Buenas Dias Senors e Senoritas,Het is niet te geloven... maar de Hondurese tropische verrassing... is van mij!! Geen rock of metal dit keer maar iets geheel anders...
Ik gok erop dat jullie Italië of Ierland aan mij hadden gekoppeld maar niets is minder waar.
Voor ik de punten ga verdelen wil ik nog even wat kwijt:
Wat vind (en vond) ik dit leuk om te doen!! Het ging weliswaar niet helemaal gestroomlijnd maar daar leer ik alleen maar van

En ik zal een bekentenis doen, ik heb me suf gelachen...
Na 8 inzenders van punten was er nog maar één land zonder punten... namelijk
Honduras

Ik dacht even van "het zal toch niet??"" maar gelukkig was daar de negende inzender... en toen was ook ik van de 0 af

Maar goed, het is tijd voor mijn punten. Heb er geen groot kunstwerk van gemaakt maar ik geef ze met heel veel plezier
De Punten:
1 punt gaat naar:
Haiti!!
Mooie clip, zeker het einde. De liefde tussen moeder en dochter spat er vanaf! Toen ik de stem hoorde dacht ik even dat ik Dua Lipa hoorde… niet echt mijn normale muzieksmaak, maar deze luisterde lekker weg!
2 punten gaan naar:
Mozambique!!
De stem van de zangeres klonk voor mij als een nagel over een ouderwets schoolbord. Maar dat weegt niet op tegen de stuiterbalvibe die ik van de beat kreeg! Kon niet stil blijven zitten… daarom toch nog wat puntjes gegeven.
3 punten gaan naar:
Oezbekistan!!
Een beetje duister maar wel erg lekker, zeker voor een genre waar ik niet echt bekend mee ben! Ik had normaal nooit geraden dat dit in Oezbekistan gemaakt is…
4 punten gaan naar:
Nigeria!!
Ik kende het nummer al, dus kwam niet in aanmerking voor de volle mep. Maar wel goed genoeg om toch nog wat punten te geven… vooral de stem is zeer goed en bijzonder!
5 punten gaan naar:
Ierland!!
Lekker nummer, deed mij een klein beetje denken aan Arctic Monkeys. Goede degelijke inzending!
6 punten gaan naar:
Zweden!!
Vrolijk nummer, gaat net als Ierland een klein beetje richting mijn favoriete muzieksmaak. En dat is meestal goed voor punten!
7 punten gaan naar:
Italië!!
Ik snap net als de inzender niet hoe dit zo onbekend is gebleven? Goeie ballad met een rockgitaar, dat zie je niet al te vaak meer!
8 punten gaan naar:
Duitsland!!
Normaal word ik erg zenuwachtig van dit soort elektropop-liedjes, maar deze greep me bij de strot. Goeie vondst, is de punten meer dan waard.
10 punten gaan naar:
Australië!!
Zie ook Ierland en Zweden. Fijn nummer dat richting mijn eigen smaak gaat! Heb deze al meerdere keren geluisterd inmiddels…
En dan de hoofdprijs!! De 12 punten gaan naar..........
Verenigd Koninkrijk!!
Slechtste clip aller tijden? Nee hoor… vond het wel grappig. Ik vind het nummer lekker melancholisch, hij kwam keihard bij me binnen. Een dik verdiende 12-punter!
Dit was het namens mij. Op naar de punten van
Haïti!!