Auteur Topic: Aflevering 11(Reünie): Aan het licht brengen  (gelezen 220 keer)

Offline Whatthefrank

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO22 & winnaar RSC 26 + Z4P
Re: Aflevering 11(Reünie): Aan het licht brengen
« Reactie #20 Gepost op: Gisteren om 00:05:59 »
Gefeliciteerd PieterBasje!  ::bravo::

Helaas veel onnodige fouten gemaakt in de finale omdat ik echt heel slecht bijhield waar ik nou precies aan het lopen was, jammer voor mezelf, dan had ik dat maar beter moeten doen  ::ohno::

Ook ik had sinds de eerste aflevering al iemand bij wie ik me speltechnisch enorm prettig voelde. Ik had echt de insteek om met Ricardo zo ver mogelijk te komen maar door die $@#*! spamopdracht is dat helaas niet gelukt. Daar baalde ik zo erg van dat ik toen al veel motivatie verloor  :-[

Ik had ook al gesprekken met Wouter gevoerd in die aflevering maar dat was nog een beetje voorzichtig, wel met een goed gevoel. Toen Ricardo afgevallen was hebben we eigenlijk besloten om die lijn maar door te trekken samen. Wouter en ik hebben het hele spel alles met elkaar gedeeld en het was ongelofelijk fijn om dat eens met iemand te kunnen doen met wie ik eigenlijk nog nooit echt samen heb gewerkt. Wouter, bedankt. Je was een top bondgenoot!  ::bravo::

Verder heb ik dit spel enorm low profile en laidback gespeeld. Het was een ervaring om weer eens iets nieuws te doen. Sowieso dikke complimenten over hoe je alles hebt doorgedacht Renzi. Nu met de reünie blijkt dat de dingen nog veel dieper gaan dan wij eigenlijk dachten. Chapeau!  ::ok::

Ik moest er in het begin behoorlijk inkomen. Het was misschien niet helemaal wat ik ervan had verwacht, maar then again, wat verwachtte ik eigenlijk? Ik ben het erover eens dat, hoe verder we kwamen, hoe leuker het wellicht ook wel werd. Bepaalde opdrachten met wat meer diepgang heb ik echt van genoten, ik vond bijvoorbeeld "Op een lijn zitten" erg leuk, waar ik prettig met Sydney heb samengewerkt

Al met al positieve gevoelens, al baal ik dat ik de finale gewoon heb verpest. Misschien zijn niet alle geluiden even positief, maar het is hoe dan ook knap om een nieuw concept op te brengen dus daarvoor sowieso hulde aan de host!  ::bravo::
Frenkie 🍻

Offline Syd

• Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: Gisteren om 01:10:45 »
Ik vond dit een fijn spel, omdat je gewoon lekker solo kon spelen. Sommige opdrachten moest je dan samen met iemand werken, maar dat was dan ook gewoon leuk en voelde dan niet aan alsof je genaaid kon worden. Dus voelde fijn en geen druk inderdaad. Heb soms minder goed mijn best gedaan wegens drukte privé, waardoor ik niet lekker uit de verf kwam, maar toch nog redelijk ver gekomen!
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #22 Gepost op: Gisteren om 02:21:08 »
Het is ook fijn om te horen dat de meeste het echt een leuk spel vonden.  ::trots::

(Ik was best bang voor een oorwassing vanwege de spamopdrachten en veels te losse deadlines...  :-X )

Het feit dat de latere opdrachten leuker aanvoelden, komt misschien ook omdat deze vrij vroeg in de denktank zaten. Die hebben daar vrij lang gezeten en zijn daardoor beter gepolijst.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #23 Gepost op: Gisteren om 23:34:11 »
Voor de eerste set aan data, en misschien wel gelijk de meest leuke:
Het geld!

- Een gele gloed betekend een vrijstelling. Deze heeft wel degelijk 2 keer iemand gered, Deerbetah in aflevering 4 en Wouter in aflevering 9.
- Na aflevering 1 voelde Frank de hete adem van de tweestrijd en is dus een persoonlijke tweestrijd aangegaan. Sindsdien is hij nooit meer in gevaar geweest door altijd bij de top-2 van meeste geld te eindigen.
- Het verschil of je in de tweestrijd komt heeft 4 keer onder de 100 euro gelegen: Afl. 1, Afl. 2, Afl. 6 en Afl. 7.
       In aflevering 6 was het zelfs 5 euro!!! 
- BigBoots deed het voor zijn opgave ook hartstikke goed, jammerlijk maar begrijpelijk koos hij ervoor om uit het spel te stappen.
- Wouter en Paarseorka hebben allebei 3 maal in een tweestrijd gestaan. Alleen wouter heeft ze alledrie overleefd.

Een overzicht van wat er per aflevering verdiend is:

- Desondanks de hoge minbedragen is er tijdens de laatste afleveringen toch nog steeds een hoop verdiend
- Jullie hebben het meeste geld opgepikt tijdens de roadtrip, iets wat op voorhand al was ingecalculeerd.
- Het gemiddelde per aflevering ligt op: 4411,70 euro.

Het volledige schema:

met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?