Auteur Topic: [MO20] Aflevering 7 - Opdracht 1 'Sneeuwbalgevecht'  (gelezen 29973 keer)

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [MO20] Aflevering 7 - Opdracht 1 'Sneeuwbalgevecht'
« Reactie #100 Gepost op: 16-04-2020, 22:20:35 »
Dit was toch wel een opdracht waar we makkelijk de €2.000,- hadden kunnen verdienen hoor.


Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO20] Aflevering 7 - Opdracht 1 'Sneeuwbalgevecht'
« Reactie #101 Gepost op: 16-04-2020, 22:29:05 »
Kan ik mijn sneeuwbal die ik overheb inruilen voor een joker?  ;D
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [MO20] Aflevering 7 - Opdracht 1 'Sneeuwbalgevecht'
« Reactie #102 Gepost op: 17-04-2020, 07:47:04 »
Dit was toch wel een opdracht waar we makkelijk de €2.000,- hadden kunnen verdienen hoor.
Als jij dan even bij de ER-deelnemers die we niet hadden had gezegd dat ze deelnemer waren hadden we het inderdaad heel makkelijk gehaald! ;)
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [MO20] Aflevering 7 - Opdracht 1 'Sneeuwbalgevecht'
« Reactie #103 Gepost op: 17-04-2020, 12:35:52 »
Als jij dan even bij de ER-deelnemers die we niet hadden had gezegd dat ze deelnemer waren hadden we het inderdaad heel makkelijk gehaald! ;)
Zo'n fervent ER-kijker ben ik helemaal niet. Daarnaast dacht ik dat jij juist leefde voor dat programma, dus ik wilde jou je shining moment geven, maar helaas.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO20] Aflevering 7 - Opdracht 1 'Sneeuwbalgevecht'
« Reactie #104 Gepost op: 17-04-2020, 20:08:10 »
Mededeling:
Ik heb scheel gekeken en dacht dat de sneeuwbal op Dunya te laat was. Jullie krijgen dus nog 200 euro erbij en in de test is dunya dus niet meegenomen als goed antwoord ;).

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [MO20] Aflevering 7 - Opdracht 1 'Sneeuwbalgevecht'
« Reactie #105 Gepost op: 18-04-2020, 09:05:20 »
Zo'n fervent ER-kijker ben ik helemaal niet. Daarnaast dacht ik dat jij juist leefde voor dat programma, dus ik wilde jou je shining moment geven, maar helaas.

Ik? De eerste afleveringen overleef ik nog wel, maar meestal haak ik na een paar weken toch weer af, en kijk dan vaak alleen even de eilandraad... Maar jij had gerust ook mogen shinen, hoor... Ik wil echt niet alle ere-momenten voor jouw neus wegnemen...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lodewijk van Lodenstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol kan ook een ander plan hebben
Re: [MO20] Aflevering 7 - Opdracht 1 'Sneeuwbalgevecht'
« Reactie #106 Gepost op: 18-04-2020, 10:56:59 »
Ik? De eerste afleveringen overleef ik nog wel, maar meestal haak ik na een paar weken toch weer af, en kijk dan vaak alleen even de eilandraad... Maar jij had gerust ook mogen shinen, hoor... Ik wil echt niet alle ere-momenten voor jouw neus wegnemen...
Dan weet je toch juist wie wel en niet hebben mee gedaan aan ER? Ik vind het nogal verdacht dat je hier zo laconiek over doet. Het gaat hier om geld verdienen en niet om liefdadigheid.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [MO20] Aflevering 7 - Opdracht 1 'Sneeuwbalgevecht'
« Reactie #107 Gepost op: 18-04-2020, 11:04:32 »
Dan weet je toch juist wie wel en niet hebben mee gedaan aan ER? Ik vind het nogal verdacht dat je hier zo laconiek over doet. Het gaat hier om geld verdienen en niet om liefdadigheid.
Denk je echt dat ik dan onthoud wie allemaal aan ER hebben meegedaan? Daarbij: je moet wel online zijn als iemand geplaatst wordt. Ja, bij die Russische playmate was ik online, maar van die seizoenen met onbekenden zou ik niemand kunnen noemen. Daarbij is er maar een iemand die hier laconiek doet, en dat ben jij...
Ich bin ein Bärliner!