Auteur Topic: Reality Song Contest-editie 20  (gelezen 270425 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1820 Gepost op: 18-07-2020, 19:32:33 »
Wacht welke plek ben ik dan geworden aangezien er zoveel dezelfde punten hebben  ::rofl::.
Ja dat gaat dus het aantal 12, 10 etc punters bepalen. Maar dat overzicht heb ik niet :P

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1821 Gepost op: 18-07-2020, 19:32:57 »
Rond de top 10 is het idd heel spannend, maar ik heb de weddenschap met Jacco verloren (1 punt verschil!)
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1822 Gepost op: 18-07-2020, 19:33:24 »
Ja dat gaat dus het aantal 12, 10 etc punters bepalen. Maar dat overzicht heb ik niet :P

Ik heb alleen onthouden dat ik 2 maal 12 punten heb gekregen - meer niet.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1823 Gepost op: 18-07-2020, 19:34:32 »
Ik heb alleen onthouden dat ik 2 maal 12 punten heb gekregen - meer niet.
Dan ga jij boven mij komen. Want ik heb er maar 1. Moldavië weet ik het niet van.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1824 Gepost op: 18-07-2020, 19:34:44 »
Ik 3 keer (Lennart, Lucy en Robbie  ::bravo:: )
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1825 Gepost op: 18-07-2020, 19:39:24 »
Dan ga jij boven mij komen. Want ik heb er maar 1. Moldavië weet ik het niet van.

Ik weet het oprecht niet meer.. Ik heb het niet bijgehouden. Ik weet alleen dat ik zelf zowat geen 10 punten heb gekregen haha.

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1826 Gepost op: 18-07-2020, 19:41:30 »
Gefeliciteerd B&W ! ::bravo::

Bedankt iedereen voor het meedoen en bedankt  voor de punten voor Tunesië  :) en bedankt Fabiann en wouterv voor het organiseren!

En putyourHANSup :  >:D  :o ::)
...maar soms even niet :)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1827 Gepost op: 18-07-2020, 19:48:52 »
Dan ga jij boven mij komen. Want ik heb er maar 1. Moldavië weet ik het niet van.

Wait no, want ik kom op 69 punten uit en jij op 70  ::rofl::. Dus ik sta onder jullie met Czech Republic & Griekenland volgensmij.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1828 Gepost op: 18-07-2020, 19:50:27 »
Roemenië, Armenië en IJsland zijn bij mij net buiten de boot gevallen trouwens qua punten.

Ja, bedankt aan de organisatoren en deelnemers voor het leuke festival!! :D
Supertof, B&W! Is dit je eerste winst in een forumspel?

En putyourHANSup :  >:D  :o ::)
::hypocriet:: ;D ::joehoe::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1829 Gepost op: 18-07-2020, 19:52:28 »
Heeft iemand de eindstand paraat?
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1830 Gepost op: 18-07-2020, 20:02:44 »
Ohja, ik had nog een hint naar mijn identiteit in m'n tekstje gezet ::vergroot::

De avond wordt goed ingezet: met los abrazos que hablan (omhelzingen die spreken) en las manos al aire (de handen in de lucht) spat het plezier van je scherm af.

Heeft iemand de eindstand paraat?
Ik denk dit, afgaande op de post van Starlight.

Spoiler: Einduitslag(?) (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 18-07-2020, 20:05:06 door putyourHANSup! »

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1831 Gepost op: 18-07-2020, 20:03:05 »
Tien punten, alsjeblieft:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Bedankt Hans!!  ::bravo:: Leuk dat je meedeed.  :D

Omg Jacco
Jacco ::bravo::
Jemig dit was echt spannend.  ::zweet::

Nou, MV hier is dan je nieuwe avatar!

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Wauw!!  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Wait no, want ik kom op 69 punten uit en jij op 70  ::rofl::. Dus ik sta onder jullie met Czech Republic & Griekenland volgensmij.
Ja ik heb 69 punten, en twee keer 12 punten. (Thanks Michael en Daisy!)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1832 Gepost op: 18-07-2020, 20:11:42 »
Bedankt Hans!!  ::bravo:: Leuk dat je meedeed.  :D
Jemig dit was echt spannend.  ::zweet::
Wauw!!  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Ja ik heb 69 punten, en twee keer 12 punten. (Thanks Michael en Daisy!)

Volgensmij ben jij 12e plek, ik 13e en Czech Republic is 14e als ik het goed heb berekend. Which is a shame considering this:

Ik bereid me alvast voor op de 12e plek  ::joehoe::. Dat zegt mijn glazenbol voor vandaag ;p.

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1833 Gepost op: 18-07-2020, 20:12:31 »
Gefeliciteerd Estland! No surprises whatsoever! :)  ::bravo::

En ja, ik vond niks leuks in Bosnië, dus heb het maar op grappige clip gegooid. Echt werkelijk waar gedacht dat ik in the bottom 5 zou zitten. Niet dus.  ::oink::

Hold up a second - lees ik nou net op Robbie zijn profiel dat Robbie 39 jaar is. Wat ziet hij er goed uit voor zijn leeftijd wow. Ik ben helemaal shook  ::rofl::.

 ::blond::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1834 Gepost op: 18-07-2020, 20:16:30 »
 ::rofl:: Dat probleem had ik ook een beetje, terwijl ik 5 minuten na het openen van dit topic ofzo al had opgegeven dat ik pot 2 wilde, want oostblok ligt me meestal goed! Nou Servië niet dus.  :P Bijna alleen maar over de top Balkanpop te vinden. Mogelijk was ik daar wel iets hoger mee geëindigd (gezien de bijzondere smaak van sommigen ;)), maar dan had ik het niet leuk gevonden. Ik had op een gegeven moment een wel superleuk liedje ... totdat ik erachter kwam dat de act uit Kroatië kwam. Dat was wel even balen. :(

Maar het was weer een superleuk festival, met een zeer hoog niveau over het algemeen, echt veel liedjes dit keer die ik vaker ga luisteren. Iedereen bedankt, en dan vooral Fabiann en WouterV natuurlijk voor het hosten!  ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1835 Gepost op: 18-07-2020, 20:18:15 »
Gefeliciteerd B&W/Estland!  :D

Maar mensen... my god, weer witte mannen met gitaren en hetzelfde deuntje? Alsjeblieft zeg...

Ik ga volgende keer dan maar weer zo'n saaie guy insturen als de vorige keer, want iets wat daar van afwijkt wint toch niet  ::)

Het was weer leuk! Veel pareltjes zoals België, Rusland en Marokko. Maar ik hoop de volgende keer echt op een ander soort winnaar  ::jaja:: zowel voor de voorspelbaarheid als voor de leuk  ::ok::

Dank voor de organisatie Fabian en Wouter!
Frankje Lapi

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1836 Gepost op: 18-07-2020, 20:25:40 »
Oh ja ik vond het echt een heel leuke editie verder ::bravo::. Goed gedaan weer Wouterv en Fabiann! En gefeliciteerd B&W!

Krijg ik bonuspunten voor het goed inschatten waar ik zou eindigen? ;D #dtv
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1837 Gepost op: 18-07-2020, 20:27:21 »
Gefeliciteerd Estland. Niveau was goed deze editie  ::ok::. Fabiann en  WouterV erg bedankt weer voor het hosten  ::bravo::

Ik had ook in Montenegro moeite om iets te vinden. Had wel wat leuke dingen gevonden maar of de artiest was al een keer ingestuurd of het kwam uit de buurlanden. Blijkbaar zijn er nog niet zoveel artiesten uit Montenegro zelf ::rofl:: alles wat er is heeft wel al een keer iets van doen gehad met Eurovisie  ::hypocriet::. Heb toen maar iets gekozen waar ik nog een beetje achter kon staan. Ben heel blij dat er toch nog wel een paar hier het konden waarderen.

Mijn reeks met het geen punten geven aan de winnaar blijft redelijk in stand trouwens. Denk ook wel dat ik deze keer erg hoog op de toonsoort lijst kom  ::vergroot::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1838 Gepost op: 18-07-2020, 20:40:21 »
Spoiler: Einduitslag(?) (klik om te tonen/verbergen)

Top! Bedankt. Nou, toch echt een zesde plaats dus, terwijl ik halverwege ergens rond plaats 30 stond en volgens mij geen enkele 12-punter heb ontvangen.  :P Prima comeback na 3 edities te hebben gemist en door een late aanmelding met Libië opgescheept te zitten. ;D

Nogmaals gefeliciteerd, Estland, Letland en Marokko, nu het officieel is.  ::bravo:: En bedankt voor de organisatie Fabiann en wouterv! ::ok:: ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1839 Gepost op: 18-07-2020, 20:45:48 »
Ik had ook in Montenegro moeite om iets te vinden. Had wel wat leuke dingen gevonden maar of de artiest was al een keer ingestuurd of het kwam uit de buurlanden. Blijkbaar zijn er nog niet zoveel artiesten uit Montenegro zelf ::rofl:: alles wat er is heeft wel al een keer iets van doen gehad met Eurovisie  ::hypocriet::. Heb toen maar iets gekozen waar ik nog een beetje achter kon staan. Ben heel blij dat er toch nog wel een paar hier het konden waarderen.

Ik vind het gewoon een leuk nummer. ::ok:: Heb het de afgelopen weken meerdere keren geluisterd. Nu nog maar eens opgezet en ik snap persoonlijk niet hoe dit onder oa. Polen en Georgië is beland. Prima inzending! ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.