit te brengen  ::jaja::

Offline Moličre

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #30 Gepost op: 15-04-2013, 21:33:09 »
Whaha ja  ::rofl:: we zijn momenteel bezig 'm in het Nederlands te laten vertalen en dan in duet met zanger rinus uit te brengen  ::jaja::
Oh, dan opteer ik toch maar voor de muziek van Pseudoglyptodon. ::jaja::
"The most beautiful thing we can experience is the mysterious. It is the source of all true art and science."

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #31 Gepost op: 15-04-2013, 21:34:59 »
De Japanse tekstdichter en levenkunstenaar Ikuo Nakamura heeft zich de afgelopen winter teruggetrokken in Kamtjsaka. Hij kwam tot de conclusie dat iedereen een geboorterecht heeft. We zijn het waard ::ok:: (en zijn vriendin zeker )
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #32 Gepost op: 15-04-2013, 21:42:12 »
 ;D ::ok::

De psychedelische rock van het Sheffieldse collectief Diazepam binding inhibitor krijgt een geheel nieuwe dimensie nu het kwartet zich is gaan bezighouden met de economische crisis. Onder invloed van cannabis, XTC, heroďne en grote hoeveelheden alcohol bedachten ze een wereldschokkende oplossing. Nieuwsgierig? Hun nieuwste album ligt nu in de winkels!
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #33 Gepost op: 15-04-2013, 21:58:22 »
De Noorse band Born To Be With You (elk woord beginnend met de eerste letters van de bandleden: Bjorn, Tobbe, Bjorn, Wilfred en Yari) komen na hun doorbraak Bring The Beast Within You uit 2011 met hun nieuwe album Don't talk too much. Terwijl het vorige album een ode aan het leven zelf was, is dit album een ode aan de liefde. Born To Be With You raakt je met hun melodieuze, ietwat zweverige, maar altijd zeer vrolijkmakende composities.

Hier kan uw boodschap komen te staan. Geďnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #34 Gepost op: 15-04-2013, 22:02:23 »
Okee geniaal  ::rofl::.

The 18th Hong Kong is een sexy lady die haar eerste album uitbrengt genaamd: 'Take calculated risks'. Het genre dat overheerst is Aziatische pop, burlesque en sexy jazz nummers.



Dit album zou ik wel kopen :P.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #35 Gepost op: 15-04-2013, 22:10:35 »
Een mooi album met prachtige poprock-nummers van de nieuwste sensatie uit Engeland, Dennis Loline! ::bravo::

🜃

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #36 Gepost op: 15-04-2013, 22:19:03 »
Enrique Iglesias en Ricky Martin krijgen concurrentie van een nieuwe latino-zanger: Ignacio Suarez! De Argentijnse hunk mengt zwoele salsa-klanken met stomende bolero en zingt over allerhande belangrijke levensvragen. De nummers op deze CD zijn zo mierzoet dat ze het glazuur van uw tanden spontaan doen barsten.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #37 Gepost op: 15-04-2013, 22:26:27 »
Dit kreeg ik eruit. Nu nog wat creatiever worden met het lettertype.


Een studio in een oude loods, de band Rattersdorf beschikt er echter over de meest geavanceerde apparatuur die men zich maar kan wensen. De leden van de band vonden troost bij elkaar toen de school waar ze samen hun studiejaren volbrachten, door een hevige brand werd verwoest.

In 1 klap al hun herinneringen verloren. Alleen het muzieklokaal bleef intact. DAT moest een teken zijn: muziek overleeft alles.

Na dit album, waarop symphonische rock afgewisseld wordt met ballads, willen Torsten, Olli, Peter en ''Onslow'' nog een tweede album maken, maar hier ontbreekt vooralsnog de financiering voor.

Dus mensen: downloaden, dit debuut-album, dan komt de opvolger er zeker.
« Laatst bewerkt op: 15-04-2013, 22:43:06 door Bodejos »

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #38 Gepost op: 15-04-2013, 22:27:44 »
De nieuwe zanger George Leland Dyer komt met zijn nieuwe album 'Me as a member'. Hij laat met dit album een heel nieuwe kant van zichzelf zien en probeert antwoord te geven op de vragen des levens door middel van licht melancholosche muziek
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Jann

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Derde plaats Dixit 2020
Re: Hoe heet jouw band en album?
« Reactie #39 Gepost op: 15-04-2013, 22:38:33 »
De meest patriottistische band van de Verenigde Staten brengt alweer hun 17e plaat uit. Leadzangeres Carolyn Kaye van de hardrockband draagt een shirt van de Amerikaanse uberheld Superman, met op de achtergrond de wolkenkrabbers van New York. Zij zijn vooral populair in hun thuisstaat Virginia. Met hun titel 'No y in it' verwijzen ze naar hun poging van hun oude imago af te komen, uit de tijd waarin zij nog Virginya State Route 88 heetten.

Hier kan uw boodschap komen te staan. Geďnteresseerd? Neem dan snel contact op en bereik een miljoenenpubliek (5 cent per pm)