Auteur Topic: RSC 31 - Lagos, Nigeria || Gèésì jé òfin  (gelezen 82 keer)

Offline KingLennart

• Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
RSC 31 - Lagos, Nigeria || Gèésì jé òfin
« Gepost op: Gisteren om 15:34:34 »

Hello my dear friends!!

Buiten is het nat. De bomen hebben een prachtig kleurenpalet aangenomen, kruidnoten worden in kilo’s hier in huis verslonden, ik ga in het donker naar mijn werk en kom in het donker thuis… ofwel de herfst is weer begonnen!

De herfst is ook weer de periode waarin een nieuwe editie van het songfestival gaat plaatsvinden...

::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

En wat was de vorige editie toch spannend… tot de laatste puntenverdeling konden 5 landen nog steeds winnen. Uiteindelijk werd Michael90 met zijn Nigeriaanse inzending de winnaar! Geniet nog maar eens van Jacob Banks met zijn “Unknown (to you)”…

We gaan beginnen. Deze editie is eigenlijk een viering van een jubileum: want exact 10 jaar geleden (de herfst van 2015) vond er een eerste (en enige?) editie plaats van een niet-Engelstalig Songfestival! Ofwel: je mag bijna kiezen wat je wil, zolang het maar niet in het Engels wordt gezongen… Jullie hebben zelf veel invloed op het land dat je gaat krijgen, maar er speelt ook een geluksfactor een rol….

Wat gaan we doen?

Iedereen schrijft zich eerst in via een PM naar ondergetekende. Op grond van binnenkomst krijgt iedereen een volgnummer. Het volgnummer krijg je zo spoedig mogelijk van mij toegezonden. In je PM geef je een lijstje van 5 landen aan dat je zou willen loten: 1e keuze = , 2e keuze =.. enzovoort.

(Omdat ik als organisator ook mee doe “wurm” ik mij er tussen. Ik sla ergens in de aanmeldingen een volgnummer over en ken dat nummer aan mezelf toe…)

Ook nu zou ik graag willen dat het thuisland meedoet. Geef daarom ook in je PM aan of je eventueel met Nigeria wil deelnemen! Voor de toewijzing van de landen begint loot ik eerst tussen alle deelnemers die eventueel met Nigeria willen deelnemen wie Nigeria krijgt. Daarna wordt de rest van de landen toegewezen. Mocht niemand met Nigeria willen deelnemen, dan zal ik door middel van loting Nigeria aan iemand toewijzen.

Hoe worden de landen toegewezen?

Als de inschrijftermijn gesloten is maak ik een lijst met alle voorkeuren. Als eerste worden alle nr1 keuzes door mij verdeeld. Heb je als enige bv. Spanje als 1e keuze, dan is Spanje voor jou! Zijn er meerdere deelnemers die Spanje als eerste keuze hebben, dan ga ik loten tussen die deelnemers. De gelukkige krijgt Spanje, de anderen loten mee met hun eerstvolgende keuze.
Als alle eerste keuzes zijn geweest, ga ik op dezelfde verder met de tweede keuzes. Vervolgens met de derde, vierde en vijfde keuzes (indien nodig). In het extreme geval dat na alle vijf de rondes er nog deelnemers zijn die nog geen land hebben treed ik in contact met de deelnemers.

(Wees gerust: een laag nummer uit je voorkeurslijst hoeft niet erg te zijn: in mijn tweede deelname aan het RSC eindige ik als tweede met Mongolië, dat mijn vierde (!) keuze was…)

Als iedereen een land toegewezen heeft gekregen zal ik de volgnummers online zetten met daarbij een spoiler met de vlag van het land dat je hebt gekregen…

Spoiler: Algemene regels (klik om te tonen/verbergen)

Spoiler: Specifieke regels (klik om te tonen/verbergen)

Inschrijven is mogelijk tot maandag 17 november 2025, 23:59 CET en doe je door een PM sturen naar KingLennart . Je krijgt van mij zo snel mogelijk een volgnummer toegezonden!

De definitieve keuze van je liedje moet je vóór maandag 8 december 2025, 23:59 CET doorgeven via PM aan KingLennart . Je levert hierbij minstens volgende gegevens aan:

Land:
Artiest:
Lied:
Youtube link:
Informatie over je inzending (optioneel):

Gelieve de regels grondig na te lezen en bij vragen de host te contacteren. Veel succes!

(voor de volledigheid: 8 december moeten de liedjes zijn ingezonden, maar vanwege het einde van WIDM en de Kerstdagen en zo krijgen jullie zeer ruim de tijd om jullie punten aan mij door te geven. De uiterlijke datum voor het inzenden van de punten naar mij zal pas in het nieuwe jaar zijn! Dan hebben we in januari 2026 ook nog wat te doen  ::rofl::)

« Laatst bewerkt op: Vandaag om 16:31:57 door KingLennart »