Poll

Heb je interesse in deelname aan de forumquiz?

Ja zeker! Ik ga een de vragenlijst invullen en daarna deelnemen aan de quiz.
11 (37.9%)
Ik ga alleen de vragenlijst invullen, maar niet deelnemen aan de quiz.
9 (31%)
Nee ik doe niet mee
3 (10.3%)
Ik weet het nog niet
6 (20.7%)

Totaal aantal stemmen: 29

Poll gesloten: 5-12-2023, 23:26:04

Auteur Topic: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14  (gelezen 5773 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #20 Gepost op: 6-12-2023, 21:59:32 »
We are ready to go! ::bravo::
Alle info en vragen staan nu in de eerste post.
Succes allemaal en als er vragen zijn, hoor ik het wel.  :)

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #21 Gepost op: 6-12-2023, 22:25:13 »
Poaaaah dit is de moeilijkste set vragen ooit denk (om voor mezelf in te vullen).

Maar wel leuke vragen  ::jaja::
You'll never walk alone

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #22 Gepost op: 7-12-2023, 09:36:23 »
Er zitten inderdaad een paar lastige vragen tussen... Maar op een aantal vragen had ik stiekem gehoopt!
Ich bin ein Bärliner!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #23 Gepost op: 7-12-2023, 20:03:07 »
Het was ook echt een lastige quiz om te maken, omdat ik zelf ook niet echt inspiratie had. Gelukkig had Amethyst nog een paar leuke suggesties en sommige vragen uit eerderre edities kan je hergebruiken.  ::jaja::
En de laatste 2 vragen borrelden pas om 21.50 uur gisterenavond op :-X

Eerste twee lijstjes zijn al binnen ::bravo::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #24 Gepost op: 8-12-2023, 17:42:45 »
Stom, ik had ook nog een suggestie voor een vraag maar ben die vergeten in te sturen. ::)

Maar ik vind dat er genoeg leuke vragen tussen staan. ::jaja::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Molduck

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • keep calm and be happy’s
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #25 Gepost op: 15-12-2023, 23:37:54 »
Wat een leuke vragen ::bravo::
deelnemer WIDMO 18 :)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #26 Gepost op: 16-12-2023, 14:19:58 »
Wat een leuke vragen ::bravo::

 ::love::

Tot nu 12 twaalf lijstjes binnen (dan reken ik mezelf ook mee, hoewel ik eigenlijk nog 1 vraag moet invullen :-X)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #27 Gepost op: 18-12-2023, 20:58:21 »
Reminder, over 48 uur is de deadline voor je antwoordenlijst. ::joehoe::

Tot nu toe 14 lijstjes, ik verwacht er nog een paar ::vergroot::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #28 Gepost op: 20-12-2023, 17:20:37 »
Vanavond is de deadline.
Ik ga kijken of het me lukt om vanavond de antwoorden en Excel voor de quiz al online te krijgen, maar pin me er niet op vast.

Eigenlijk verwacht ik van een aantal mensen nog antwoorden (sws van 2 mensen die hier iets in het topic hebben geplaatst - en eigenlijk ook van minimaal 2 a 3 die niet gereageerd hebben).

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #29 Gepost op: 20-12-2023, 18:46:47 »
Ik ben benieuwd naar ieders antwoorden
Wit is ook een kleur!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #30 Gepost op: 20-12-2023, 21:10:00 »
En de lijnen zijn gesloten.
Het Excel bestand volgt morgen. Ben moe en ik ben bang dat ik een fout maak (lees: per ongeluk het verkeerde bestand upload waardoor alle antwoord combinaties op straat komen te liggen).
Echter, ik zal hier vast de antwoorden plaatsen, dan kunnen jullie iig vast wat bekijken en eventueel puzzelen.

Voor iedereen die gaat puzzelen, jullie kunnen aan de bak, want het aantal lijstjes dat is binnen gekomen is
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Hieronder gelijk de antwoorden, SVP NIKS POSTEN TOTDAT DE ANTWOORDEN VAN DE LAATSTE VRAAG ZIJN GEPLAATST

Wat is jouw hoogtepunt van 2023?
Dat het me gelukt is om meer mijn eigen grenzen aan te voelen / te accepteren
Dat ik nu op kamers woon, het is geweldig
De prachtige reis die ik heb gemaakt door de USA ::bravo::
De val van kabinet-Rutte IV
Een huwelijksaanzoek!
Een uitspraak van de examencommissie ongedaan maken
Een vast contract krijgen op werk en een grote persoonlijke overwinning
Een weekend vol concerten, van Frozen tot Vivaldi via swing en doo-wop naar één van mijn favoriete popartiesten van het moment
Eerste voorstelling ooit gedaan, zingend en acterend op een podium en veel heel fijne reacties over gekregen, wat een passie heeft ontketend in mij.
Het geluk vinden bij een lief persoon, afronden van een lang en kostbaar project en promotie op het werk.
Het hoogste punt van Ameland beklimmen.
Het tuinfeest dat wij gaven
Het zien opgroeien van een baby tot een flinke peuter. De verwondering van hoe snel de tijd gaat en zoiets kleins opeens begint te lopen en te praten is onbeschrijfelijk
Ik heb meerdere hoogtepunten gehad in 2023. Ik heb veel nieuwe mensen ontmoet, heb in meerdere opzichten een nieuwe start gemaakt, en ik heb een nieuw toekomstbeeld voor me. Maar mijn grootste hoogtepunt was toch wel de herfstvakantie dit jaar.
Ik heb mijn eerste grote-mensenbaan gevonden – en het is ook meteen de allerleukste baan ter wereld!
Ik zou hier best een aantal dingen kunnen noemen, maar ja zeggen tegen de vrouw waar ik van hou steekt er uiteraard bovenuit.
Mijn vakantie in Noorwegen
Mijn vakantie natuurlijk, die was werkelijk onvergetelijk!
Mijn vakanties en alle mooie dingen die ik daar heb mogen zien.
New York, New York  ::fluit::
Reizen naar Spanje
Samenwonen
Van februari t/m december was het gewoon een prima jaar. Alles liep op rolletjes. Dat mag ook wel eens.

Welk muzieknummer brengt een herinnering uit 2023 naar boven en waarom?
Spoiler: ALICE COOPER - SCHOOL'S OUT (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler: AVENTURA - OBSESÍON (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler: CHARLES AZNAVOUR - LA BOHÈME (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler: CLAUDE - LEYLA (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler: CRITICAL ROLE - YOUR TURN TO ROLL (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler: DI-RECT - 90s KID (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler: GOLDBAND - KINDERWENS (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler: GOLDBAND EN MAAN - STIEKEM (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler: GUUS MEEUWIS - STAPELEN GELUK (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler: HEDLEY - BETTER DAYS (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler: IN PARADISE - MOMENTS WE LIVE FOR (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler: KYLIE MINOGUE - PADAM PADAM (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler: NUMIDIA - ARCADE (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler: PRINS S EN DE GEIT - KLADBLOK (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler: SUZAN EN FREEK - WEG VAN JOU (klik om te tonen/verbergen)
Spoiler: VICCO - NOCHENTERA (klik om te tonen/verbergen)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #31 Gepost op: 20-12-2023, 21:10:26 »
Wat is jouw forummoment van 2023?
Dat ik met mensen die ik via het forum ken in Antwerpen Wie is de Mol heb gespeeld
Dat is lastig kiezen tussen twee, maar de kern van allebei is dat mijn grenzen verleggen nooit een slecht idee is
De finale van De Mol
De gezamenlijke zoektocht naar de mol. Ik was dit jaar minder online dan anders, maar dit stak er voor mij bovenuit.
De spelletjesweek
De spelletjesweek
De spelletjesweek in Lage Vuursche
De WIDM 2024 spoilers
De WIDM Fan Veiling natuurlijk!
Deelnemen aan WIDMO en nog eens mij volledig zot laten draaien
Die heb ik tegenwoordig niet echt meer.
Het razend spannende einde van Weerwolven Mysterium 2.
Ik ben dit jaar 10 jaar lid!
Ik ben niet heel actief geweest op het forum dit jaar. Wel heb ik veel meegelezen, zoals widmo. Dat ienieminie verschil in de finale was voor mij toch wel hét moment.
Live spellen spelen in Lage Vuursche
Mijn deelname aan Wie is de Mol Online
Mijn forum regelen worden steeds minder, dus ik moet er hard over nadenken. De verschillende weerwolvenpotjes dan!
Mijn plek op de eindstand van de F1 manager 2023
Minder vaak op het forum zijn.
Mol Online 2023
Niet als laatste eindigen bij de RSC
Niet specifiek 1 moment, meer 1 topic: Selmars toelichtingen op Hunted
Winnen!

Stel dat D*N's talkshow zou terugkeren, welke forummer moet dan als eerste uitgenodigd worden en welke vraag zou je hem/haar/hun willen stellen?
37917 met de vraag vanwaar die username?
D*N zelf, en vragen waar het vervolg van de forumsoap blijft!
D*N zelf, met de vraag of hij ooit nog verder gaat aan de forumsoap!
Dat moet natuurlijk Brent zijn met de vraag of hij nog screenshots durft te nemen.
Elise, want willen weten hoe het gaat met de baby!
Fabiann  als je het songfestival op Rn  in woord zou moeten omschrijven.
grasisgroen: ik wil met jou naar een feestje, samen kletsen en dansen en zingen! Ga je mee?
HIDM - of hij D*N kan vragen of de forumsoap nog een ontknoping krijgt?
Ik zou de rollen eens omdraaien en D*N zelf uitnodigen! Die kletst het programma vanzelf wel vol.
Ik zou graag foxhunter zien in deze talkshow omdat hij altijd met de meeste wilde en gekke theorieën komt. Ik ben dus heel benieuwd hoe hij wie is de mol beleefd ::jaja::
Ik zou graag van Lukie4 willen weten of hij ons niet stiekem een beetje mist
Joeri van Breukelen, om te vragen wanneer zijn Vodcast weer terugkomt
MitchK. Wat is het beste carnaval nummer ooit?
Mitchkox, wil je samen pinten gaan pakken?
MollenvangR met de vraag of hij mogelijkheden ziet om een aflevering van Bassie en Adriaan te combineren met Wie is de mol…
Monkeysuncle, ik zou gewoon heel graag willen weten hoe het met hem is
Mrchipie: Hoe is het nou om het Realitynet Song Contest te winnen?
Ricardo. Zou je liever bij Ajax voetballen of nooit meer naar Feyenoord kunnen kijken?
Robbie en Monkeysuncle: gaan jullie nog een Zap 5 maken?
Selmar! Benieuwd waar hij zich mee bezig houdt als hij niet bezig is met Hunted.
Selmar. Eens kijken of D*N nog wat spannende ins en outs van Hunted kan lospeuteren.
Spacycolours: Is toondoofheid erfelijk of is het ergens in je opvoeding verkeerd gegaan?
WhattheFrank, hoe hij zijn periode op het forum tot nu toe heeft beleefd.

Wat is jouw tv-moment van het jaar?
Arcadia
Bestemming X.
Dat moet nog komen, maar ik ga ervan uit dat dat de première van de nieuwe Percy Jackson serie wordt op 20 december.
De afloop van de verraders (België) en verbluft zijn over hoe goed ze het gespeeld hebben, zeker op het einde
De eerste aflevering van Bestemming X die de meteen heel gaaf de toon zette van het nieuwe programma.
De mol kreeg een rood scherm!
De mol krijgt een rood scherm
De ontknoping van Wie is de Mol?, op een bijzondere plek.
De problemen rond om de kleren van Sinterklaas.
De verrassende overtuigende winst voor de PVV bij de verkiezingen. Niet het moment waar ik op zat te wachten, maar ik denk dat toch veel mensen verbaasd naar de uitslag hebben gekeken.
Een perfecte counterspell van Scanlan.
Een valpartij in Glasgow
Felicia Cannon noemt Bowie Jane ''fucking Bowie Jane''
Het eerste optreden van Tattoo met Loreen
Het geweldige programma Bestemming X ontdekken (en in no-time alle afleveringen bekijken)
Het rode scherm van Comfort in De Mol waar ik nog steeds niet overheen ben, voor mij het meest teleurstellende tv-moment van dit jaar
Ik ga zo lekker spelen op mijn fluit
Ik heb veel gezien, maar er is niks dat eruit springt voor mij sorry.
Mijn dorp werd genoemd in Dit Was Het Nieuws
Tjitske dirigeert de Sabeldans
Tjitske Reidinga in aflevering 1 van Maestro, ik heb helemaal dubbel gelegen.
Tóm!
Walter en zijn dansende dames in B&B Vol Liefde

Wat is de meeste irritante TV spoiler waar je ooit tegenaan gelopen bent?
Al weten wie de Mol was voordat ik zelf het seizoen begon te kijken.
Dat weet ik zo 1-2-3 niet, gelukkig. Ongetwijfeld de uitslag van een sportwedstrijd die ik liever nog niet had willen weten.
De beelden van die Chinese autofabriek uit seizoen 20 met de laatste 5 deelnemers.
De Case is de Mol hint (niet echt een spoiler misschien maar zo’n hint in het begin verpest wel het hele seizoen)
De Klaashint: in een vroeg stadium al een smet op een seizoen widm.
De ontmaskering van de tuinkabouter.
De priesterhint… sindsdien lees ik nooit meer mee op het forum als er een reeks op tv is.
Eigenlijk zijn alle spoilers waarbij veel te veel wordt weggegeven over het vervolg van een programma irritant. Voor mij stak er niet echt eentje helemaal bovenuit.
Expeditie Robinson had altijd heel veel irritante spoilers in hun promo’s (nog steeds volgens mij)
Ik kan eigenlijk geen spoiler herinneren gelukkig. Daar heb ik ook echt een hekel aan!
Ik was er kapot van toen de helft van de afvallers van Wie is de Mol 2020? verklapt werd
Ik word gelukkig niet zo vaak gespoiled!
Ik zag aan de naam van de laatste twee afleveringen van een seizoen van The Blacklist een spoiler.
In de halve finale van een Masterchef seizoen wist ik al wie eruit zou gaan omdat in de seizoensvooruitblik in de eerste minuten van aflevering 1 iets werd gespoilerd.
Mijn sociologieleraar verklapte ooit hoe de Titanic afloopt…
Nietsvermoedend op het NOS Nieuws lezen dat in België de Mol heeft opgegeven
Oh daar kan ik er genoeg van opnoemen helaas, maar de irritantste vond ik toch dat ik Secret Duets wilde kijken op Videoland en RTL één van de secret singers als thumbnail had gebruikt (en dit is zelfs meerdere keren voorgekomen). Daar viel dus weinig meer te raden helaas, en daar kon ik écht zelf niks aan doen.
Ooit zou ik niet weten, maar ik loop op Instagram regelmatig tegen spoilers aan terwijl ik niet eens zo gek veel TV meer kijk. Momenteel loop ik een paar weken achter met het kijken van een programma en weet ik al wie er gewonnen heeft, ook leuk
Sportwedstrijden die ik uitgesteld wil kijken en waarvan de uitslag dan toch al bekend bij me is voor ik ga kijken
Technisch gezien geen spoiler, maar de Klaas-hint was wel irritant.
Wie er onder een masker zat bij The Masker Singer
WK Finale 2014. Ik kon hem niet live zien want we gingen naar de Efteling en waren pas laat thuis. Maar ik was volledig voorbereid. NOS had toen nog een pagina waar je zonder spoilers de wedstrijden kon terugkijken. Ik had alles klaargezet, ik hoefde bij thuiskomst enkel de pagina te vernieuwen. Op de terugreis radio uit, geen internetverbinding maken, niet bij mensen naar binnen kijken. Wonder boven wonder zonder spoilers thuisgekomen. Ik vernieuwde de pagina, en toen gebeurde er iets wat nog nooit was voorgekomen en daarna ook nooit meer voorkwam. Een volledig ongevraagde pop-up verscheen in beeld met enkel de tekst: "Götze scoort winnende treffer en maakt Duitsland wereldkampioen." ...
Zie vraag 5, ik las het op FB vooraleer ik de aflevering kon zien (mijn eigen DOMME schuld)
« Laatst bewerkt op: 21-12-2023, 06:02:38 door Daisy »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #32 Gepost op: 20-12-2023, 21:11:03 »
Wat is jouw sportmoment van het jaar?
200km lopen in vier dagen
Anne-Marie Fokkens stopt als presentator van de dartsprogramma's op Viaplay
De 10km Singelloop in iets meer dan een uur rennen
De beslissende race in F1 2023
De degradatie van FC Groningen met alle bijbehorende onrust binnen de club. Het is een club die mij dichter aan het hart staat dan je misschien zou vermoeden en het is, vind ik, een club die gewoon in de eredivisie hoort. Dat zo'n club kan degraderen had ik niet verwacht
De eindsprint van Femke Bol op de 4x400 meter voor vrouwen.
De estafettedames (en het interview na het goud)
De finish van de Indy 500
De hardloopsters die goud haalden op het WK.
De routine van De Zweep Erover oefenen.
De voetbalmatch Duitsland-België,  de nieuwe start van de rode duivels en hoe sterk ze de eerste test tegen een topper hen overklast hebben.
De waanzinnige eindsprint van Femke Bol op de 4x 400m
Een (nogal natte) 1-7 nederlaag.
Een fietstocht van 10km
Het WK atletiek
Ik heb afgelopen jaar weinig sport gekeken, dus laat ik het houden op de KNVB-beker winst van PSV.
Kletteren maar dan zonder wijnplateau
Na vorig jaar 3x 2e te zijn geworden met mijn eigen team dit jaar eindelijk herfstkampioen!
Nederland - België (v)
Toen ik een ladder beklom
Van der Poel die de wereldtitel pakt ondanks een valpartij in de slotfase
Vingegaard’s tijdrit tijdens de Tour de France
Zoals altijd: ik kijk geen sport.

Wie is de leukste/grappigste/interessanste bekende persoon om te volgen op sociale media en waarom?
@pietervalley vind ik heel grappig
Bianca Toeps, omdat ze niet alleen heel goede boeken en blogs schrijft maar ook fantastische foto’s maakt en leuke dingen post.
Bram Krikke doet mij met enige regelmaat gniffelen.
Ed Yong, omdat hij als wetenschapsjournalist enorm interessante en goede artikelen schrijft (en boeken, maar die moet ik nog lezen).
Evert Kwok, al is het maar vanwege het stripje in de dierenwinkel: ‘Spaart u ook zee-egeltjes?’
Fred van Leer omdat hij zoveel humor heeft.
Geen
Geen
Geen
Geen
Hannah/Regal of hoe een jong koppel op een schattige manier elkaar foppen maar toch  tonen hoe graag ze elkaar zien.
Hanne Verbruggen. Topvrouw, en leuk kijkje achter de schermen wat betreft K3 en haar moederschap.
Heel bekend is deze persoon niet, maar ik dacht meteen aan Meester Mark! Heerlijke kinderlogica.
Ik ben nauwelijks meer actief op sociale media. Op YouTube volg ik wel iemand die bekend is in die specifieke community die ik heel tof vind om te volgen: DeLadysigner. Bekende Nederlandse Planet Zoo speler die echt fantastische dingen maakt en daarnaast echt een feelgood vibe geeft in haar videos.
Jochem Meijer, heeft altijd wel grappige filmpjes en verhalen.
Jochem Myjer, hij is gewoon heel grappig en lekker chaotisch
Matt Gallagher, omdat hij precies door hetzelfde heengaat als ik
Matteo Lane, als je van gay comedians houdt.
Merijn Scholten, hij heeft hilarische typetjes
Pieter Valley (en Bram Krikke). Hele flauwe humor waar ik helemaal stuk om kan gaan  ;D ;D ;D
Simon Minter, hij is onderdeel van een Youtube groep die ik al een aantal jaren volg, waarvan ik ook de personen individueel bekijk. Simon houdt al zijn socials up to date met bijvoorbeeld behind the scenes of juist extra beelden. Ook ben ik fan van hem omdat het een buitengewoon goede voetballer is
Soundos El Ahmadi, want zij is heel grappig en weet actuele thema's met humor wat makkelijker aanspreekbaar te maken
Thijs Zonneveld met zijn scherpe analyses. Die niet bang is een controversiële mening erin te gooien.

Wat is jouw ontdekking van het jaar?
AI (Artificial intelligence)
Bestemming X
Bing’s AI Image Creator
BLÜ EYES
Dat Almaty niet de hoofdstad van Kazachstan is
Dat de eerste aflevering van een serie vaak 'pilot' heet, omdat het de eerste keer is dat de serie 'on air' is
Dat er in 1752 10 dagen zijn overgeslagen
Dat ik soms best wel zeeziek kan zijn.
Dat ze in Amerika bijna nergens wc-borstels hebben op het toilet.
De liefde
Een paar leuke podcasts
Er zijn wel degelijk banen die 100% aansluiten op een studie Taalwetenschap!
Het is een grootse ontdekking, maar mijn leven is het afgelopen jaar flink veranderd. De grootste ontdekking daarin is dat ik een heel andere weg ga inslaan met oog op de toekomst, en dus is mijn eigen toekomstbeeld mijn ontdekking van het jaar.
Hoezeer ik kan genieten van groen in en buiten huis
Ik heb dit jaar wederom ontdekt op een aantal momenten dat de band die ik met een aantal mensen hier in de community heb een stuk hechter is geworden en daar hecht ik enorm veel waarde aan
Ik heb vooral weer veel over mezelf ontdekt qua professionele en persoonlijke groei waar ik de laatste tijd ook vaker bij stil sta. Oh, en massages zijn het geld echt waard.
Ik zie er blijkbaar echt jonger uit dan ik ben
Je hoeft je niets aan te trekken van het verwachtingspatroon dat de samenleving van je heeft, zolang je maar doet wat je zelf gelukkig maakt. Oh, en de tentakels van een octopus kunnen zelfstandig denken!
Mijn ontdekking is dat liefde altijd van 2 kanten moet komen.
Mijn rosbief-burrata-pestosalade  ::love::
Rn op discord :)
Tarading Cards
The Time Travellers Wife

Wat is, volgens anderen, jouw beste eigenschap? En hoe komt deze eigenschap goed tot zijn recht?
Behulpzaamheid. Ik sta altijd klaar voor anderen om ze te helpen of om een luisterend oor te bieden of op te beuren.
Betrouwbaar. Als ik tegen anderen iets zeg te doen, dan doe ik het ook.
Daar hebben we het eigenlijk nooit over, maar volgens mij vinden sommige mensen mij grappig? Hoe dat tot zijn recht komt…nou ja dan zeg ik iets en dan moeten ze erom lachen ;D
Dat ik altijd op tijd ben. Het liefst ook echt minstens 10 minuten te vroeg. Waarschijnlijk komt dat omdat ik er zelf een hekel aan heb als anderen te laat komen.
Dat ik erg positief ben, en dat andere mensen daar blij van worden.
Dat moet je aan anderen vragen, en aangezien ik dat al een tijdje niet heb gedaan weet ik het antwoord niet.
Empathie. Ik kan me goed in een ander verplaatsen. Men voelt zich daarom snel vertrouwd bij mij.
Goed kunnen luisteren; Altijd een luisterend oor bieden
Ik ben altijd goed op de hoogte. Dat komt het best tot zijn recht als collega’s bij mij komen met vragen.
Ik ben open, vrolijk en authentiek, hoorde ik laatst. Het maakt me een leuk mens om (bij) te zijn.
Ik ben sympathiek, wat in m'n werk met veel sociale contacten goed van pas komt.
Ik denk dat mijn oprechtheid en fanatisme over het algemeen gewaardeerd worden. Alhoewel sommigen hier het daar vast niet mee eens zijn  ::tandpastasmiley::
Ik let altijd op de details. Deze eigenschap komt goed tot zijn recht wanneer je aankopen moet doen, de kleine lettertjes moet lezen of prive detective wilt spelen
Inzicht, inzet en hulpvaardigheid. Zeker op werkgebied een paar mooie complimenten (soms ook uit onverwachte hoek) gekregen over wat ik dit jaar allemaal heb gedaan. Geeft mij ook een goed gevoel.
Lastige vraag. Toen ik dit aan mijn partner vroeg zei hij “sociale betrokkenheid”, dus dat dan maar. Ik heb een sterk rechtvaardigheidsgevoel en probeer me vaak in te zetten voor een betere wereld op de manieren die bij mij passen.
Mensen lijken me (behalve in spellen) snel te vertrouwen en vertellen me meer dan wat ze oorspronkelijk van plan waren. Zo word ik vaak een luisterend oor en kunnen mensen hun ding kwijt.
Mensen vinden mij altijd heel authentiek. Dat heb ik uiteindelijk ook omarmd door steeds meer mezelf te zijn en minder schaamte te hebben. De eigenschap komt vooral goed tot zijn recht als ik creatief moet worden of moet improviseren.
Mensen zeggen vaak dat ik een groep altijd kan laten lachen
Mijn beste eigenschap volgens anderen is mijn empathisch vermogen. Ik kan soms best dingen van de daken schreeuwen maar als puntje bij paaltje komt ben ik best rustig en stiekem best een goede luisteraar. Mensen weten dat van mij en vertrouwen mij daardoor wat sneller. Hierdoor hebben ze het gevoel vertrouwelijke dingen met me te kunnen delen en ik geef mensen ook graag het gevoel dat ik dit kan, ik ben er immers voor iedereen
Mijn empathische vermogen. Dat komt tot zijn recht in gesprekken met anderen, die ruimte en gelegenheid hebben om hun verhaal te doen.
Mijn kalmheid naar anderen toe , ik probeer dat toe te passen in de opvoeding van mijn zoon maar ook in dat van zijn neefje (als ze even ruzie hebben, wat meestal ook snel opgelost is)
Mijn loyaliteit. Mijn collega's en vrienden weten dat ik vaak voor iedereen klaar sta en niet zomaar met alle winden mee waai. Ze weten wat ze aan me hebben.
Volgens anderen is dat mijn zorgzaamheid. Ik hoor regelmatig dat ik goed kan luisteren, en dat ik vaak dingen onthoud en erop terugkom als iemand mij iets vertelt.
« Laatst bewerkt op: 21-12-2023, 18:55:37 door Daisy »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #33 Gepost op: 20-12-2023, 21:11:34 »
Wat is het leukste (nieuwe) kledingstuk dat je dit jaar hebt gekocht?
2 nieuwe roze truien
Bruine leren laarzen
Een blauwe broek met een klein metalen vogeltje op het achterwerk.
Een groene tshirtjurk met ritsen
Een heerlijk warme pull
Een nieuwe hoodie met Winnie de Pooh erop.
Een overhemd met korte mouwen met een Sahara vibe (kamelen, zand etc.)
Een paar mooie sokken met wielrenfietsen erop
Een perfect donkergroen geruit setje. De broek met strakke pijpen en echt perfect aangesloten op mijn lichaam en het jasje met een bijzondere overslag. Absoluut het geld waard.
Een rooie top van Guess
Een T-shirt met een afbeelding van de Daytona 500.
Geen
Groene jurk
Ik ben dit jaar in Ahoy Rotterdam geweest met een sportevenement, daar heb ik een leuk shirt gekocht
Ik koop nooit veel kleding, maar mijn Keith Haring hoodie vind ik wel cool.
Leuk? kleding is toch vooral functioneel? Dus in dat opzicht zijn die drie nieuwe vesten het misschien.
Nieuwe (sport)schoenen ::love::
Nieuwe nette schoenen, oorspronkelijk om als professor rechten te dragen en nu draag ik ze op het werk als er een baas ofzo op bezoek komt.
Nieuwe schoenen
Snag Tights
Sports merchandise
Van die dikke wollen sokken voor in huis
Wat felgekleurde zomerse shirts.

Wat hoop je over 12 maanden te hebben bereikt?
Als mijn leven over 12 maanden nog zo is als hij nu is, ben ik al dik tevreden!
Dat alle plannen en wensen voor 2024 zijn uitgekomen.
Dat ik m'n rijbewijs ga halen! ;D
Dat ik nog altijd gezond en gelukkig ben.
Deze quiz gewonnen te hebben, goede resultaten behaald te hebben en natuurlijk heel veel plezier gemaakt te hebben!
Een goede zakelijke uitkoop
Een nieuwe musical neer te zetten, misschien wel twee!
Een nog meer afgetraind lichaam
Het vertrouwen dat in mij is gesteld heeft terug te betalen door mijn taak goed te vervullen en net zo gelukkig blijven als ik me nu voel.
Ik heb geen specifiek doel, gewoon lekker doorgaan met hoe ik nu bezig ben. Appartementje kopen zou leuk zijn maar de kans dat dat lukt is niet zo groot
Ik hoop dan vooral weer wat fitter, enthousiaster en energieker te zijn op dit moment.
Ik hoop dat ik over 12 maanden nog steeds goed ga met de studie en dat ik mentaal nog verder ben doorgegroeid.
Ik hoop vooral dat ik over 12 maanden nog steeds lekker in mijn opleiding zit, nog meer weet welke richting ik ermee op wil, en dat ik niet meer alles altijd maar uitstel.
Ik weet het eerlijk gezegd nog niet, ik denk dat ik wat nieuwe doelen voor mezelf ga stellen begin januari. Mogelijk doorpakken met een nieuwe taal leren, een nieuw sportief doel of iets heel nieuws. Kan ik hier later op terug komen?
Ik zou het geweldig vinden om mijn eerste huis te kopen. Vroeger was dit normaal, nu is het een droom
Meer rust overal
Nog altijd een goede vader zijn
Nog een jaartje erbij? Eigenlijk heb ik op dit moment niet zo heel veel wat ik echt wil bereiken. Ja misschien dat die ene persoon stopt met ruzie zoeken.
Nou ben ik niet zo van de doelen op lange termijn want ik ben dol op het leven van dag tot dag, maar het belangrijkste voor mij is dat ik hoop over 12 maanden nog steeds mijn relatie te hebben
Over 12 maanden heb ik een vaste woonplek, ben ik afgestudeerd en spreek ik Pools
Rust in mijn hoofd
Wat meer rust, ondanks de fomo. En een tweepersoonsbed en kleerkast in m'n slaapkamer
Weer een nieuwe goed lopende klas met nog meer goede routines


Dit zijn alle antwoorden. Het excel bestand komt dus morgen. Deadline + hoe in te zenden staat in de openingspost. ::jaja::
Te laat = te laat. Geen uitzonderingen mogelijk!
« Laatst bewerkt op: 21-12-2023, 18:55:54 door Daisy »

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #34 Gepost op: 21-12-2023, 00:12:37 »
Daisy, zou je misschien nog iets strenger kunnen kijken naar de antwoorden op de Spoiler-vraag? Ik hoorde namelijk van iemand dat ie toch iets gelezen heeft wat diegene liever niet had willen weten over een bepaalde serie. ;)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #35 Gepost op: 21-12-2023, 00:14:39 »
Met terugwerkende kracht je antwoord aanpassen naar "toen iemand in de forumquiz als antwoord een spoiler gaf!"
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #36 Gepost op: 21-12-2023, 00:23:59 »
Met terugwerkende kracht je antwoord aanpassen naar "toen iemand in de forumquiz als antwoord een spoiler gaf!"
::rofl::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #37 Gepost op: 21-12-2023, 06:04:36 »
Ik denk dat ik weet wat je bedoelde en ik heb t gewijzigd.
Zo beter?

Sorry, ben de hele week al moe, deze heb ik gemist.
En vraag me niet waarom ik hier dan nu om 6 uur 's ochtends zit. Wish I knew :-\\

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #38 Gepost op: 21-12-2023, 13:00:14 »
Bijna vakantie? ::hug::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De ‘Hoe goed ken ik mijn medeforummersquiz’ deel 14
« Reactie #39 Gepost op: 21-12-2023, 18:58:54 »
Kerstvakantie is overrated ::)
Nee even serieus, ik heb alleen 27 dec vrij, doordat kerst gunstig valt wel 5 dagen aansluitend vrij, en dan maar 2 dagen werken en dan weer lang weekend, dus 't valt allemaal wel lekker.
Ik ben een beetje verkouden, da's vermoeiend. Maar ja, iedereen is ziek deze tijd van het jaar. Komt wel weer goed. ::jaja::


Maar om weer on topic te gaan, hierbij het antwoord vel voor de quiz!
Als er nog vragen zijn hoor ik het graag ::jaja::