Auteur Topic: Irritant  (gelezen 2354319 keer)

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #19300 Gepost op: 4-05-2021, 15:30:51 »
Ticketmaster.be

Op Suikerrock 2020 zou Tom Jones komen optreden, en mijn schoonzus heeft ons overgehaald om daar kaarten voor te kopen, ook al is het helemaal in Belgie en zo. Het werd uitgesteld naar 2021, en vandaag kregen we bericht dat het wordt uitgesteld naar 2022. Maar ze proberen nog steeds om dezelfde artiesten te boeken.
Ik geloof er niet meer zo in dat Tom Jones op zijn 82e nog gaat zingen in Belgie, dus ik wil mijn geld terug. Maar Ticketmaster.be wil alleen geld terug geven als je documenten instuurt waaruit duidelijk wordt dat je echt niet kunt. Zoals een werkrooster, een bruiloftsuitnodiging of een geboekte vakantie of zo. Met betrekking tot 31 juni 2022 dus. Aanvraag indienen voor 1 juli dit jaar.
Ik heb natuurlijk nog geen werkrooster of geboekte vakantie voor die zomer. Dat is nog 15 maanden ver weg.

Ik heel verhaal ingestuurd dat mijn vriend me net ten huwelijk heeft gevraagd en we eind juli 2022 gaan trouwen maar daar nu nog geen documenten of geboekte huwelijksreis voor hebben. Wordt mijn aanvraag gewoon afgewezen want ik heb geen document ter ondersteuning. Grmbl. Jullie hebben nog 15 maanden om mijn tickets aan iemand anders te verkopen, ik wil gewoon mijn geld terug...
Keep calm and eat chocolates!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Irritant
« Reactie #19301 Gepost op: 4-05-2021, 15:45:02 »
Vind ik erg absurd dat je je ticket niet kan omzetten in geld , want de kans is zeker aanwezig dat de door jou gewenste artiest niet in 2022 kan komen.

Ik snap niet zo goed waar ze moeilijk over doen. En dus kan ik de irritatie enorm goed begrijpen . Ik vraag me ook af wat er in hun annuleringsvoorwaarden staat, in het ergste geval even met je baas regelen dat je een “fake” werkrooster juni 2022 krijgt,

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #19302 Gepost op: 4-05-2021, 15:54:21 »
Nja ik denk dat dergelijke festivals een financieel probleem hebben als iedereen zijn geld terug wil. Ze hebben natuurlijk voor 2020 en 2021 wel kosten, zonder daar inkomsten tegenover te hebben staan.

En ik ben de baas. Ik kan wel een dienstrooster gaan maken voor 2022 natuurlijk, maar of ze dat van mezelf geloven, en zeker nu ik heb gezegd op huwelijksreis te zijn eind juli 2022.. :P
Keep calm and eat chocolates!

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Irritant
« Reactie #19303 Gepost op: 7-05-2021, 21:04:39 »
Ik heb waarschijnlijk mijn neus gekneusd en het doet pijn ::zwaaisip::
...if one only remembers to turn on the light.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Irritant
« Reactie #19304 Gepost op: 7-05-2021, 21:19:44 »
Ik heb waarschijnlijk mijn neus gekneusd en het doet pijn ::zwaaisip::
Hoe heb je dat voor elkaar? :( Het enige dat ik kan bedenken is dat in gekneusd het woord neus zit, maar dat zal geen verband hebben met elkaar. Beterschap ::hug::

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #19305 Gepost op: 7-05-2021, 23:13:40 »
@Swifty, misschien een tikfoutje. Maar staat daar echt 31 juni?

Je kan altijd nog zeggen dat je dan een begrafenis hebt.....

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Irritant
« Reactie #19306 Gepost op: 8-05-2021, 15:36:25 »
Hoe heb je dat voor elkaar? :( Het enige dat ik kan bedenken is dat in gekneusd het woord neus zit, maar dat zal geen verband hebben met elkaar. Beterschap ::hug::
We wilden elkaar laten schrikken, maar uiteindelijk zorgde dat ervoor dat de zijkant van zijn pols per ongeluk met volle kracht op mijn neus terecht kwam. Dacht eerst even dat mijn neus gebroken was, maar dat viel gelukkig nog mee.
...if one only remembers to turn on the light.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Irritant
« Reactie #19307 Gepost op: 12-05-2021, 17:11:20 »
Grrrrr ....

Al weken last van een storing in mijn auto. Maandag ingeleverd in de veronderstelling dat het software gerelateerd is ... 's middags gebeld ... nee, twee sensoren stuk, moet besteld worden, dus morgen klaar. Dinsdag werd ik gebeld ... verkeerde kleur geleverd, moet opnieuw besteld worden, dus het wordt woensdag. Vanochtend werd ik weer gebeld ... weer de verkeerde kleur. Maar we gaan het dan wel spuiten, dus het komt goed.

Nou je raadt het al, de sensoren in de juiste kleur weer herplaatst vanmiddag ... en er is nog steeds storing.
Morgen is het hemelvaart, dus ben benieuwd wat het vrijdag wordt. >:(

Offline ViWiRu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar voetbaltoto 2021/2022 en Giro Poule 2023
Re: Irritant
« Reactie #19308 Gepost op: 15-05-2021, 17:33:19 »
De ns  ::ohno:: ::ohno::
I'd consider myself a realist, alright? But in philosophical terms I'm what's called a pessimist.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #19309 Gepost op: 18-05-2021, 13:24:38 »
Ik had bewust ervoor gekozen om mijn donorregistratie níet in te vullen,
om daarmee automatisch in het "geen bezwaar-register" terecht te komen.

Er volgden wat brieven, de laatste bevatte de mededeling dat ik daarmee gekozen had voor "geen bezwaar".

Vanmorgen kwam er een brief, waarin staat dat ik mijn keuze online moest bevestigen, en dat ik mijn bevestiging altijd kan herroepen......

Hoezo, die keuze zou toch automatisch van kracht worden, als je niet reageert?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Irritant
« Reactie #19310 Gepost op: 18-05-2021, 13:59:18 »
Dit dus, zo typisch.

Ja dat is inderdaad altijd gezegd maar kunnen ze niet maken.  Als je je keuze opstuurt en dje komt niet aan, sta je dus als donor in het systeem , terwijl misschien jouw keuze was om juist geen donor te worden.

Dus wederom een bureaucratisch irri dingetje waar veel mensen last van hebben

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #19311 Gepost op: 18-05-2021, 15:07:54 »
Maar aan de andere kant: als er elke keer in die correspondentie staat dat je automatisch donor bent, als je geen keuze maakt, dan mag je er toch vanuit  gaan dat die boodschap dúidelijk is? Ze laten dat 7 keer weten, en als je dán precies doet wat in die brief staat ('níet reageren'), dan zou je dat als definitief mogen beschouwen.

Ik weet vrijwel zeker dat ik over een maand of twee, en daarna nóg eens, weer zo'n brief krijg.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Irritant
« Reactie #19312 Gepost op: 18-05-2021, 15:28:58 »
Er staat in alle communicatie dat ze bij geen doorgegeven keuze je automatisch als geen bezwaar classificeren, maar dat is zeker niet wat ze in praktijk doen.

Dit heeft er deels mee te maken dat ze willen dat je nabestaanden ervan weten en er dus na overlijden eenvoudiger te handelen is, en met de al genoemde post nog onderweg.

Is een beetje als dat je post krijgt voor anonieme enquête en je daarna post krijgt datje nog niet gereageerd hebt. Dan vraag je je toch af hoe anoniem , anoniem is !

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: Irritant
« Reactie #19313 Gepost op: 18-05-2021, 17:43:50 »
Dat heeft toch niets te maken met de anonimiteit van de enquête? Registreren of iemand gereageerd heeft, betekent niet dat ze dus ook je antwoorden zouden registreren met naam en toenaam als je wel zou reageren.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Irritant
« Reactie #19314 Gepost op: 19-05-2021, 18:37:44 »
Nee maar ze weten dus wel dat ik niet geantwoord heb, zonder dat ik m’n naam ergens inzou moeten vullen. Voelt toch vreemd! Hoe weten ze wie er wel of niet gereageerd heeft aks de enquête naamloos is ?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Irritant
« Reactie #19315 Gepost op: 19-05-2021, 19:32:03 »
Dat gaat voor zover ik weet, via een code die slechts aan je naam en/of adres gekoppeld is. De koppeling naar de antwoorden zou er niet mogen zijn.

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #19316 Gepost op: 21-05-2021, 13:56:47 »
de nieuwe reclame van Jumbo  ::ohno::
Wit is ook een kleur!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Irritant
« Reactie #19317 Gepost op: 22-05-2021, 08:10:19 »
Volgens mij was het gisteren Nationale Wappiedag... Niet normaal hoeveel mensen er bij ons zonder mondkapje naar binnen wilden of met het mondkapje nauwelijks over de mond...
Ja, met een bewijs hoef je geen mondkapje te dragen (hoewel die dingen vrij simpel op internet te kopen schijnen te zijn) maar het beleid van ons bedrijf is, dat mensen die geen mondkapje dragen een spatscherm voor moeten hebben... Wat je allemaal voor 'fantastische' dingen naar je hoofd geslingerd krijgt als je de mensen erop aanspreekt...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Irritant
« Reactie #19318 Gepost op: 22-05-2021, 08:13:53 »
Niet kunnen slapen omdat je nog steeds alle liedjes van het songfestival hoort... ;D

::dans::

🜃

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Irritant
« Reactie #19319 Gepost op: 7-07-2021, 22:15:23 »
Storing bij KPN iTV. Ik kan nu geen tv kijken (wel via laptop, tablet of telefoon, maar prettig is anders).
It's nice to be important, but it's more important to be nice!