Auteur Topic: [MO18] Afl 3.opdr 3.2 [St. Nicholas Russian Orthodox Church,Juneau] 'Het geheim'  (gelezen 43777 keer)

Offline Molino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Laten we toch eerst de lijstjes vergelijken, dan zien we wie het zou kunnen zijn, en als we daar niet in geloven kunnen we verder kijken.

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Als alle 10 de vragen moeten, dan moet ik het nog wat aanpassen. Dat komt dan tegen de avond online. (Ben nu nog op het werk)

We gaan toch echt niet alle 10 vragen bekijken?? Kunnen evengoed nu dan 1 vraag kiezen eh en daarnaar kijken. Wat heeft het immers voor zin om 10x zoveel werk te doen (10 vragen ipv 1) en dat allemaal uitrekenen (gaat heeeeeeeel lang duren), om dan nadien toch naar 1 vraag te kijken ???

Echt niet logisch ;)
Lomperik..

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Niet zo zeer heeeeeel lang, maar inderdaad wel onnodig als we ons antwoord toch maar op 1 lijst baseren.
Optie van Meezter sta ik ook nog altijd voor open. Veel duidelijkheid verwacht ik niet met 2 missende kandidaten en de mogelijkheid tot sabotage van 2 anderen.

Nogmaals, ik heb de mogelijkheid, dus wil het best faciliteren. Aan jullie de keuze.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Niet zo zeer heeeeeel lang, maar inderdaad wel onnodig als we ons antwoord toch maar op 1 lijst baseren.
Optie van Meezter sta ik ook nog altijd voor open. Veel duidelijkheid verwacht ik niet met 2 missende kandidaten en de mogelijkheid tot sabotage van 2 anderen.

Nogmaals, ik heb de mogelijkheid, dus wil het best facaliteren. Aan jullie de keuze.

Bij mijn optie heb je twee kansen op sabotage; de eigenaar stemt niet op de eigenaar, de mol stemt niet op de eigenaar. Het feit dat de eigenaar niet stemt op zichzelf, maakt niet uit, want er wordt toch op 'm gestemd, het probleem zit 'm in de mol. Die gaat anders stemmen, daarom wil ik dat voorkomen door een lijstje te maken met de meest verdachte kandidaten; die stemmen dan op de minst verdachte eigenaars; Jij, ikzelf etc. Zodat die kans iig verkleint wordt.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik hoop wel dat ik bovenaan het lijstje tactisch meezterbrein sta.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik kan ook een andere ranking maken:
Wie verdenk jij ervan het sleutelwoord te hebben.
Dan krijgen we vanzelf een lijstje waarop we de verdeling kunnen baseren.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik kan ook een andere ranking maken:
Wie verdenk jij ervan het sleutelwoord te hebben.
Dan krijgen we vanzelf een lijstje waarop we de verdeling kunnen baseren.

Lijkt me vrij makkelijk, gewoon een google form met 1 t/m 10, dat kan werken.
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik kan ook een andere ranking maken:
Wie verdenk jij ervan het sleutelwoord te hebben.
Dan krijgen we vanzelf een lijstje waarop we de verdeling kunnen baseren.

Dit lijkt me nu echt eens de meest zinnige suggestie die hier al gepasseerd is  ::bravo::
Kunnen we niet gewoon dit doen? Om al en idee te krijgen van wie er verdacht wordt het te hebben en wie niet?
Lomperik..

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Dan maak ik die zo. Geen moeite
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Dan maak ik die zo. Geen moeite

 ::ok:: ::ok::
Lomperik..


Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik kan ook een andere ranking maken:
Wie verdenk jij ervan het sleutelwoord te hebben.
Dan krijgen we vanzelf een lijstje waarop we de verdeling kunnen baseren.

Maar dan weten we alleen wie we verdenken  ??? dat is dus gebaseerd op gevoel. Hebben we toch vrij weinig aan?
Frankje Lapi

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Maar dan weten we alleen wie we verdenken  ??? dat is dus gebaseerd op gevoel. Hebben we toch vrij weinig aan?
Laten we daar maar een mee beginnen. Zo kunnen we zelf de verdenkingen bekendmaken zonder dat we beïnvloed worden door anderen.

Hier het formulier:

Let op dat je maar 1 keer het formulier invult en uiteraard met je eigen naam. Het formulier heeft een ip-controle.
Om alle cijfers te zien, kan het zijn dat je het formulier iets naar rechts moet schuiven.
Nu staan de resultaten nog verborgen, maar ik zal het openbaar maken zodra iedereen een lijstje heeft ingediend.

https://goo.gl/forms/Xz8PtLJux03CnRDQ2
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Meezter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
1 = meest verdacht?
10 = minst verdacht?
De derde van de WIDM pool '16 en de De Mol pool '17

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
1 = meest verdacht?
10 = minst verdacht?
Yep, uiteraard

Reeds ingevuld:
BigBoots
Convans
FrankLapidus
Nys-Fan
Meezter
Molino
Lan
Nvy
Hadewychisdemol

Edit: Laat even weten als je ook je lijstje hebt ingeleverd, dan hoef ik niet telkens te controleren.
« Laatst bewerkt op: 24-04-2018, 19:34:14 door BigBoots »
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Ik ga straks als ik thuis ben nog even goed door het topic lezen en lever dan m'n lijstje in!

Edit:
Maar dan weten we alleen wie we verdenken  ??? dat is dus gebaseerd op gevoel. Hebben we toch vrij weinig aan?
Tuurlijk wel. Gevoel is ook iets ;)
Bij weerwolven stem je toch bijvoorbeeld ook deels op gevoel en wat andere zeggen. Dit is toch niet veel anders?

Stemmen volgens Meezter's plan lijkt me dan ook goed. Nu nog gaan ruziën wie op wie mag stemmen. :P Maar dit lijstje gaat ons daar vast bij helpen. :)
« Laatst bewerkt op: 24-04-2018, 17:10:17 door Kaaasje »

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ja, bij weerwolven doe je dat ook. Maar bij weerwolven hebben mensen het toch ook niet altijd goed? Ik vind het geen goeie methode, lijstjes lijken me veel beter. Grote kans dat degene met het sleutelwoord daar in de top 3 zit.
Frankje Lapi

Offline Molino

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik doe het niet graag, maar ik sluit me bij Frank aan.

Offline Lan

  • Forumlid
Ik vond de lijstjes geen ideaal systeem maar dit is helemaal nattevingerwerk, zeker als we alsnog voor Meezter's idee gaan om op iedereen te stemmen. Als iedereen een stem krijgt boeit het toch niet wie er verdacht wordt?  ???

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Ik vond de lijstjes geen ideaal systeem maar dit is helemaal nattevingerwerk, zeker als we alsnog voor Meezter's idee gaan om op iedereen te stemmen. Als iedereen een stem krijgt boeit het toch niet wie er verdacht wordt?  ???

Als hier duidelijk 1 iemand als super verdacht naar voor komt, kunnen we wel op die persoon gaan stemmen ook eh.. We moeten niet perse gaan spreiden.
Lomperik..