Haha, was het serieus?
Volgens mij wel
Sorry, heb nu pas tijd om te reageren! Maar ik zat dus in de trein naar huis 's avonds laat en er zat een jongen, ik schat zo 25, aan de andere kant van het gangpad zegmaar. En hij zat al af en toe een beetje te kijken en te lachen en ik dacht echt van... zit m'n mondkapje verkeerd?
Maar toen uit het niets zei hij dat ik er leuk uit zag en toen was ik natuurlijk al best wel van what's happening ik zit in de trein
dus ik zei thanks. En toen moesten we allebei een beetje lachen gewoon.
5 minuten later arriveerde de trein bij het station waar ik er uit moest en toen ik opstond en bij de deuren ging staan vroeg hij: "Mag ik kijken?" en ik dacht eerst van euhhh... waar gaat dit heen?
maar toen wees hij naar m'n mondkapje en die deed ik toen af en ik moest opnieuw lachen en hij ook, en toen zei hij "leuk en mooi" en toen wist ik al helemaal niet meer wat ik moest zeggen en lachte ik nog eventjes en knikte ik een beetje en stapte ik uit
Sad ending, iknow, maar hij was sowieso wel een beetje te oud voor me - vind ik dan - (zo leek hij tenminste) en ook niet echt m'n type verder
Maar wel bijzonder dus
niet echt een liefdesverklaring maar het kwam in de buurt wel