Auteur Topic: [MO21AS] Test- en executietopic  (gelezen 3517 keer)

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO21AS] Test- en executietopic
« Reactie #200 Gepost op: 11-12-2021, 20:47:27 »
Vermoljoen :\'( ::hug::

Kaaasje we did it again! ::love:: catshee ook gefeliciteerd! ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Kaaasje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Test- en executietopic
« Reactie #201 Gepost op: 11-12-2021, 20:51:30 »
2018 for the win ::love::

Gefeliciteerd mede-finalisten HIDM en Catshee!

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [MO21AS] Test- en executietopic
« Reactie #202 Gepost op: 11-12-2021, 20:55:50 »
2018 for the win ::love::

Gefeliciteerd mede-finalisten HIDM en Catshee!

Uhm, ik ben gewoon jullie nieuwe Lan ::hypocriet::

Maar jullie ook gefeliciteerd ;)

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Test- en executietopic
« Reactie #203 Gepost op: 11-12-2021, 22:48:58 »


Van harte gefeliciteerd met het behalen van de finale HIDM, Kaaasje en Catshee! Jullie hebben het oprecht verdiend  ::bravo::

Ik ga niet ontkennen dat ik er uiteraard van baal dat ik de finale niet heb behaald. Het is alweer voor de derde keer dat ik de finale misloop en weer strand in de kwart/halve finale. Toch heb ik er deze keer meer vrede mee dan tijdens mijn eerste deelname. Daar ga ik voor nu even niet inhoudelijker op in, maar ik zal net zoals Jacco nog even biechten ;)

Samen nemen we nu het vliegtuig terug en spelen we met onze poppen en autootjes. “Vanuit het vliegtuig:  ::megafoon::  NOG HEEL VEEL PLEZIER! WE ZIEN ELKAAR BINNENKORT TERUG, MAAR ONTMASKER EERST DIE VUILE MOL!”
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21AS] Test- en executietopic
« Reactie #204 Gepost op: 17-12-2021, 00:25:27 »

Scheepswrak Klein Curaçao - Finaletest aflevering 7

Vrienalisten,

Het is tijd voor de finaletest. 40 (in plaats van 15) vragen over de identiteit en het gedrag van de mol gedurende de hele reis. Degene met de minste fouten maakt en dus het meeste weet over de identiteit van de mol, mag zich de winnaar noemen van Wie is de mol Online Allstars 2021!

Vanaf vandaag 10.00 uur kunnen jullie door een pm naar mij en D*N te sturen met als onderwerptitel [MO21AS] Testaanvraag de test aanvragen. Dat werkt als volgt: je stuurt een aanvraag, vervolgens vragen wij of je er klaar voor bent als bevestiging en daarna ontvang je de test. Net als in de serie eerder dit jaar maak je de test in Google Forms. Alles wijst zich daar vanzelf.

Bij een gelijke stand, bepaalt de tijd. Degene die de snelste tijd heeft, is dan de winnaar van het spel. Vandaar dat wij die controle pm sturen omdat de tijd waarop wij de test naar jou verstuurd hebben in onze pm box leidend is als starttijd. Let op: je krijgt geen kopie van jouw testantwoorden toegestuurd. In de echte molseries moeten kandidaten hun antwoorden ook onthouden.

Deadline test: we willen je antwoorden uiterlijk voor zaterdagavond 18 december - 18.00 uur ontvangen hebben. De grote ontknoping/reünie van het spel volgt vanaf 20.00

Heel veel succes  ::ok::