Auteur Topic: [MO21AS] Aflevering 7 - Opdracht 1 'Curaçaos Most Wanted'  (gelezen 6425 keer)

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
Re: [MO21AS] Aflevering 7 - Opdracht 1 'Curaçaos Most Wanted'
« Reactie #140 Gepost op: 14-12-2021, 21:37:53 »
Huh ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Kaaasje

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #141 Gepost op: 14-12-2021, 21:39:59 »
Nice! ::bravo::

Offline catshee

• Forumlid
« Reactie #142 Gepost op: 14-12-2021, 21:43:29 »

Online Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #143 Gepost op: 14-12-2021, 21:43:53 »
Wat is hier nou de tactiek van?

Ik dacht we pakken de duidelijkste eruit, dan moeten ze morgen de meest obvious opdracht aan iemand anders geven en de andere 2 een geldzakje. Maar zo kan het ook ;D

Online Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #144 Gepost op: 14-12-2021, 21:45:45 »
Ga jij maar snel biechten :P
Molduck heeft haar beloning al gekregen!

Haar tweede opdracht was dus die hint die D*N postte met de letter M. Ik dacht nog oh leuk, een gratis hint ::rofl:: Maar dat soort dingen horen er dus ook bij.

Online Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #145 Gepost op: 15-12-2021, 15:06:01 »
Ik loop een beetje vast. Ik heb nog wel een aantal mensen die zich in het algemeen verdacht gedragen, en waar ik 1 of 2 opdrachten van kan benoemen, maar bij niemand 3 of zelfs 4 en soms kom ik niet veel verder dan 'opmerkelijk gedrag'.

Hoe zit dat bij jullie?

Offline catshee

• Forumlid
« Reactie #146 Gepost op: 15-12-2021, 15:12:43 »
Ik loop een beetje vast. Ik heb nog wel een aantal mensen die zich in het algemeen verdacht gedragen, en waar ik 1 of 2 opdrachten van kan benoemen, maar bij niemand 3 of zelfs 4 en soms kom ik niet veel verder dan 'opmerkelijk gedrag'.

Hoe zit dat bij jullie?

Ik heb precies hetzelfde, sws heb ik nog niks echt voor vandaag gezien. Ik had iemand voor dag 1 en 2 op het oog, maar daar kan ik voor dag 3 en 4 niet echt iets voor vinden :-\\

Online Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #147 Gepost op: 15-12-2021, 15:14:13 »
Vind je het te vroeg om die naam al te noemen?

Offline catshee

• Forumlid
« Reactie #148 Gepost op: 15-12-2021, 15:23:14 »
Misschien niet als we allemaal niks hebben.

Ik dacht dag 1 en 2 Brent. 2x discord opdrachten. Dag 1 tagt Brent de verkeerde persoon in een voetbal of sport discussie en dag 2 tagt hij iedereen. En dan is er die Jungens in de post van D*N.

Maar voor dag 3 en 4 zie ik dus niet echt iets

Online Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #149 Gepost op: 15-12-2021, 15:44:17 »
Bedoel je Ricardo?

Die stond niet echt op mijn radar dus dat is wel interessant! Opdrachten die tussen 20 en 21 uur uitgevoerd worden (iedereen taggen) vind ik wel tricky, want dan moeten wij nog iemand arresteren. Als de nieuwe opdrachten al voor 20 uur verdeeld worden dan kunnen ze nog niet weten of ze alle geldzakjes/rovers gaan hebben om 21 uur en waar die dus heen moeten. Molduck was een uitzondering omdat dat dus een te laat uitgevoerde opdracht was. Ik realiseer me dat nu ik dit uitgesproken heb, er misschien juist wel opdrachten tussen 20 en 21 uur uitgevoerd gaan worden. Bring it on zou ik zeggen :P

Nogmaals de vraag dus aan D*N: Heeft op die ene uitzondering na elke rover elke opdracht netjes uitgevoerd zoals geïnstrueerd de eerste drie dagen?

Offline catshee

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 15-12-2021, 15:47:12 »
Bedoel je Ricardo?

Die stond niet echt op mijn radar dus dat is wel interessant! Opdrachten die tussen 20 en 21 uur uitgevoerd worden (iedereen taggen) vind ik wel tricky, want dan moeten wij nog iemand arresteren. Als de nieuwe opdrachten al voor 20 uur verdeeld worden dan kunnen ze nog niet weten of ze alle geldzakjes/rovers gaan hebben om 21 uur en waar die dus heen moeten. Molduck was een uitzondering omdat dat dus een te laat uitgevoerde opdracht was. Ik realiseer me dat nu ik dit uitgesproken heb, er misschien juist wel opdrachten tussen 20 en 21 uur uitgevoerd gaan worden. Bring it on zou ik zeggen :P

Nogmaals de vraag dus aan D*N: Heeft op die ene uitzondering na elke rover elke opdracht netjes uitgevoerd zoals geïnstrueerd de eerste drie dagen?
Uh ja die

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #151 Gepost op: 15-12-2021, 15:47:15 »
Als rovers hun opdracht niet goed, gedeeltelijk of niet uitvoeren dan horen jullie dat zoals dus bij Molduck het geval was.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Online Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #152 Gepost op: 15-12-2021, 16:20:09 »
Kaaasje, heb jij nog verdachten?

Offline Kaaasje

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 15-12-2021, 16:33:23 »
Kan het ook zijn dat er dingen gebeuren die we niet allemaal kunnen zien?

Volgens mij was vorig jaar ook bv. een opdracht een privébericht te sturen en dat te verwijderen. Maar zie je daar dan wat van? Hoe kun je überhaupt een verzonden pm verwijderen op dit forum? ::rofl:: (Of was dat dan discord?)

En ik heb die 3 popcorn dingen van Molduck bv ook niet terug gezien op discord. ik vroeg me al af waar die andere twee waren, want ik zie er maar een?

Online Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #154 Gepost op: 15-12-2021, 16:39:57 »
In de #spam-bar en #sport-talk. Heb je toevallig kanalen gedempt staan? Als je op berichten van gebruikers binnen de server zoekt komt alles naar boven.

Een verstuurde pm verwijderen voor de lezer kan niet volgens mij, dus dat zal Discord zijn geweest.

Ik heb geen rare privéberichten gehad, of ze moeten verwijderd zijn voor ik iets heb gezien. Jullie wel?

Offline Kaaasje

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 15-12-2021, 16:46:41 »
Oooh dat zoeken werkt wel. Ik had eerst iets geprobeerd qua zoeken maar dat lukte niet en nu heb ik dus gevonden hoe wel. Dat maakt het wel makkelijker ::bravo::

Online Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #156 Gepost op: 15-12-2021, 17:13:08 »
Ik heb vandaag weinig tijd (gehad) voor deze opdracht. Neemt een van jullie de leiding vanavond? Ik kan helpen gericht te zoeken.

Bij Ricardo kan ik op Discord verder niet veel opvallends vinden en op het forum is hij 2 dagen niet geweest. Misschien dat hij gisteren een extra rol heeft gehad of zo, of andere avatar. Maar dat kunnen we nu niet meer achterhalen tenzij iemand anders dat heeft gezien die ons wil helpen.

Offline catshee

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 15-12-2021, 17:51:47 »
Ik weet dus verder eigenlijk niet echt iemand :-\\

Ik dacht even dat ik wat had met iemand die typfoutjes en te veel spaties in de berichten had, maar dat had die voor deze opdracht ook al :P

Had jij misschien nog wat gezien op eerdere dagen HIDM? Waar we nu in zouden kunnen duiken?

Online Hadewychisdemol

• Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #158 Gepost op: 15-12-2021, 18:17:48 »
Dennis doet sowieso rare dingen, overal posten ineens en WIDM-kandidaten ranken. En volgens mij zijn sommige dingen die hij niet zei te weten over Survivor: Marquesas ook gewoon niet waar bijvoorbeeld. Kan bewuste afleiding zijn maar zou ik flauw vinden. 4 concrete opdrachten kan ik er nog niet uit halen.

Molfreak Arno post verschillende Spongebob gifjes, maar ook een na de vorige deadline. Kan ook zijn om zich in te dekken voor een van beiden. Hij deed 2 dagen geleden galgje voor het eerst in heel lange tijd, maar dat was op initiatief van Sanmol die obviously geen rover is. Hij kwam helaas te laat op mijn radar om hem in real time te checken de eerste dagen, kan daar verder ook niet veel in vinden nu nog.

Swifty valt ook op qua activiteit en reageerde snel op Mollenmania 2 dagen geleden, misschien om hem dekking te geven. Maar zij is sowieso een van de enige actieve mensen op het ER-board. Ook mogelijke opdrachten in haar berichten gezien (3x achter elkaar lunch zeggen bijvoorbeeld), maar ik heb er ook nog geen 4 duidelijke uit kunnen halen. Ook was ze als een van de weinige forummers steeds online tussen 19 en 21, een van de redenen waarom ik ook op Mollenmania lette.

Jacco had ik eerder afgeschreven maar die vroeg ineens naar de RN Ranking.

Mollenvanger heb ik natuurlijk ook in de gaten gehouden, niet iets concreets gevonden.

Vermoljoen staat ook nog op mijn lijstje om redenen die ik nu niet noem.

Voor vandaag sowieso dus niet echt dingen gezien, geen tijd gehad om te checken.

Offline catshee

• Forumlid
« Reactie #159 Gepost op: 15-12-2021, 18:29:31 »
Ik had Dennis dus ook op mijn radar maar vooral ook omdat hij zei dat de opdrachten al om 8 uur waren begonnen voordat officieel de opdracht live was gegaan. Ik dacht dat de opdracht dan was post een filmpje van jezelf met een ander forumlid erin :P Maar dat zal wel niks zijn geweest omdat ik later zag dat D*N daarvoor ook al een live eilandraad samen met Lucy had gedaan.

Kaaasje jou nog wat opgevallen?