Auteur Topic: Reality Song Contest-editie 20  (gelezen 270779 keer)

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1840 Gepost op: 18-07-2020, 20:48:23 »
Ik heb zowaar de top 3 punten gegeven! :o

En best tevreden met mijn gedeelde 12e plek! ;D
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1841 Gepost op: 18-07-2020, 21:02:09 »
Bedankt voor de organisatie, Fabiann en Wouterv! Deze editie was weer top! Respect trouwens voor het bepalen van een voldoende bij het uitdelen van punten, want volgens mij is het niet gemakkelijk om een goede volgorde te vinden (of wel?)  ::bravo::

Nog een kleine opmerking: ik verwacht niet meteen nog een editie met 40 deelnemers, maar toch hoop Ik dat 40 deelnemers het maximum zal zijn in de komende edities (of er moet een halve finale komen?)

Ook aan de deelnemers bedankt, want ik heb veel leuke liedjes leren kennen (ook eentje die niet eens is ingezonden)!  ::bravo::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1842 Gepost op: 18-07-2020, 21:08:31 »
2e..... Een zure plek, want je hebt net niet het beste liedje, Maar een 2e plek is een mooie plek om te staan bij een jubileum editie! ik heb er van genoten en mooie nieuwe liedjes ontdekt. Ik sta naast mooie liedjes op het podium. ::bravo::

En Wouter en Fabian, jullie hebben het top gehost en het tot het einde spannend weten te houden (In ieder geval voor mij ::rofl:: )


Kan niet wachten om volgende editie de kroon te pakken >:D


Oh en hoop indd dat 40 de max gaat zijn, of de halve finales moeten weer terug komen.

chipsverslaafde <3

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1843 Gepost op: 18-07-2020, 21:09:08 »
#teamnooitmeerhalvefinales

Ik snap dat 40 veel is (ik vond het ook veel - daarom was ik héél blij dat er toch weer een luisterweek werd toegevoegd), maar de vorige keer haakten er mensen af nadat ze in de halve finale waren uitgeschakeld. En dat is gewoon niet leuk. ::ohno::

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1844 Gepost op: 18-07-2020, 21:23:34 »
#teamnooitmeerhalvefinales

Ik snap dat 40 veel is (ik vond het ook veel - daarom was ik héél blij dat er toch weer een luisterweek werd toegevoegd), maar de vorige keer haakten er mensen af nadat ze in de halve finale waren uitgeschakeld. En dat is gewoon niet leuk. ::ohno::

Inderdaad, halve finales werkten niet om die reden. ::ohno:: 40 is veel, maar om op voorhand te zeggen dat mensen niet mogen meedoen is ook niet zo leuk. Alles staat of valt wat mij betreft bij variatie, dus ga nu vooral niet met z'n allen alleen maar 'mannen met gitaren' insturen omdat dat nu heeft gewonnen. Gewoon diverse artiesten, genres, etc. blijven insturen, dat is het leukste om naar te luisteren. ::ok::
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1845 Gepost op: 18-07-2020, 21:24:59 »
Ik ben eigenlijk wel voor een debutanten versie als ik eerlijk ben. Klinkt als een leuk idee  ::rofl::.

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1846 Gepost op: 18-07-2020, 21:39:49 »
Top gehost, thanks Wouter en Fabian!

Ik hoopte op plek 24, uiteindelijk plek 22 behaald! Ik had geen fijner debuut kunnen maken. Dank ook voor de mensen die UK stemden (of hoog stemden zelfs  ::bravo:: ) en gefeliciteerd aan Estland natuurlijk!
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1847 Gepost op: 18-07-2020, 21:40:49 »
Ik ben eigenlijk wel voor een debutanten versie als ik eerlijk ben. Klinkt als een leuk idee  ::rofl::.
Ik denk niet dat je dan genoeg landen hebt  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1848 Gepost op: 18-07-2020, 21:47:33 »
Ik denk niet dat je dan genoeg landen hebt  ;D

Volgensmij zijn er nog heel veel landen die nog nooit gekozen zijn ::rofl::.

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1849 Gepost op: 18-07-2020, 21:50:25 »
Afsluiten met 12 punten ::bravo::

Iedereen bedankt voor het geven van de punten ::bravo::

Wouter en Fabiann bedankt hoor het organiseren.

Estland gefeliciteerd ::bravo::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1850 Gepost op: 18-07-2020, 21:51:49 »
Volgensmij zijn er nog heel veel landen die nog nooit gekozen zijn ::rofl::.

Grotendeels met een goede reden.  ::)
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1851 Gepost op: 18-07-2020, 21:56:37 »
Grotendeels met een goede reden.  ::)

SCREAMS - ik moet wel toegeven ik ben zelf ook even muziek gaan zoeken voor Montenegro (aangezien het land hier laatste werd en vaak tijdens het echt songfestival ook), en jeetje wat is dat een moeilijk land om goede muziek te vinden. Er zijn niet heel veel artiesten uit dat land die je zo 1 2 3 kan vinden.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1852 Gepost op: 18-07-2020, 21:59:29 »
Grotendeels met een goede reden.  ::)
Er zijn geen mannen met gitaren?  ::hypocriet::
Frankje Lapi

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1853 Gepost op: 18-07-2020, 22:03:35 »
Of ze zijn niet wit. ::) Nee, maar bijvoorbeeld echte Afrikaanse of Aziatische muziek wordt hier sowieso niet gewaardeerd. Typische Spaanstalige muziek doet het ook niet goed. Dus als je die landen gaat uitproberen die nog nooit hebben meegedaan, heb je al snel een probleem.

Overigens, als we bijvoorbeeld eens voor een variant met alleen vrouwen zouden gaan, moet je ook wel extra goed kijken naar welke landen je kunt loten. Want als je dan Libië loot, moet je jezelf dus laten diskwalificeren.
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1854 Gepost op: 18-07-2020, 22:15:06 »
Ik ben nog steeds niet voor een restrictie in genre/smaak etc..
Juist de variatie is leuk. 40vrouwen is net zo min leuk om naar te luisteren dan 40 mannen met gitaren.

Ik deed ook een keer compleet wat anders deze keer. Vond het niet mijn ding, maar wel leuk om keer te doen. Hoopte dat het zou scoren vanwege de gitaren-beuheid. Helaas.

You made me go lococoooooo
You'll never walk alone

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1855 Gepost op: 18-07-2020, 22:22:14 »
#teamnooitmeerhalvefinales

Ik snap dat 40 veel is (ik vond het ook veel - daarom was ik héél blij dat er toch weer een luisterweek werd toegevoegd), maar de vorige keer haakten er mensen af nadat ze in de halve finale waren uitgeschakeld. En dat is gewoon niet leuk. ::ohno::
Ik haak hier nog even op in: die extra luisterweek was inderdaad heel erg welkom, zonder die week had ik het niet gered of had ik alles enorm snel moeten afraffelen.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1856 Gepost op: 18-07-2020, 22:29:04 »
Ik denk niet dat je dan genoeg landen hebt  ;D
Laat me van deze gelegenheid gebruik maken om mijn idee van vorige keer nog eens te pitchen. Wat nou als we de debutanteneditie samen doen met de landen-die-geen-officiële-landen-zijn?  :D Met deelnemers uit Hongkong, Catalonië, Groenland en Puerto Rico ::cheerleader:: ::hyper::

Er moet sowieso weer een tof thema komen de volgende keer, zoals we ooit de Kerst-editie hadden en de videoclips. Zorgt voor leuke variatie ::jaja::

Maar eerst even nagenieten van deze editie  ::trots:: Toch nog één-na-laatste weten te worden ::joehoe:: Dat wordt een leuke avatar maken voor Montenegro/Silvermaiden ;D
...óf niet!

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1857 Gepost op: 18-07-2020, 22:30:34 »
Ik haak hier nog even op in: die extra luisterweek was inderdaad heel erg welkom, zonder die week had ik het niet gered of had ik alles enorm snel moeten afraffelen.

Eens.
Ben achteraf heel blij dat ik deze editie heb overgeslagen. Had de correcte inschatting gemaakt dat het qua tijd niet ging lukken, zeker mbt het zoeken van een nummer.
Heb alsnog alle nummers geluisterd vanwege Starlight, maar ook dat luisteren was met een week minder een kwestie van afraffelen geweest.
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1858 Gepost op: 18-07-2020, 22:32:44 »
Laat me van deze gelegenheid gebruik maken om mijn idee van vorige keer nog eens te pitchen. Wat nou als we de debutanteneditie samen doen met de landen-die-geen-officiële-landen-zijn?  :D Met deelnemers uit Hongkong, Catalonië, Groenland en Puerto Rico ::cheerleader:: ::hyper::


Jaaa! Artsakh!
Dat kan geografisch niet meedoen als Armenië en qua politiek niet als Azerbeidzjan.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline KD.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Reality Song Contest-editie 20
« Reactie #1859 Gepost op: 18-07-2020, 22:33:27 »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.