Auteur Topic: Welkom paracetamollootje!  (gelezen 97 keer)

Online Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
Welkom paracetamollootje!
« Gepost op: 8-03-2025, 15:59:25 »
paracetamollootje, van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

Wie is de Mol is bijna afgelopen, maar je kunt hier nog meepraten over de het seizoen! En niet getreurd: over een paar weken begint Wie is De Mol Vlaanderen  ::bravo::. Neem alvast een kijkje op het nieuwe board.

We hebben hier ook een aantal andere boards, zoals een board voor Bestemming X en voor vele andere realityprogramma's, zoals Hunted, De Verraders en The Masked Singer.

Niet alleen Nederlandse en Vlaamse tv-programma's worden hier besproken: hier kun je meepraten over The Mole, Big Brother, Survivor, The Amazing Race en The Traitors.

Maar dit forum is er niet alleen voor realityprogramma's. Zo hebben we ook de Relaxhoek, een sportboard en meerdere spelletjesboards (zoals een Weerwolvenboard). Neem daar dus vooral ook eens een kijkje!

In dit topic kun je jezelf voorstellen. Het zou leuk zijn als je hier iets over jezelf vertelt zodat we je beter kunnen leren kennen. Wat zijn bijvoorbeeld je favoriete programma's, en waarom heb je je aangemeld op dit forum? Natuurlijk kun je ook andere dingen over jezelf vertellen :)

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft  :D.
I will follow my inner gold

Re: Welkom paracetamollootje!
« Reactie #1 Gepost op: 9-03-2025, 20:40:57 »
Hey leuke mensen van RealityNet!

Ik ben Anne (ook wel paracetamollootje). Dan zal je vast denken, waarom die gekke naam? Ik werk als verpleegkundige in het ziekenhuis en ik vind het programma Wie is de Mol echt fantastisch! Deze twee dingen heb ik gecombineerd tot de naam paracetamollootje ;)

Ik heb mij dit jaar aangemeld bij dit forum omdat ik dit jaar eens wat professioneler te werk wilde gaan om die Mol te ontmaskeren. En ik kan jullie vertellen dat dit met vlag en wimpel is gelukt! Ik zat vanaf aflevering 3-4 in de tunnel van Stijn en heb ook echt genoten van al dat speurwerk! Mensen in mijn omgeving vonden me nogal obsessief te werk gaan, haha. Nou ik geef ze geen ongelijk.. ik heb een Word document gemaakt waarin ik letterlijk alle kandidaten van A-Z heb uitgewerkt. Ik heb een molboekje gekocht en hierin alles bijgehouden. En ik heb zelfs kansberekeningen er op losgelaten ::rofl:: Geteld hoevaak iedereen in een biecht naar voren kwam tijdens de uitzendingen. Afleveringen terug gekeken op 0,5x de afspeelsnelheid. Nou, dat dus. Knetter gestoord, al zeg ik het zelf. Of wellicht toch iets te veel tijd over? ::rofl::

Verder ga ik binnenkort een wereldreis maken met mijn vriend! Hier heb ik mega veel zin in! Dat betekent ook meteen dat ik nog meer tijd over zal hebben om actief te zijn op dit forum! Dus wie weet ga ik me ook verdiepen in de andere programma’s/topics.

Ik wil nog even zeggen dat ik dit forum erg waardeer! Alle leden die met ziel en zaligheid zich inzetten om de Mol te vinden is echt fantastisch!

Groetjes Anne, aka paracetamollootje  ::zwaai::

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Welkom paracetamollootje!
« Reactie #2 Gepost op: 10-03-2025, 08:38:53 »
Welkom op dit forum, Anne!
Ich bin ein Bärliner!

Offline JaccoS

• Forumlid