Auteur Topic: Summer Take-Over  (gelezen 14636 keer)

Offline Summer Take-Over

  • Forumlid
  • When you are out of control, someone is ready to..
Re: Summer Take-Over
« Reactie #20 Gepost op: 20-06-2023, 21:41:38 »
Nou nepSummer, ik heb echt geen idee wie je bent en van de echte Summer weet ik het ook niet. Maar je muziekje is goed, echt van genoten  ::bravo::
Doe me nog maar zo'n muzikale hint a.j.b.  :)
Volgens mij hebben wij op muzikaal gebied wel een band!

Band... band...

Wat gek, ik krijg plotseling dit nummer in m'n hoofd:


Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: Summer Take-Over
« Reactie #21 Gepost op: 20-06-2023, 23:18:20 »
Aurynn?

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Summer Take-Over
« Reactie #22 Gepost op: 21-06-2023, 00:18:04 »
Zou deze persoon een hond hebben?
Så hva gjør vi nå?

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Summer Take-Over
« Reactie #23 Gepost op: 21-06-2023, 00:48:06 »
Volgens mij hebben wij op muzikaal gebied wel een band!

Band... band...

Wat gek, ik krijg plotseling dit nummer in m'n hoofd:



Ahaaaa  ::vergroot::
...maar soms even niet :)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Summer Take-Over
« Reactie #24 Gepost op: 21-06-2023, 11:21:01 »
Summer als jij ons één levensles mee kon geven welke zou dat dan zijn?


Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Summer Take-Over
« Reactie #25 Gepost op: 21-06-2023, 11:22:38 »
Zou deze persoon een hond hebben?

Of een helm?  ;D
...maar soms even niet :)

Offline Summer Take-Over

  • Forumlid
  • When you are out of control, someone is ready to..
Re: Summer Take-Over
« Reactie #26 Gepost op: 21-06-2023, 22:21:50 »
Zou deze persoon een hond hebben?
::ohno::

Of een helm?  ;D
::ohno::

Wellicht roept de titel van het nummer bij sommigen wat vurige herinneringen op... ::vergroot::

Summer als jij ons één levensles mee kon geven welke zou dat dan zijn?
Geef jezelf ruimte. Leef het leven per moment, en bij stress, geef gas terug. Als je dichtbij jezelf blijft, kun je ver komen. :)

Omdat ik graag gedichten schrijf, zal ik een recentelijk geschreven exemplaar met jullie delen:

Help, ik zit in een poëtische bui
Door het weerbericht weer niet belicht
Een brainstorm als deze kan ik niet negeren
Dus schrijf ik maar weer een gedicht

Een windvlaag van woorden, een bries van gedachten
De poëzie zweeft door me heen
Wervelend rondom m'n wervelkolom
Zo vloeien de zinnen bijeen

Even geen tijd voor neerslachtigheid
Geen neerslag vanuit grote hoogte
In het tranendal even geen tranenval
Weer geen oogst in mijn oog door de droogte

Slechts een rijmwoordenregen, het ijzelt ideeën
Ik glij met mijn pen heen en weer
Tot de storm weer gaat liggen, het wordt weer windstil en...
Nu weet ik het effe niet meer.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Summer Take-Over
« Reactie #27 Gepost op: 21-06-2023, 22:47:11 »
Ik weet al wie het is moet ik het doorgeven? ::rofl::

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Summer Take-Over
« Reactie #28 Gepost op: 22-06-2023, 10:55:53 »
Mooi, 'Summer'  ::bravo::

Ik weet al wie het is moet ik het doorgeven? ::rofl::

Zondag via pm las ik in de eerste post.
...maar soms even niet :)

Offline Summer Take-Over

  • Forumlid
  • When you are out of control, someone is ready to..
Re: Summer Take-Over
« Reactie #29 Gepost op: 22-06-2023, 21:57:13 »
Ik zie dat men al in de rij staat om een officiële gok te doen. Jullie weten het he, nooit te vroeg tunnelen. ;)

Voor degenen die nog in het duister tasten zal ik nog wat meer over mezelf vertellen!

Één van mijn meest prominente eigenschappen is mijn grote nieuwsgierigheid. Omdat ik me altijd in de meest uiteenlopende onderwerpen interesseer heb ik niet zozeer vaste hobbies maar gaat het bij mij in periodes; ik kan soms een periode ontzettend veel boeken lezen, totdat ik ineens weer iets anders heb gevonden wat me bezighoudt en dan raak ik maandenlang geen boek meer aan.

Zo ben ik dit jaar voor het eerst sinds lange tijd weer aan het gamen geslagen. De release van Hogwarts Legacy speelde daarbij wel een rol want als Harry Potter fan kon ik die niet laten liggen. ;D Inmiddels heb ik hem uitgespeeld, en ben ik weer oude GTA-spellen opnieuw gaan spelen, waar ik vroeger groot fan van was. Als kind was ik trouwens ook een echte Nintendo-fanboy. Inmiddels is dat wel wat weggezakt, al speel ik nog regelmatig met vrienden samen op de Switch.

Iets anders wat me erg interesseert is het leren over andere culturen. Ik vind het dan ook leuk om te reizen en nieuwe landen te ontdekken. Ik heb inmiddels al redelijk wat (vooral Europese) landen kunnen afvinken. Ik ben echter nog nooit in Afrika geweest, terwijl je dat misschien wel van mij zou verwachten.

Nou, volgens mij heb ik hiermee meer dan genoeg clues gedropt voor vandaag. If you don't know me by now, I doubt you'll ever know me!

Offline Sem Brandt Corstius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je A zegt, moet je ook Brandt Corstius zeggen
Re: Summer Take-Over
« Reactie #30 Gepost op: 23-06-2023, 10:22:57 »
Door deze post weet ik het
Sem

Offline Sem Brandt Corstius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je A zegt, moet je ook Brandt Corstius zeggen
Re: Summer Take-Over
« Reactie #31 Gepost op: 23-06-2023, 13:09:22 »
Ik zie dat men al in de rij staat om een officiële gok te doen. Jullie weten het he, nooit te vroeg tunnelen. ;)

Voor degenen die nog in het duister tasten zal ik nog wat meer over mezelf vertellen!

Één van mijn meest prominente eigenschappen is mijn grote nieuwsgierigheid. Omdat ik me altijd in de meest uiteenlopende onderwerpen interesseer heb ik niet zozeer vaste hobbies maar gaat het bij mij in periodes; ik kan soms een periode ontzettend veel boeken lezen, totdat ik ineens weer iets anders heb gevonden wat me bezighoudt en dan raak ik maandenlang geen boek meer aan.

Zo ben ik dit jaar voor het eerst sinds lange tijd weer aan het gamen geslagen. De release van Hogwarts Legacy speelde daarbij wel een rol want als Harry Potter fan kon ik die niet laten liggen. ;D Inmiddels heb ik hem uitgespeeld, en ben ik weer oude GTA-spellen opnieuw gaan spelen, waar ik vroeger groot fan van was. Als kind was ik trouwens ook een echte Nintendo-fanboy. Inmiddels is dat wel wat weggezakt, al speel ik nog regelmatig met vrienden samen op de Switch.

Iets anders wat me erg interesseert is het leren over andere culturen. Ik vind het dan ook leuk om te reizen en nieuwe landen te ontdekken. Ik heb inmiddels al redelijk wat (vooral Europese) landen kunnen afvinken. Ik ben echter nog nooit in Afrika geweest, terwijl je dat misschien wel van mij zou verwachten.

Nou, volgens mij heb ik hiermee meer dan genoeg clues gedropt voor vandaag. If you don't know me by now, I doubt you'll ever know me!
Ben je wel fictief in Afrika geweest?
Sem

Offline Summer Take-Over

  • Forumlid
  • When you are out of control, someone is ready to..
Re: Summer Take-Over
« Reactie #32 Gepost op: 23-06-2023, 19:09:20 »
Ben je wel fictief in Afrika geweest?
Nu je het zegt, ik ben, samen met een hele groep forummers, wel in Madagaskar geweest. Maar als deelnemer? Als decoy? Als host? Of had ik een andere rol? ::vergroot::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Summer Take-Over
« Reactie #33 Gepost op: 23-06-2023, 20:54:51 »
Ik zal de anderen eens wat helpen met deze hele interessante vraag: Summer heb jij een connectie met seizoen 14 van WIDM?

Offline Summer Take-Over

  • Forumlid
  • When you are out of control, someone is ready to..
Re: Summer Take-Over
« Reactie #34 Gepost op: 23-06-2023, 22:50:31 »
Nee, niet dat ik weet. Ik denk zelfs dat het één van mijn minst favoriete seizoenen is omdat mijn vier favoriete kandidaten ook de eerste vier afvallers waren. Mocht je hebben gedacht dat ik lid was van de Aaf Brandt Corstius-fanclub, dan verwar je mij met iemand anders. Al was ik wel een fervent luisteraar van haar podcast met Marc-Marie Huijbregts, totdat die om mysterieuze redenen plotseling ten einde kwam.

Offline Sem Brandt Corstius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je A zegt, moet je ook Brandt Corstius zeggen
Re: Summer Take-Over
« Reactie #35 Gepost op: 23-06-2023, 23:01:19 »
Nee, niet dat ik weet. Ik denk zelfs dat het één van mijn minst favoriete seizoenen is omdat mijn vier favoriete kandidaten ook de eerste vier afvallers waren. Mocht je hebben gedacht dat ik lid was van de Aaf Brandt Corstius-fanclub, dan verwar je mij met iemand anders. Al was ik wel een fervent luisteraar van haar podcast met Marc-Marie Huijbregts, totdat die om mysterieuze redenen plotseling ten einde kwam.

Heb je een link met 1 of meerdere kandidaten die nu komen?

- Patrick Martens
- Nikkie de Jager
- Hadewych mines
- Jon van Eerd
- Chris Zegers
- Lotje00
« Laatst bewerkt op: 23-06-2023, 23:02:52 door Sem boszhard »
Sem

Offline Summer Take-Over

  • Forumlid
  • When you are out of control, someone is ready to..
Re: Summer Take-Over
« Reactie #36 Gepost op: 23-06-2023, 23:39:15 »
Heeft Lotje00 ooit meegedaan aan Wie is de Mol? :o

Ik vind dat allemaal wel leuke kandidaten, maar ik heb niet per se een link met één van hen.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: Summer Take-Over
« Reactie #37 Gepost op: 24-06-2023, 09:40:22 »
Nee, niet dat ik weet. Ik denk zelfs dat het één van mijn minst favoriete seizoenen is omdat mijn vier favoriete kandidaten ook de eerste vier afvallers waren. Mocht je hebben gedacht dat ik lid was van de Aaf Brandt Corstius-fanclub, dan verwar je mij met iemand anders. Al was ik wel een fervent luisteraar van haar podcast met Marc-Marie Huijbregts, totdat die om mysterieuze redenen plotseling ten einde kwam.

Ik dacht toch zeker te weten dat je een connectie met één van de kandidaten had  ::nieuwsgierig::..

Offline grasisgroen

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Summer Take-Over
« Reactie #38 Gepost op: 24-06-2023, 15:15:01 »
Tja, ik kan veel forummers afstrepen, maar ik weet nog steeds niet zeker wie je bent 'Summer'.
Nog maar een vraagje dan: Heb je je forumnaam die je nu gebruikt altijd al gehad?

...maar soms even niet :)

Offline Summer Take-Over

  • Forumlid
  • When you are out of control, someone is ready to..
Re: Summer Take-Over
« Reactie #39 Gepost op: 24-06-2023, 21:54:21 »
Nog maar een vraagje dan: Heb je je forumnaam die je nu gebruikt altijd al gehad?
Jazeker! ::jaja::

Nou, ik heb zo langzamerhand het gevoel dat ik kan zeggen wat ik wil want blijkbaar kennen jullie me toch niet. Al zou dat wel veranderen als jullie mijn stem zouden horen, vermoed ik. ::vergroot::

Ik zal weer netjes uitloggen en het account teruggeven aan de oorspronkelijke eigenaar. Maar niet voordat ik nog even een foto deel van mijn mooie stad. Terwijl ik dit plaats is er een feestje in de buurt en hoor ik een nummer van Son Mieux, hoe toepasselijk! ::zwaai::