Auteur Topic: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'  (gelezen 1913 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #20 Gepost op: 18-12-2021, 20:29:15 »
Oh ik dacht dat catshee had gewonnen, ik haalde de plaatje door elkaar. ::hypocriet::
Geen wonder dat jij eruit ligt! Als je de mangatars nog niet kent!  :-*
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #21 Gepost op: 18-12-2021, 20:30:25 »
Geen wonder dat jij eruit ligt! Als je de mangatars nog niet kent!  :-*
Waarom zou ik de mangatars leren van mensen die ik niet verdenk ::hand::

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #22 Gepost op: 18-12-2021, 20:30:32 »


Gefeliciteerd Hadewychisdemol! Mol en winnaar, nu alleen nog verliezer en je kunt tevreden sterven.  ::cheerleader::


En heel goed gedaan Cheeesy (dit was de bijnaam van Jacco en mij voor jou)  ::bravo::

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #23 Gepost op: 18-12-2021, 20:35:09 »
Jaaaa het is er uit. Ik ben de mol!

Super leuk om het nu te kunnen zeggen en ik zal jullie zo mee nemen in mijn hele verhaal... Ik kan nogal lang van stof zijn (sorry bij het filmpje van de winnaar, ik was jullie even bewust aan het pesten... ::hypocriet::)

Gefeliciteerd Hadewychisdemol. Je bent diegene van wie ik vanaf begin af aan het meest bang voor ben geweest. Ik werd het meest onrustig rondom jou en ik vond het het moeilijkst om bij jou mijzelf te verbergen. Ik weet niet of het door ons verleden komt of niet, maar dat riep je wel op en daar heb je zelf ook voor gezorgd. Je bent dus ook zeker de terechte winnaar ::bravo::

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #24 Gepost op: 18-12-2021, 20:39:59 »
We gaan iets achter liggen op schema, maar das oké! Chardo kan toch niet zo snel lezen  :-*
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #25 Gepost op: 18-12-2021, 20:43:30 »
We gaan iets achter liggen op schema, maar das oké! Chardo kan toch niet zo snel lezen  :-*

How dare you call me that

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #26 Gepost op: 18-12-2021, 20:43:48 »
Bedankt voor de felicitaties!

Hier dan ook nog even: Kaaasje, je hebt het fantastisch gedaan! catshee ook, een heel sterke speler en waardige tegenstander ::bravo::

Ik was nog bezig met mijn laatste biechten, maar het is me vandaag in alle stress en drukte van het spel en school niet meer gelukt. Ik was de afgelopen paar uren helemaal verstijfd van de spanning en stress nadat ik de test had gemaakt. Die stuur ik morgen dus nog!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #27 Gepost op: 18-12-2021, 20:45:12 »
Jaaaa Kaaasje, goed gedaan zeg! ::bravo::

Jij was mijn 'reservemol', maar ik ging all in op iemand anders. Jacco bracht me echt nog aan het twijfelen vlak voor ik de test maakte, terwijl hij blijkbaar helemaal niet op jou zat. Nu heb ik zo'n spijt dat ik niet meer naar die twijfel heb geluisterd ;D (en wat ook meespeelde was dat ik het laatste deel van jouw antwoorden niet had, vond ik stom, en lastig om dan all in te gaan op jou)


HIDM, gefeliciteerd! ::bravo:: Ik had maar 1 voornemen: ik zou me niet weer door jou laten manipuleren, niet weer zand in de ogen gestrooid krijgen door jou (zoals de afvallers na mij dus :P) maar ja, toch ben ik er volledig ingetrapt. Goed gespeeld! ::ok::
Keep calm and eat chocolates!

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #28 Gepost op: 18-12-2021, 20:48:17 »
Hi all!!

Kan er maar even zijn nu vrees ik, maar......

Wat een geweldig seizoen!! Een verdiende winnaar, een waardige verliezend finalist.... en een supermol, die zo subtiel bezig was de eerste 3 afleveringen dat ik haar nauwelijks verdacht!

Ik was idd erg verbaasd na mijn eliminatie, en na een nachtje slapen kwam ik tot 1 conclusie: Kaaasje moest de Mol zijn. Dat was de enige plausibele verklaring die ik kon geven the day after...

Ben benieuwd naar de Molacties en wat ik aldus over het hoofd heb gezien!

 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #29 Gepost op: 18-12-2021, 20:49:13 »
Dat fout tellen viel wel op, maar wel goed dat je het alsnog hebt gedaan. Een Dennis Weening instelling kan ik wel waarderen.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #30 Gepost op: 18-12-2021, 20:49:23 »
Jij was mijn 'reservemol', maar ik ging all in op iemand anders. Jacco bracht me echt nog aan het twijfelen vlak voor ik de test maakte, terwijl hij blijkbaar helemaal niet op jou zat. Nu heb ik zo'n spijt dat ik niet meer naar die twijfel heb geluisterd ;D (en wat ook meespeelde was dat ik het laatste deel van jouw antwoorden niet had, vond ik stom, en lastig om dan all in te gaan op jou)
Sorry dat je deze niet had. Ik was nog wel van plan ze aan je te geven als je in het spel was gebleven. All in gaan was toen helemaal nog niet nodig  ::hypocriet:: Maar goed, dat horen we straks nog wel.

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #31 Gepost op: 18-12-2021, 20:51:21 »
Ah zie, mijn papegaaienduikersplaatje was gewoon veel lastiger om te tellen! Geen wonder dat jullie het wel goed hadden, die plaatjes waren veel makkelijker.


@ Kaaasje, dat maakt me nieuwsgierig naar de testuitslagen. Ik denk eigenlijk dat ik er al een week eerder uit had gelegen als Lennart wel zijn...
Keep calm and eat chocolates!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #32 Gepost op: 18-12-2021, 20:54:40 »
Ah zie, mijn papegaaienduikersplaatje was gewoon veel lastiger om te tellen! Geen wonder dat jullie het wel goed hadden, die plaatjes waren veel makkelijker.


@ Kaaasje, dat maakt me nieuwsgierig naar de testuitslagen. Ik denk eigenlijk dat ik er al een week eerder uit had gelegen als Lennart wel zijn...
Dat zullen we straks zien. Er zijn wel wat mensen soms door het oog van de naald gekropen. Of jij dat bent... we zullen het straks weten.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #33 Gepost op: 18-12-2021, 20:56:59 »
HIDM, gefeliciteerd! ::bravo:: Ik had maar 1 voornemen: ik zou me niet weer door jou laten manipuleren, niet weer zand in de ogen gestrooid krijgen door jou (zoals de afvallers na mij dus :P) maar ja, toch ben ik er volledig ingetrapt. Goed gespeeld! ::ok::
Dankjewel! Ik had het inderdaad gehoord van iemand anders tijdens het spel ::hug::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #34 Gepost op: 18-12-2021, 20:58:07 »
Ik loop nog achter maar ik geniet vooralsnog enorm van je molbiechten Kaaasje :D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #35 Gepost op: 18-12-2021, 20:59:30 »
Oh ja Swifty, waarom ruilde je in Sheep Noises met HIDM? :o

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #36 Gepost op: 18-12-2021, 21:02:46 »
Oh ja Swifty, waarom ruilde je in Sheep Noises met HIDM? :o

Niet neem ik aan
Ik wilde weten of ik goed zat. De dood of de gladiolen. Als ik all in ging en 2 jokers inzette, dan wist ik nog niet of ik goed zat. Ik wilde dus geen jokers. Ik hoopte op een zwarte vrijstelling of zo, maar Vermoljoen zat me heel erg dwars bij mijn opdracht, helaas.
Keep calm and eat chocolates!

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #37 Gepost op: 18-12-2021, 21:04:09 »
Die klote Vermoljoen heeft NIKS bijgedragen aan de pot. Alleen maar eruit gesnoept.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #38 Gepost op: 18-12-2021, 21:08:41 »
Niet neem ik aan
Ik wilde weten of ik goed zat. De dood of de gladiolen. Als ik all in ging en 2 jokers inzette, dan wist ik nog niet of ik goed zat. Ik wilde dus geen jokers. Ik hoopte op een zwarte vrijstelling of zo, maar Vermoljoen zat me heel erg dwars bij mijn opdracht, helaas.
Ja echt sorry sorry sorry, maar ik wilde niet zomaar iemand een voordeel gaan gunnen. En dan weet je nog niet dat ik oorspronkelijk nog het plan had om in lettergrootte 1 iets te vragen, maar dat is dus niet eens nodig geweest. Maar dit is wel één van de acties geweest waarop ik Swifty heb uitgesloten als Mol en Kaaasje, Chardo of Lennart het dus moest zijn in mijn ogen. Helaas de verkeerde gekozen.

Die klote Vermoljoen heeft NIKS bijgedragen aan de pot. Alleen maar eruit gesnoept.
Mijn bedoeling was dan ook om niet veel te verdienen en afleiding te zijn zodat anderen mij zouden gaan verdenken. Tja, dat leek me gewoon het beste tijdens dit seizoen.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 8 - 'Reünie Lounge'
« Reactie #39 Gepost op: 18-12-2021, 21:09:57 »
Maar 10 fouten voor mij bij de bingo, dat valt me nog mee. Ik heb volgens mij geen enkele herinnering opgehaald, ik moest daar allemaal voor terugzoeken en zo en daar had ik geen zin in :-[

Vermoljoen was daar wel heel opzichtig bezig inderdaad!
Keep calm and eat chocolates!