Het is best raar, nog even en dan is het spel afgelopen. Het spel dat op een bepaalde manier tijdelijk (11 weken) onderdeel is geworden van je dagelijkse ritme. Een spel dat al een tijd op de planning stond, en waarvan de eerste ideeën al geruime tijd in mijn hoofd zaten. Dat spel is gespeeld, en in alle bescheidenheid kan ik zeggen dat het ondanks wat slordigheden en foutjes, best goed uit de verf is gekomen.
En natuurlijk kan ik het niet alleen, samen met LDH hebben we een spel neergezet met echte locaties (daarvoor ook echt gaan 'scouten' zoals Anton bij de echte widm), en een afwisseling tussen diverse spellen zoals actieopdrachten, sleutelspellen, eenvoudige spellen en uitgebreide opdrachten. Natuurlijk mochten ook de verschillende mindf*cks niet ontbreken, want in wie is de mol is niets wat het lijkt.
Ook de jury, waarvan ik niet had verwacht dat het zou lukken, heeft in wie is de mol succesvol zijn intrede gedaan. Dank aan alle juryleden

Dank aan de fanatieke kandidatengroep, en ook dank aan Lama, Timvdons en andere adviseurs die zo nu en dan even de opdrachten van het spel wilde reflecteren. Dat spel is nu ten einde, of nou ja bijna... ik ga me samen met Lukie, Duncton en Bubbles voorbereiden op de grote finale: één winnaar, één verliezer en één mol.
Het was een fijne tijd in Engeland, Ierland en Wales