Poll

Hoe kennen jullie Realitynet?

via een bekende
23 (20.5%)
via een zoekmachine
40 (35.7%)
door een typfout (widm.com i.p.v. widm.nl of zoiets)
13 (11.6%)
via een link op een andere site
19 (17%)
ergens gelezen/ gehoord
17 (15.2%)

Totaal aantal stemmen: 111

Auteur Topic: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?  (gelezen 16772 keer)

Offline lisa_robbenfan

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 100% duidelijk...
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #20 Gepost op: 28-02-2005, 18:49:34 »
Ik was dus echt weer zo Lisa-achtig bezig (a) dan kan je t dus al wel raden :P de typfout! (a) Ik heb de eerste paar dagen heel veel gelezen op het forum en vooral over Lottie, omdat ik haar heel erg verdenk.. en over Yvon (zelfde verhaal) dus ik registreerde mij :D nooit spijt van gehad tot nu toe ;) het is hier erg gezellig :) K heb ook een mail gestuurd naar CoraBora om Actief Lid te worden :D hopelijk word ik geaccept ;) x0x0x  ::bravo::
IK HAD HET GOED !!!

Offline jeroen234

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Planetrace: Explore the world forum
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #21 Gepost op: 28-02-2005, 23:04:31 »
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten.

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #22 Gepost op: 22-03-2005, 15:21:00 »
Ik had in december widm4 teruggekeken, en ik ging eens kijken op widm.nl
Ik wist dat widm.com bestond, dus ik ging naar widm.com en daar heb ik me geregistreerd :)

Offline xmoix

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #23 Gepost op: 23-03-2005, 19:08:21 »
Ik heb het eens gevonden via google gewoon :P ... In de tijd dat ER zou beginnen, gewoon alsvast een beetje kijken... Ik heb eert leuk op de site gekeken naar allerlei info en daarna heb ik me geregistreerd :P  ,.... En ik ben er nu nogsteeds   ;)

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #24 Gepost op: 25-03-2005, 12:36:08 »
Wat vreselijk leuk om te lezen allemaal. Dank Annemiek dat je dit topic bent gestart. ::ok::
Ikzelf kwam hier door een aantal mensen waarin ik samen meespeelde in een soort van online molspel 'de Calazel'.Dat was in 2002 tijdens de 'Portugal Mol'. Ze kwamen op WIDM.com Ik kende widm.com toen al wel, maar ben eik niet zo'n forummer. Veel te veel gelees. In de chat kwam ik ook maar zelden omdat ik een hele leuke chatgroep had op widm.nl. Tot op een zwoele lentenacht.......... ;D

......ik, heel even maar, ging kijken op de chat van .com. Kim en Compu waren daar nog en om een lang verhaal kort te maken.......ik werd gestrikt om met hen, zelf een online Molspel op te starten dat life gespeeld zou worden op Internet. De september daarop zijn we dit spel op gaan zetten en dat werd in het voorjaar van 2003 met succes gespeeld op de widm.com site.

De rest lees je hier maar ;)
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline Poekie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #25 Gepost op: 25-03-2005, 14:28:42 »
Inderdaad een leuk topic  :)

Zelf ben ik hier bijna exact twee jaar geleden terechtgekomen. Volgde widm al een beetje langer, maar niet op internet. Wilde daar verandering in brengen en kwam zodoende bij de .nl site terecht. Op een slaperige ochtend voerde ik .com in, typfoutje dus, maar het bleek achteraf wel een prettig typfoutje te zijn  ;)

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #26 Gepost op: 4-04-2005, 10:44:48 »
Via triciapoeh....die zat altijd te chatten in de huiskamer en vertelde hoe heftig het daar aan toe ging... ::rofl::..Ik dacht ik ga ook es effe koekeloeren daar...en tja,nooit meer weggegaan.
back again..

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #27 Gepost op: 4-04-2005, 11:31:25 »
En toen kwam jij en werd het allemaal nog wat heftiger hè? ;D
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Lola

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • _X_
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #28 Gepost op: 4-04-2005, 12:04:17 »
En toen kwam jij en werd het allemaal nog wat heftiger hè? ;D
Nah..valt wel mee toch?..ik ben daar heftiger geworden... ;)
back again..

Offline Dorine

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #29 Gepost op: 4-04-2005, 12:16:49 »
Nah..valt wel mee toch?..ik ben daar heftiger geworden... ;)


hehehe oke oke oke
Mijn prinsje is chriz!!

Offline Lodewijk14e

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Talpaphaga fuscus
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #30 Gepost op: 4-04-2005, 12:20:21 »
Ik ben al heel wat series fan van het programma maar tot 2003 eigenlijk alleen maar 'gewoon' als tv kijker en verder niets.
De laatste Belgische serie heb ik iets intensiever gevolgd door ook afleveringen te gaan opnemen en zo. Ik heb vrienden In Antwerpen waar ik vlak voor de laatste finale aflevering naar toe ging. In een krant (ik weet niet meer welke maar gewoon een serieuze krant) stond toen een hele pagina vol over de gekte die er in België gaande was over de identiteit van de mol.

Kort daarna begon de nieuwe Nederlandse reeks (Canada) en nog korter daarvoor brak ik mijn been zodat ik niet naar m'n werk kon en gedwongen was om thuis te zitten.
Uit nieuwschierigheid ben ik toen na de 1e aflevering naar widm.nl gegaan en kon m'n lol niet op met die site. Het heeft toen nog even geduurd voordat ik me als Lodewijk14e en Zonnekoning op het forum ben gaan bewegen maar na een paar weken was ik daar niet meer weg te slaan en was helemaal verslaafd geraakt aan het forum.

Andere forums vond ik eigenlijk maar niks en moeilijk en streng en kortweg helemaal niks. Ik had wel m'n nickname al geregistreerd maar meer om te voorkomen dat een ander er mee aan de haal zou gaan.

Tegen het einde van de serie begon de spoeling op .nl wel heel erg dun te worden en ben ik eigenlijk uit verveling ook hier gaan posten. Dit werd niet door iedereen met gejuich ontvangen en ik ben destijds een paar keer terechtgewezen vanwege het openen van nieuwe topics e.d. maar wat wil je ik kende alleen de anargistische wijze van het .nl forum en was helemaal niet gewend aan mod's.

Voor deze serie begon had ik me eigenlijk voorgenomen om weer .nl als basis te gebruiken en andere forums alleen als referentie. Helaas begon het .nl forum pas na de eerste uitzending en dus kon ik tot die tijd alleen hier terecht en door diverse oorzaken ben ik gewoon hier blijven hangen.
Op het .nl forum van de eerste 2 weken was het gewoon niet leuk meer zoals er in schuttingtaal gepost werd en na de ommezwaai naar het nieuwe forum op .nl was er bijna geen doorkomen meer aan om dat bij te houden en 5 sterren superleden die alleen maar zoveel mogelijk berichtjes posten om 5 sterren superlid te worden, daar word ik een beetje misselijk van.

Zodoende dus, ben ik hier blijven hangen en met heel veel plezier hoewel ik me toch de gebruiken en de regels hier wel heb moeten aanleren en in het begin van deze serie vond ik het hier eigenlijk nog steeds maar niks omdat ik iets anders wilde dan kon (ik had na afl.1 een nachtelijke PM aanvaring met Lorelei hierover) maar ik denk toch wel dat ik me inmiddels zodanig heb aangepast dat ik me hier heel erg vertrouwd en thuisvoel.

Ik ben bang voor jullie dat ik hier voorlopig nog wel even blijf hangen.

Game on.

Le Roi Soleil




Ik heb het ook wel eens mis,...

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #31 Gepost op: 19-04-2005, 21:51:09 »
Ik ben hier heen gelokt met chocolaatjes.
:(
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline simonee.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #32 Gepost op: 28-04-2005, 20:39:54 »
best saai.. gwoon via zoekmachine k kom hier al best lang maar heb me toch nog niet eens zo heel erg lang geleden geregistreerd
The mistakes I've made are dead to me. But I can't take back the things I never did.

Offline Anne25

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #33 Gepost op: 12-06-2005, 12:57:12 »
Via Linda, die nu een paar maandjes mijn collega is.....  ::ok::
Goede tip hoor!!

Offline Lindå

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Bono is verhuisd
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #34 Gepost op: 14-06-2005, 08:56:47 »
Ik ben hier heen gelokt met chocolaatjes.
:(
Maar die zijn al laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang op!! ::jaja::

Via Linda, die nu een paar maandjes mijn collega is.....  ::ok::
Goede tip hoor!!

Ik heb nog wel eens ooit goeie ideeen ::jaja:: ::trots::
Wat t ook was, t lag gewoon niet aan mn toestand

Offline Annuh

  • Winnaar Idols-pool 2004
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #35 Gepost op: 14-06-2005, 20:22:02 »
Ik was helemaal in de ban van de Mol tijdens seizoen 2 Nederland. Ik was heel vaak op de .nl site te vinden en ik ging op zoek naar andere sites over de Mol. De eerste die ik probeerde was wieisdemol.com en die werkte nog ook! Ik vond het een supersite, meteen geregistreerd en meegelezen en gepost. Wel heel erg onwennig in het begin, maar wat wil je ;) .
Daarna heb ik ook nog andere sites gevonden, van Erik TKS etc, maar hier ben ik altijd blijven hangen (helaas voor sommigen ;) ).

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #36 Gepost op: 19-06-2005, 12:43:38 »
Eerst op .nl daar was het een zooi. Dit forum zag er beter uit, alleen werd ik gelijk doodgegooid met regeltjes over posten enzo, alsof ik in een strafkamp kwam. Voor een newbie erg wennen, maar als je t doorhebt is t wel leuk.

Offline mapel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ach,.. ik ben er nog wel eens hoor!
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #37 Gepost op: 21-06-2005, 23:38:20 »
Eerst op .nl daar was het een zooi. Dit forum zag er beter uit, alleen werd ik gelijk doodgegooid met regeltjes over posten enzo, alsof ik in een strafkamp kwam. Voor een newbie erg wennen, maar als je t doorhebt is t wel leuk.

Welkom terug Chriz ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Begrip en respect hebben voor elkaar voorkomt oorlog....

Offline pacific-boardshop

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • surf-kite surf-snowboard-enz.....
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #38 Gepost op: 6-09-2005, 09:48:39 »
ik via Gianni die Belg die net iets slimmer was in Terra en volgens mij nog heel ver komt ::ok::
the sky is the limit

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: Hoe zijn jullie op Realitynet beland?
« Reactie #39 Gepost op: 7-09-2005, 16:59:04 »
google offcourse ::jaja::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell