Deel 2
Beste JaccoS, KingLennart, HIDM, Vermoljoen, Chardo en Lama
Jullie hebben de samensmelting gehaald. Vanaf nu is dit spel geen teamproces meer, maar individueel (of toch niet?). Tot het einde van de tunnel komen jullie 9 stops tegen. Jullie bepalen steeds gezamenlijk wie bij welke stop de inhoud van het bordje bekijkt. Om jullie een beetje op weg te helpen heb ik hier een lijst van cryptische omschrijvingen die bij de boodschap bordjes past. Ik kan alleen maar zeggen: kies wijs, want niet alles is wat je denkt dat het is!
1. Eerlijk zullen we alles delen
2. Een investering in de toekomst?
3. Tijdelijk interessant
4. De hoofdprijs betalen…?
5. Transparant zijn kan later wel, toch?
6. Regeren is vooruitzien.
7. Kieskeurig?
8. Grote stappen, snel thuis?
9. Ben jij de mol van 2020?
Om te beginnen wil ik van jullie weten: wie mag het bordje van STOP 1 en STOP 2 bekijken? Dezelfde persoon mag niet 2 keer achter elkaar een bordje bekijken, dus timing is everything en zorg er bovenal voor dat je geen last krijgt van tunnelvisie…

Overleggen doen jullie wederom
ALLEEN in dit topic en de beslissing wordt genomen door 3 van jullie 6 de naam + stop nummer te laten dik drukken. Wordt er niet drie keer een naam dikgedrukt, gaat er voor straf per gemiste stop 100 euro uit de pot en doen we het lot beslissen wie mag gaan kijken, maar of dat is wat jullie willen?
Wie een bordje bekijkt, ontvangt de tekst via pm van ons of indien nodig in het topic. Je mag zelf bepalen of je naar waarheid deelt wat erop staat of dat je liegt Dit mag
ALLEEN in het topic (dus niet privé, dat mag wel na afloop van de opdracht natuurlijk). Alle verdere instructies ontvang je in de betreffende pm.
Voor vanavond 21.30 uur wil ik van jullie drie keer dikgedrukt in het topic de namen van degenen die stop 1 en wie stop 2 mag gaan bekijken.
STOP 1: NAAM
STOP 2: NAAM
Succes