Auteur Topic: Reality Song Contest-editie 20  (gelezen 270428 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1740 Gepost op: 18-07-2020, 14:30:56 »
Haha, dit was pas de tweede keer. ::hug::

Ik denk dat ik onbewust mijn inzending laat afhangen van de muzieksmaak van Pac en Gig. ;D
Zij hebben samen mijn laatste vijf inzendingen maar liefst 94 punten (drie x 12 punten, twee x 10 punten, vier x 8 punten en één x 6 punten) bezorgd. ::bravo::
Wow, dat had ik ook weer niet verwacht :o

Maar wel volledig terecht: Jeangu, Kristian en nu dit Russische liedje waren ook gewoon fantastisch  ::love:: (Welke waren je andere inzendingen?)
...óf niet!

Offline Fabiann

  • winnaar WIDM-pool 2008
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1741 Gepost op: 18-07-2020, 14:44:00 »
Wow, dat had ik ook weer niet verwacht :o

Maar wel volledig terecht: Jeangu, Kristian en nu dit Russische liedje waren ook gewoon fantastisch  ::love:: (Welke waren je andere inzendingen?)
Tiggs da Author (Georgia) en Ruben (Lay By Me) ::love::
🜃

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1742 Gepost op: 18-07-2020, 15:40:55 »
1/2

Als het dan toch zo rustig is deel ik alvast mijn commentaar van mijn interne selectie. Dat Faouzia mijn artiest werd, was na een uurtje zoeken al duidelijk. Maar daarna werd het heel erg lastig.

Faouzia   
Die stem! Dat kan live niet zo goed zijn. Blijkbaar nog beter zelfs. Samengewerkt met David Guetta en Kelly Clarkson en dan nog niet bekend. Is ze echt geboren in Marokko? En ze is echt nog maar 20??    
   
The Road   
Eerste stuk is niet nodig. De opening met de weg doet me denken aan De Mol. Goed lied, enorme oorwurm. Wel veel herhalingen, kan nadelig zijn als mensen het vaak luisteren. Goede lage stem, geen overdreven geschreeuw. Recent nummer, aantal views veel, maar oké.   
   
Tears of gold   
Uitstekend nummer, goede clip. Te schreeuwerig voor sommigen(?) Goede afwisseling met lage stukken. Helaas veel views door AGT, anders was het perfect.   
   
(stripped)   
Net iets rustiger,  nog steeds prachtig. Officiële clip is toch mooier. Maar net zo uitstekend gezongen.   
   
My Heart's Grave   
Zo hoog en zo diep, prachtig! Maar ik denk niet dat iedereen er van houdt. Bijzonder nummer, zou moeten opvallen.   
   
This Mountain   
Begin doet me denken aan Nico Santos. Maar daarna!!! 'Here to walk the walk' en 'make it to the to-o-o-op' magistraal! Up-tempo, duurt niet te lang. Wel erg veel weergaven. Belachelijk goed, kippenvel!   
   
(live)   
Tempo spreekt me meer aan dan de officiële versie, stem uitstekend. Iets meer muziek is toch wel fijn. Zullen mensen zich storen aan ademgeluiden?   
   
Wake me when it's over   
Goed nummer, net niet speciaal genoeg. Videoclip is een corona-productie, maar niet slecht. Recent nummer, maar net iets vlakker dan andere nummers en beetje kort.   
   
Secrets   
Spliksplinternieuw. Klinkt ook enorm goed. Ik houd zelf alleen iets minder van de instrumenten op de achtergrond. Ik weet niet of Fouzia's kracht helemaal naar boven komt in dit lied.   
   
Bad Dreams (live)   
Is dit echt live? Wauw! Ik wou dat hier een versie van was met iets meer muziek. Wel veel geschreeuw.   

Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1743 Gepost op: 18-07-2020, 15:41:04 »
2/2

   
Elon (Work in Progress)   
De echo had niet gehoeven, maar mag dit lied alsjeblieft eens worden afgemaakt? Haar kracht komt goed naar voren in dit lied. Echt prachtig.   
   
100 Band-Aids (Work in Progress)   
Deze opbouw is echt geweldig. Wederom overbodige echo. Hier kan ik uren naar luisteren. Die uithaal levert weer kippenvel op. Hoe kan een mens überhaupt 'what else can I do-o-o' zo zingen? Zo jammer dat het niet is afgemaakt.   
   
How it all works out (Work in Progress)   
De muziek is wat afleidend, maar het nummer is uitstekend! Als hier een live versie van was wist ik het wel. Volledige versie is uitgekomen na de deadline.    
   
You don't even know me (stripped)   
Waarom is er alleen een stripped versie? Waarschijnlijk omdat het al geweldig is op deze manier. Weer loepzuiver en hoog. Relatief jong nummer, wel veel weergaven. Vast te hoog met veel ademgeluiden voor sommigen. En veel herhaling.   
   
Born without a Heart (stripped)   
Goede muziek, lekker laag, lekker tempo. Blijft goed hangen. Alleen veel weergaven.   
   
Exothermic (piano version)   
Het is wederom uitstekend, maar niet mijn favoriet. Net iets te veel overbodige trucjes.   
   
Knock on my Door   
Het eerste nummer van Faouzia, ze heeft hem verwijderd omdat ze er niet meer achter staat. Ze was 15(!!) toen ze dit song. Uitstekend lied, eigenlijk jammer dat ze hem niet later heeft uitgebracht met een goede clip en een paar kleine aanpassingen.   
   
   
   
Uiteindelijk gekozen voor een lied dat recentelijk is uitgebracht met niet al te veel views (<3 miljoen), dat goed blijft plakken en een degelijke video-clip heeft. Tevens was The Road het eerste lied dat ik luisterde van Faouzia.   
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1744 Gepost op: 18-07-2020, 15:53:28 »
Bosnië & Herzegovina heeft nog zo'n 20 minuten om de punten bekend te maken...
Frankje Lapi

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1745 Gepost op: 18-07-2020, 15:59:37 »
Maar.. wie zou het zijn?  ::rofl::. Iemand?

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1746 Gepost op: 18-07-2020, 16:00:29 »
Ik vind het zo spanneeeend!!!  ::hyper::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1747 Gepost op: 18-07-2020, 16:06:27 »
Hold on, was ik nou toch Bosnië? ???

Wacht even hoor..
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1748 Gepost op: 18-07-2020, 16:07:29 »
Hold on, was ik nou toch Bosnië? ???

Wacht even hoor..

Prison honey. Prison  ::ohno::.

Offline Hautoa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Snorriaantje
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1749 Gepost op: 18-07-2020, 16:10:29 »
 ::rofl:: ::rofl::

EDIT: Ennnn de 12 uur zijn om! ::regenboog::
« Laatst bewerkt op: 18-07-2020, 16:17:02 door Hautoa »
...if one only remembers to turn on the light.

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1750 Gepost op: 18-07-2020, 16:18:56 »


Hallo! Ik wilde een wereldberoemde persoon uit Bosnië-Herzegovina naar jullie sturen, maar kreeg niemand echt bekend gevonden. Waarschijnlijk is er één of andere voetballer, maar who cares. Dus typte ik op bing.com (omdat google images me de laatste tijd niet meer toe staat makkelijk links naar images te vinden) "some bosnian lady" in. En waarachtig, daar kwam wél een bekend figuur uit!

Dus hier is ze dan, terug bij de levenden onder ons:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Hallo, ik kom de punten van Bosnië-Herzegovina geven. Ik weet ook niet waarom. Volgens Robbie was het zoeken naar een bekende Bosniër hetzelfde als het zoeken naar een goed nummer. Het meeste waren dingen als dit:

Halid Beslic met Okuj me Care.... nou... Okay, me don't care.

Ik verwacht niet dat we veel punten gaan krijgen met The Pirate Bay adepten.
Misschien hadden we toch Rialda met O Da moeten sturen om wat thirst stemmen te krijgen...


Anyway!!! De punten... Niemand heeft onvoldoende gescoord. Maar toch... volgende landen hebben 0:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
klaar voor de strijd

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1751 Gepost op: 18-07-2020, 16:21:39 »
Nee, winnen zit er niet meer in denk ik. Nu enorm duimen voor Estland. (hoewel het weer zo'n typische winnaar is)  ::ok::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline michael90

  • winnaar voetbaltoto '20/'21
  • Forumlid
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1752 Gepost op: 18-07-2020, 16:22:16 »
Waarom altijd net buiten de punten ::rofl::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1753 Gepost op: 18-07-2020, 16:25:03 »
Maak het lekker nog spannender Robbie ::rofl::
chipsverslaafde <3

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1754 Gepost op: 18-07-2020, 16:26:55 »
Hold up a second - lees ik nou net op Robbie zijn profiel dat Robbie 39 jaar is. Wat ziet hij er goed uit voor zijn leeftijd wow. Ik ben helemaal shook  ::rofl::.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1755 Gepost op: 18-07-2020, 16:27:58 »
Vermoljoen en ik krijgen allebei punten, maar hoeveel... Dit is spannend!!!

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1756 Gepost op: 18-07-2020, 16:28:42 »



En dan de punten!!
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: Tussenstand 37/40 (klik om te tonen/verbergen)


Spoiler: Wie is wie? (klik om te tonen/verbergen)

Slovenie is  ::joehoe::
klaar voor de strijd

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1757 Gepost op: 18-07-2020, 16:29:53 »
Robbie!!!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1758 Gepost op: 18-07-2020, 16:30:38 »
Bedankt voor de punten Robbie!  ::bravo:: Alleen had je Vermoljoen er geen 12 mogen geven...

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1759 Gepost op: 18-07-2020, 16:31:54 »
Ik sta maar 5 punten voor, dus het kan nog veranderen  ;)  Daar bovenin is het nogal spannend  ::oink::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::