Auteur Topic: Welkom Domi!  (gelezen 21 keer)

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Welkom Domi!
« Gepost op: 26-04-2024, 10:11:25 »
Domi, van harte welkom hier op RealityNet!  ::zwaai::

Wie is De Mol is in Nederland inmiddels afgelopen, maar hier kun je nog napraten over het seizoen! Ondertussen is De Mol Vlaanderen in volle gang. Speculeer hier gezellig mee. Ook kun je binnenkort meepraten over Bestemming X.

We hebben hier ook een aantal andere boards, zoals een board voor Expeditie Robinson en voor vele andere realityprogramma's, zoals Hunted, De Verraders en The Masked Singer.

Ook voor buitenlandse series kun je op RealityNet terecht: hier kun je gezellig meepraten over The Mole, Big Brother, Survivor, The Amazing Race en The Traitors.

Maar dit forum is er niet alleen voor realityprogramma's. Zo hebben we ook de Relaxhoek, een sportboard en meerdere spelletjesboards (zoals een Weerwolvenboard). Neem daar dus vooral ook eens een kijkje!

In dit topic kun je jezelf voorstellen. Het zou leuk zijn als je hier iets over jezelf vertelt zodat we je beter kunnen leren kennen. Wat zijn bijvoorbeeld je favoriete programma's, en waarom heb je je aangemeld op dit forum? Natuurlijk kun je ook andere dingen over jezelf vertellen :)

Ik wens je veel plezier met alles wat RealityNet te bieden heeft. :D ::ok::
I will follow my inner gold

Offline Domi

  • Forumlid
Re: Welkom Domi!
« Reactie #1 Gepost op: 27-04-2024, 21:43:41 »
Hallo!

Wat leuk om dit bericht te lezen!

Ik heb mij met een speciale aangemeld op dit forum, en een ieder hier zou dit vast krankzinnig vinden, maarja je kunt dingen altijd proberen..

Ik was vroeger heel erg fan van het programma Idols, ik volgde het fanatiek en dan vooral het seizoen 2005/2006. Maar eigenlijk was ik nog een beetje te jong om het echt goed te kunnen volgen. De eerste twee seizoenen was ik 6 en 7 jaar, het derde seizoen (2005/2006 dus) was ik 9. Ik vond het geweldig en dan vooral Raffaela! Maar veel heb ik dus ook gemist omdat ik nog zo jong was.

Sinds een jaar of 10 heb ik dus de vurige wens om dit seizoen weer eens terug te kunnen kijken, maar dat is nu op internet natuurlijk niet meer mogelijk. Bij toeval stuitte ik op dit forum en ik was zo blij om de foto's en de verslagen van de afleveringen terug te zien, echt jeugdsentiment en dat maakt een hoop goed! Maar tegelijk werd de wens om bewegende beelden te kunnen bekijken daarmee nog groter..

Ik hoopte hier op dit forum dus iemand te vinden die wellicht nog VHS-banden uit die tijd heeft met de afleveringen van dit seizoen en dan met name de voorrondes, de liveshows weet ik nog wel te herinneren. Het slaat misschien werkelijk helemaal nergens op, maar niet geschoten is altijd mis. Als u ze nog heeft of iemand weet die misschien iets voor mij kunt betekenen, let me know! Ik kom graag met iemand in contact.

Groetjes,

Domi!