Auteur Topic: Hoe kom je aan je nick?  (gelezen 45202 keer)

Offline Nanta

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe kom je aan je nick?
« Reactie #280 Gepost op: 26-11-2004, 22:16:39 »
Het is de afkorting van Nantaquoud wat Witte Adelaar betekent. Maar aangezien iedereen erover struikeld kort ik hem af naar Nanta.

Offline santalyd

• Forumlid
« Reactie #281 Gepost op: 1-12-2004, 13:13:19 »
Lang, lang geleden (1996 ofzo) moest ik een emailadres verzinnen toen we voor het eerst op internet gingen. Het was toen rond kerst dus dat werd santa en iedereen noemt me al jaaaaaren lyd (komt dus van Lydia), dus ja, mijn nickname was geboren. Ik heb nog nooit een andere gehad en wil hem ook niet meer kwijt  ::trots::

Offline Tamaartje

• Forumlid
« Reactie #282 Gepost op: 2-12-2004, 08:29:16 »
Ik heet Tamara maar die is meestal overal al in gebruik dus ik maak er maar een verkleining van :P Tamaartje dus  ;)

Offline EPHFan

• Forumlid
  • er zitten altijd 2 kanten aan elk verhaal
« Reactie #283 Gepost op: 5-12-2004, 17:26:19 »
Tja hoe kom ik aan mijn naam, spreekt voor zich denk ik  ::regenboog::

Offline xmoix

• Forumlid
« Reactie #284 Gepost op: 5-12-2004, 17:36:39 »
nou leerde eens dat het woordje moi mij was en dat vond ik wel leuk,,!! x staat voor ene kusje zegmaar... en toen was het vanzalf xmoix geworden :P Wisten jullie dat er iemand is hier ook wel eens op het forum die x-moi-x heet... Ik zou wel eens willen weten hoe die die naam heeft verzonnen :P

Offline Citizen Erased

• Forumlid
« Reactie #285 Gepost op: 28-12-2004, 11:45:14 »
Citizen Erased is het beste nummer van de beste band: Muse. Sterker nog, het is m'n favoriete nummer aller tijden.

Offline pluisjuh

• Forumlid
« Reactie #286 Gepost op: 31-12-2004, 03:53:28 »
Hierbij mijn uitleg over hoe ik aan mijn nickname kom.
Ik wordt ook vaak pluizebol,pluisgespuis,plushoe en plowshoe (de laatste 2 namen door engelstalige)
genoemd.
De naam gebruik ik nu zo een 4 jaar op internet en die  kwam spontaan in mij op toen ik net uit me bed stapte en in de spiegel keek.  ::oink::

Offline highwaykind

• Forumlid
  • haaiweejkaaind
« Reactie #287 Gepost op: 8-01-2005, 12:17:10 »
uit een liedje  "My days they are the hiighway kind, they only come to leave. But the leaving I don't mind its the comping that I crave "

highwaykind dus ( "kind" ook op zijn Engels uitspreken graag, "kind" op zijn nederlands klinkt zo vreemd :) )
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline Forestqueen

• Forumlid
« Reactie #288 Gepost op: 25-01-2005, 13:26:45 »
Eigenlijk wilde ik Mereltje als nickname, omdat ik die nickname redelijk gewend ben..
Maarja die was al bezet.
Ik heb een eigen website: www.forestqueen.tk die naam heb ik ooit verzonnen, en gebruik ik als Mereltje al genomen is als nickname..
Vandaar dus Forestqueen!

Offline Guikie

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hop hop..... weg?!
« Reactie #289 Gepost op: 25-01-2005, 14:29:35 »
Een combo van Mijn achternaam en nick! En toen bleken er hier nog mensen te zijn die met die naam iets hebben! Heb ik dat  ::)

Offline Hiraga

• Forumlid
« Reactie #290 Gepost op: 25-01-2005, 15:25:09 »
Hiraga (-san) is een (hoofd)figuur uit het boek Gai-Jin (vreemdeling in het Japans) van James Clavell. Ik ben een grote fan van James Clavell en heb wat met Japan. Ben ook gek van Japanse Koi en heb een Japanse tuin met grote Koi-vijver, spreek paar woordjes Japans, kortom nick makkelijk gevonden toentertijd. Het is ook wel een voordeel, nog nooit meegemaakt dat de nick al bestond,  ::tandpastasmiley::, zeker niet in Westerse forums... ::zwaai::

Offline muldvarp

• Forumlid
« Reactie #291 Gepost op: 25-01-2005, 20:02:07 »
Muldvarp is Deens voor mol en aangezien Denemarken m'n favoriete vakantieland is, lijkt me dit de juiste nick voor mij. Tevens wilde ik niet achterblijven op mijn zus, die ook op dit forum als lid actief is en sowieso meer ervaring heeft met internet en al dat spul (ik ben helemaal nieuw wat dat betreft). Onderling hebben we veel contact over de mol, als we elkaar zien kunnen we nergens anders over praten, de gehele familie begrijpt het niet
 ??? en vindt ons totaal geschift. Wij vinden dat zij zich raar gedragen.

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #292 Gepost op: 29-01-2005, 22:23:24 »
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Sjarrel

• Forumlid
  • Richard is de Mol. 8) (maar eigenlijk Frédérique)
« Reactie #293 Gepost op: 30-01-2005, 10:28:54 »
Ten eerste: goedemorgen allen,
ik ben nieuw hier, dus ik vertel meteen maar even waarom ik Sjarrel heet.

Waar het vandaan komt: ik ben errrrrrrrrrrrg fan (<--rotwoord) van Mylène d'Anjou, een cabaretiere die ook nog eens heeel erg goed kan zingen. In d'r nieuwe voorstelling "Los" verteld ze over een vriend die Sjarrel heet. Maar toen ik haar achteraf sprak bleek het een collega-cabaretier te zijn van wie ik de naam niet noem omdat het "geheim" is. Ze waren samen erg melig en bedachten de naam Sjarrel. En ik vind Sjarrel een heerlijk foute, Amsterdamse naam. Vandaar  ;D

::zwaai::
Ik maak voor ik m'n wekkertje zet, en geeuwend op m'n slaapbankje rol, eerst een ommetje, een ommetje met m'n Mol.

Offline brainsquig

• Forumlid
« Reactie #294 Gepost op: 30-01-2005, 11:19:56 »
Owkee, dit gaat een lang, saai en totaal niet begrijpelijk verhaal worden :D

In een spel dat ik speel (geplaatst in een fantasy setting) zijn er een soort grote beesten die aleen uit een maag, een enorme hoeveelheid tanden, en 2 pootjes om naar het eten toe te lopen, bestaan.

(toch maar even een plaatje voor de duidelijkheid bijgevoegd)

Die beesten heten squigs. Helaas was de naam squig op heel veel plaatsten al bezet, dus ben ik voor een type squig gegaan (een brainsquig dus)

Offline Gwen

• Forumlid
« Reactie #295 Gepost op: 30-01-2005, 11:22:35 »
ik ben ook nieuw hier,

ik heb een simpele nickname namelijk Gwen de afkorting van mijn 2e naam Gwendolyn (op zn engels) mijn roepnaam is Daphne, maar die was al weg. en mijn fantasie was op, dus heb ik er maar gwen van gemaakt.

zo, weten jullie dat ook weer.

::bravo::

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #296 Gepost op: 1-02-2005, 12:02:01 »
Gwendolyn is een mooie naam
Take a glorious bite out of the whole world

Offline The Ovinie

• Forumlid
  • Meester in blaten
« Reactie #297 Gepost op: 1-02-2005, 14:50:53 »
hoi ::zwaai::
ik ben ook nieuw hier, en waar ik dat allemaal moet uitleggen ben ik nog niet achter ???

anyway, hoe ik aan mijn naam kom, das een verhaal ;D
euh, het begint met Ovinie, die ontleden we ff

ovi = ivo = mijn naam
nie = 2 manieren van interperteren
1: nie zoals het er als staat, "nooit" in het duits, dus ik ben nooit de ivo.....(vul de rest zelf in)
2: nie = eni = is elfs voor de uitverkorene, de enige, dus "ivo de enige"

Ovinie hebben we dus al, dat is mijn nick, maar wat is dan dat THE, waar is dat goed voor?
The Ovinie, staat voor alles wat Ovinie is

snapezvous?

zo, that's 'bout it :)
hocus pocus pilatus pas, ik wou dat ik orgineel was....

Offline Grace

• Forumlid
« Reactie #298 Gepost op: 1-02-2005, 21:06:17 »
En ik vind Sjarrel een heerlijk foute, Amsterdamse naam. Vandaar  ;D

::zwaai::

Ik vind het een paupere naam  ::jaja::  ::tandpastasmiley::
That's all

Offline COOKIE X

• Forumlid
« Reactie #299 Gepost op: 7-02-2005, 18:22:32 »
ja moetk ook maar ff reageren heh :P
naja cookie is van de internet cookies ;)
en de x is natuurlijk van XBOX w00t w00t :P
naja en zo was mijn naam geboren,simpel tog? :P
en toen ff in hoofdletters om een beetje op te vallen in chatrooms...nog vragen?  ::trots::