Auteur Topic: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'  (gelezen 3488 keer)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #120 Gepost op: 1-11-2021, 22:29:05 »
Hmmm, lastig dit. Ik zou in ieder geval Lennart en Lama laten blijven. Chardo, kan jij wat meer vertellen over jouw envelop?

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #121 Gepost op: 1-11-2021, 23:23:23 »
Ja, goeie vraag. Ik heb nog steeds een bericht in mijn envelop staan en die wil ik best delen, als jullie mij vertrouwen natuurlijk.

Ik moet wel zeggen dat ik het raar vind dat alleen ik een bericht heb in mijn envelop en de rest jokermunten en geld? Lennart heeft dan wel een testvraag, dus dat wil ik nog wel geloven, maar is de rest allemaal zo gelijk aan elkaar?

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #122 Gepost op: 1-11-2021, 23:33:20 »
Hmmm, lastig dit. Ik zou in ieder geval Lennart en Lama laten blijven. Chardo, kan jij wat meer vertellen over jouw envelop?
Pfff wordt wel lastiger zo inderdaad.

Bubbles zei bij de vorige dat ze er ook vrede mee zou hebben om achter te blijven (of iets in die bewoording). Hoe sta je daar nu tegenover Bubbles?

« Laatst bewerkt op: 2-11-2021, 07:02:26 door Lama1997 »

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #123 Gepost op: 2-11-2021, 07:09:04 »
Ik wil best vertrouweling zijn. Ik zal dan met random.org bepalen wie de jokermunten krijgt. Zoals jullie bij de vorige keer hebben gezien, loot ik eerlijk, aangezien ikzelf niet uit de loting kwam

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #124 Gepost op: 2-11-2021, 08:22:12 »
Hmmm, lastig dit. Ik zou in ieder geval Lennart en Lama laten blijven. Chardo, kan jij wat meer vertellen over jouw envelop?
Oh ik zei Lama, maar ik bedoelde Catshee

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #125 Gepost op: 2-11-2021, 09:11:02 »
Ik wil best vertrouweling zijn. Ik zal dan met random.org bepalen wie de jokermunten krijgt. Zoals jullie bij de vorige keer hebben gezien, loot ik eerlijk, aangezien ikzelf niet uit de loting kwam
Vind ik prima. Wil je ze dan weer verdelen en 3 personen er allemaal eentje geven, of echt per munt loten en dat kan dan dus ook 3 keer dezelfde persoon worden?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #126 Gepost op: 2-11-2021, 09:22:04 »
Oh ik zei Lama, maar ik bedoelde Catshee
Je hoeft maar 1 iemand uit je bus laten blijven, maar goed om te weten dat je zowel Lennart als mij uit de bus wilt hebben ::rofl:: :P

Ik vertrouw Jacco voor geen meter. Ik geloof niet dat hij maar 1 jokermunt heeft en alles wat ik hem in dit topic heb horen zeggen doet hij in eigen belang.

Mocht ik als vertrouweling worden gekozen zou ik uiteraard weer fijn verdelen, want om heel eerlijk te zijn wil ik dat niemand een joker krijgt. Maar andere vertrouwelingen sta ik voor open, zeker als Chardo de inhoud van zijn envelop deelt.

Ik hoor wel wat jullie denken, ik kom weer om 12 even online ;)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #127 Gepost op: 2-11-2021, 10:02:45 »
Je hoeft maar 1 iemand uit je bus laten blijven, maar goed om te weten dat je zowel Lennart als mij uit de bus wilt hebben ::rofl:: :P

Ik vertrouw Jacco voor geen meter. Ik geloof niet dat hij maar 1 jokermunt heeft en alles wat ik hem in dit topic heb horen zeggen doet hij in eigen belang.

Mocht ik als vertrouweling worden gekozen zou ik uiteraard weer fijn verdelen, want om heel eerlijk te zijn wil ik dat niemand een joker krijgt. Maar andere vertrouwelingen sta ik voor open, zeker als Chardo de inhoud van zijn envelop deelt.

Ik hoor wel wat jullie denken, ik kom weer om 12 even online ;)
Nee met blijven bedoel ik in de bus blijven ::rofl:: Sorry voor de onduidelijkheid

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #128 Gepost op: 2-11-2021, 10:09:11 »
Ja, goeie vraag. Ik heb nog steeds een bericht in mijn envelop staan en die wil ik best delen, als jullie mij vertrouwen natuurlijk.

Ik moet wel zeggen dat ik het raar vind dat alleen ik een bericht heb in mijn envelop en de rest jokermunten en geld? Lennart heeft dan wel een testvraag, dus dat wil ik nog wel geloven, maar is de rest allemaal zo gelijk aan elkaar?
Wat bedoel je precies met een bericht? Krijg je dat bericht als je tot het einde overblijft, of hoe zit dat?

Misschien heeft Swifty er over gelogen, maar ik heb echt een jokermunt in mijn envelop zitten: Jij koos het zwarte molboekje.  In de enveloppe die bij dat boekje hoort zit een kaartje met daarop de tekst: 1 jokermunt voor opdracht 1.3.

Geen idee of jullie dit goed bewijs vinden, maar een screenshot zal niet mogen, dus jullie moeten het hier maar mee doen denk ik.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #129 Gepost op: 2-11-2021, 10:20:22 »
Vind ik prima. Wil je ze dan weer verdelen en 3 personen er allemaal eentje geven, of echt per munt loten en dat kan dan dus ook 3 keer dezelfde persoon worden?
Zullen we loten per munt? Dat lijkt me het eerlijkste

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #130 Gepost op: 2-11-2021, 10:34:45 »
Ik heb 3 keer gedobbeld net aangezien ik nu weer ga werken. Ik heb 2-2-4 gedobbeld en ben uitgegaan van de volgende verdeling:

1. HIDM
2. Bubbles
3. Vermoljoen
4. Lama

Dus 2 jokermunten voor Bubbles en 1 voor Lama

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #131 Gepost op: 2-11-2021, 11:04:02 »
Ik zal de inhoud van mijn envelop delen en hoop dat dat vertrouwen kweekt. Ik heb de tekst gekregen:
Bij stop 5 wacht jullie een interessant dilemma.

Hopelijk is het begrijpelijk dat ik dit eigenlijk niet wilde delen, want nu wil iedereen nog liever daar aankomen. Maar goed, meer heb ik niet te delen, geen geld, geen jokermunten, dus ik hoop dat ik in het busje mag plaatsnemen.
 ::love::

Offline Bubbles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #132 Gepost op: 2-11-2021, 11:31:56 »
Okee jongens ik ben er weer! Sorry voor mijn afwezigheid.

Ik zit hier al een tijdje over te denken en ik denk dat ik het risico toch ga nemen. Als jullie er niet uitkomen ben ik wel bereid om de bus vrijwillig te verlaten. Ik zie wel hoe dit uitpakt en ik zal jullie op het einde toelichten hoe ik hier bij kom...
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #133 Gepost op: 2-11-2021, 11:34:17 »
Spannende keuze Bubbles! Ik zeg daar geen nee tegen ;)

Lama, volgens mij kunnen we de munten alleen verdelen onder ons drie. Wil je die van Bubbles opnieuw verloten? Of pakken we er allemaal 1?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #134 Gepost op: 2-11-2021, 11:37:07 »
Oké ik moet echt leren lezen  ::schaam::

Bubbles, tof dat je achter wil blijven. Dank daarvoor!

Ik ga opnieuw loten voor die twee munten van Bubbles.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #135 Gepost op: 2-11-2021, 11:42:22 »
 ::ok::

Dan kunnen we gaan dikdrukken, want daar hoeven we jouw muntenverdeling niet in mee te nemen.

Afvaller: Bubbles
Vertrouweling: Lama
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #136 Gepost op: 2-11-2021, 11:44:50 »
Wij hebben ook niet lang meer tot de deadline, wat gaan we doen? Ik heb het idee dat jullie allemaal eerlijk zijn geweest over jullie envelop, dus dat maakt het extra lastig om iemand vertrouweling te maken en iemand eruit te gooien. Ik geloof Chardo het meest denk ik, omdat zijn envelop controleerbaar is, en daarom geen slimme leugen. Hij mag dus van mij vertrouweling worden. Wie willen jullie als vertrouweling?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #137 Gepost op: 2-11-2021, 11:56:16 »
Bubbles, ik snap je eigenlijk niet helemaal. Na de loting van Lama zou je 5 jokermunten hebben (minstens, want we weten niet precies hoeveel jokermunten je hebt in je envelop). Dus nog maar 1 munt en je zou een joker hebben. Toch besluit je om achter te blijven. Vanwaar die keuze?
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline catshee

  • Forumlid
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #138 Gepost op: 2-11-2021, 12:10:09 »
Ik moet nu stemmen en aangezien niemand er uit wilt en Lennart niet wist of hij nog online kon komen, is hem uit de bus het meest pragmatisch denk ik.

Denk dat Chardo meer weet over het dilemma, maar prima...

Afvaller: KingLennart
Vertrouweling: Chardo

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21AS] Aflevering 1 - Opdracht 3 'Tunnelvisie'
« Reactie #139 Gepost op: 2-11-2021, 12:11:01 »
Afvaller: Bubbles
Vertrouweling: Lama


Munten verdelen mag ook na 13.30u toch? Ik moet eerst wel weten of ik vertrouweling word
« Laatst bewerkt op: 2-11-2021, 12:14:53 door Lama1997 »