Auteur Topic: Wat heb je gedaan vandaag  (gelezen 1043832 keer)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #6760 Gepost op: 25-06-2020, 00:23:28 »
Ah ja ik zag laatst een filmpje waarin blijkt dat landen op een kaart veel groter lijken dan dat ze in werkelijkheid zijn.

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #6761 Gepost op: 25-06-2020, 23:14:20 »
Brtdm plaatste dat toch ook op het forum laatst?

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #6762 Gepost op: 25-06-2020, 23:22:33 »
Klopt, vandaar ook mijn plotselinge fascinatie. eerst vond ik het zo lelijk vanwege de driehoeken, maar als je die wegpoets houdt je best een mooie kaart over.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #6763 Gepost op: 26-06-2020, 17:39:04 »
Lalaland in de bioscoop gezien ::love:: Een paar maanden terug op tv gezien voor het eerst en vond het toen een hele mooie film. De bioscoop geeft toch altijd net wat extra's aan zo'n film, mijn man had 'm nog niet gezien, dus de keuze was snel gemaakt.

Oh en het was vrijdagmiddag, dus we hadden de zaal weer eens voor ons alleen. ;D
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #6764 Gepost op: 26-06-2020, 17:43:04 »
Met mijn dementerende vader gewandeld in de tuin van het tehuis en op het einde vh bezoek nog een milkshake met hem gaan drinken. (Friettentje ongeveer 50 meter vab het tehuis). Mooi dat het weer kan zo bezoek, triest te zien daf hij echt geen idee heeft waar het tehuis is en constant bang is om de weg niet meer te weten.

Daarna  doos uitgepakt met 3 nieuwe bordspellen, regels lezen in het weekend.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #6765 Gepost op: 26-06-2020, 17:44:07 »
Met mijn dementerende vader gewandeld in de tuin van het tehuis en op het einde vh bezoek nog een milkshake met hem gaan drinken. (Friettentje ongeveer 50 meter vab het tehuis). Mooi dat het weer kan zo bezoek, triest te zien daf hij echt geen idee heeft waar het tehuis is en constant bang is om de weg niet meer te weten.

Daarna  doos uitgepakt met 3 nieuwe bordspellen, regels lezen in het weekend.

oeh.. welke spellen?

En fijn dat wandelen weer kan :-)
Wit is ook een kleur!

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #6766 Gepost op: 26-06-2020, 17:48:12 »
De hele dag arcade-spellen gespeeld  ::rofl::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #6767 Gepost op: 26-06-2020, 18:57:12 »
Met mijn dementerende vader gewandeld in de tuin van het tehuis en op het einde vh bezoek nog een milkshake met hem gaan drinken. (Friettentje ongeveer 50 meter vab het tehuis). Mooi dat het weer kan zo bezoek, triest te zien daf hij echt geen idee heeft waar het tehuis is en constant bang is om de weg niet meer te weten.

Daarna  doos uitgepakt met 3 nieuwe bordspellen, regels lezen in het weekend.

Mijn oma heeft ook dementie en dit raakt me heel erg. Zij is ook vaak erg bang en heeft achterdocht dat er dingen gebeuren. De dagbesteding waar ze normaal naartoe gaat had een ernstige corona uitbraak, maar dat hoorde wij pas weken later. Het management had besloten dit niet te delen in verband met toekomstige terugslag.  Gelukkig ging sinds de corona uitbraak in Nederland mijn oma er al niet meer naar toe dankzij mijn moeder haar advies.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #6768 Gepost op: 26-06-2020, 20:25:55 »
Diploma-uitreiking-speeches geschreven
You'll never walk alone

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #6769 Gepost op: 27-06-2020, 00:20:32 »
Met mijn dementerende vader gewandeld in de tuin van het tehuis en op het einde vh bezoek nog een milkshake met hem gaan drinken. (Friettentje ongeveer 50 meter vab het tehuis). Mooi dat het weer kan zo bezoek, triest te zien daf hij echt geen idee heeft waar het tehuis is en constant bang is om de weg niet meer te weten.


::hug::

Nare ziekte is het toch. Wel heel fijn dat je weer naar hem toe kon.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Moni

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #6770 Gepost op: 27-06-2020, 18:08:26 »
Met mijn dementerende vader gewandeld in de tuin van het tehuis en op het einde vh bezoek nog een milkshake met hem gaan drinken. (Friettentje ongeveer 50 meter vab het tehuis). Mooi dat het weer kan zo bezoek, triest te zien daf hij echt geen idee heeft waar het tehuis is en constant bang is om de weg niet meer te weten.

Daarna  doos uitgepakt met 3 nieuwe bordspellen, regels lezen in het weekend.

Wat fijn dat je je vader weer mag bezoeken.  ::hug:: Het lijkt me wel heel moeilijk om je vader zo hulpeloos te zien.  :( 

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #6771 Gepost op: 28-06-2020, 13:07:00 »
Mijn oma heeft ook dementie en dit raakt me heel erg. Zij is ook vaak erg bang en heeft achterdocht dat er dingen gebeuren. De dagbesteding waar ze normaal naartoe gaat had een ernstige corona uitbraak, maar dat hoorde wij pas weken later. Het management had besloten dit niet te delen in verband met toekomstige terugslag.  Gelukkig ging sinds de corona uitbraak in Nederland mijn oma er al niet meer naar toe dankzij mijn moeder haar advies.

Niet te geloven! Goed van je moeder en fijn voor je oma  ::hug::

Met mijn dementerende vader gewandeld in de tuin van het tehuis en op het einde vh bezoek nog een milkshake met hem gaan drinken. (Friettentje ongeveer 50 meter vab het tehuis). Mooi dat het weer kan zo bezoek, triest te zien daf hij echt geen idee heeft waar het tehuis is en constant bang is om de weg niet meer te weten.

Daarna  doos uitgepakt met 3 nieuwe bordspellen, regels lezen in het weekend.

Een  ::hug:: voor jou. Ik heb 10 jaar voor mijn dementerende moeder gezorgd, de laatste jaren zat ze in een verpleeghuis.Het is best zwaar om dat mee te maken. Fijn dat je nu toch weer leuke momenten samen kan delen.
...maar soms even niet :)

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #6772 Gepost op: 29-06-2020, 20:40:38 »
Voor het laatst op een maandag gewerkt.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #6773 Gepost op: 29-06-2020, 20:47:41 »
Ben met mijn kleine Neefje van 2 naar de dierentuin geweest ::trots:: ::love::
chipsverslaafde <3

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #6774 Gepost op: 29-06-2020, 20:51:31 »
Gesport, gewandeld, staatslot gekocht
Frankje Lapi

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #6775 Gepost op: 3-08-2020, 20:44:20 »
Etappe 1 van het verhuizen incl. schuren en schilderen. Wo'j moe van.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Loezel

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #6776 Gepost op: 13-08-2020, 14:23:30 »
Naar de huisarts geweest en gevraagd of ik misschien getest kan worden op allergieën, zodat ik hopelijk niet meer elke twee weken een nieuwe Coronatest hoeft te doen. Daarna idd een afspraak gemaakt om morgen bloed te laten prikken. En daarna nog een stuk gewandeld (net voordat het weer zo heet werd).

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #6777 Gepost op: 13-08-2020, 18:53:22 »
Verhuizen en kamer inrichten.

Maar vooral heel veel gezweet.  ::zweet::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #6778 Gepost op: 13-08-2020, 19:03:18 »
Brtdm respect , verhuizen Met dit weer .


Ot. Met mijn Vader naar zijn trouwring gezocht. Hij had die afgedaan omdat het zo warm was. Goede beslissing, Maar hij has Geen idee Waar hij hem gestopt had. Gelukkig is zijn kamer niet al te groot. Hij zat In zijn portemonnee.

Dus met hem afgesproken dat ik de ring meenam en op briefje geschreven dat Ik hem mee had.

Ik was nog  maar net thuis en toen belde de zorg alweer dat hij zo verdrietig was want hij was zijn ring kwijt.  Was wel beetje zielig, maar toen ik er was en wees op briefje wist hij het eventjes weer. Tijdens de wandeling voor een IJsje was hij het alweer kwjt.

Nu zit er briefje In portemonnee, op prikbord en in zijn kameragenda dat zijn ring bij mij is. Misschien dat hij kwijt raakt dat hij zijn ring kwijt is  ;D.

Soms is het erg moeilijk omdat je je Vader kwijt bent, maar het is soms ook wel goed om een Andere band te kweken en gewoon samen dingen te doen.

Bord spellen van de laatste zending waren aftermath, clank legacy en the isle of cats. Alleen aftermath is nog niet op de tafel gekomen ( regels nog niet eens gelezen), de rest ondanks corona toch al paar keer gespeeld ( Skype verbinding is niet ideale vervanging voor vrienden aan tafel, maar het werkt)
« Laatst bewerkt op: 13-08-2020, 19:08:36 door Tarbozan »

Online Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wat heb je gedaan vandaag
« Reactie #6779 Gepost op: 13-08-2020, 23:13:52 »
Ach jee, wat is dat toch naar he, zo steeds vergeten wat je heel graag wilt weten, moeilijk hoor...

Brtdm, poeh, dat is zweten!

Ik heb vandaag mijn spullen gepakt en de motor alvast ingeladen. Morgen nog even werken en dan op naar Sauerland 8)
Keep calm and eat chocolates!