Auteur Topic: [MO21] Test- en executietopic  (gelezen 14440 keer)

Offline Larikoek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Straffe tante ~
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #160 Gepost op: 16-05-2021, 15:25:23 »
Sorry koop ik niks voor Dennis  ::ohno::

EDIT: Ik baal er heel erg van dat ik nu de dupe word van het verkloten van de voorbije opdracht... Ja er heeft iemand een rood scherm gekregen maar niet de persoon waar een paar mensen op hoopten...

EDIT 2: Ik reageer later nog uitgebreid. Ben nu nog teleurgesteld en fucked up, sorry... dit komt hard aan...

Ik vind het ook heel jammer, als het aan het merendeel van de groep had gelegen waren we allemaal mét geld doorgegaan. Neem de tijd die je nodig hebt... ::hug::

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #161 Gepost op: 16-05-2021, 15:26:45 »
Nou ja Convans en Dennis hebben inmiddels wel duidelijk gemaakt dat de pot en de groep ze niets boeit. Door die uren die jullie met jullie onderlinge geronk hebben verspilt hebben we geen geld verdiend. En als er een opdracht was waarbij dat makkelijk kon dan was het deze opdracht.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #162 Gepost op: 16-05-2021, 15:30:21 »
Sorry not sorry.

Ik voel me hier toch niet schuldig hoor. Dit is het spel en de slechtste is uit het spel. Dus het is eerlijk verlopen.

Jammer Lennart! Je was een leuke deelnemer!  ::bravo::
Ook al baal ik ontzettend CV, ik heb kennelijk de test het minste gemaakt. Dat klopt. Waarheid is hard.... de teleurstelling zal verdwijnen hoor...

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #163 Gepost op: 16-05-2021, 15:32:21 »
KingLennart, aan wie draag jij de zorg voor Kliko over?
De zorg voor Kliko draag ik uiteraard over aan mijn "zoon" Jacco!! Zorg je goed voor hem?  ::hug::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #164 Gepost op: 16-05-2021, 15:35:55 »
Ook al baal ik ontzettend CV, ik heb kennelijk de test het minste gemaakt. Dat klopt. Waarheid is hard.... de teleurstelling zal verdwijnen hoor...

Oja die teleurstelling is helemaal terecht! Je zat er lekker in en ik kon genieten van je frustraties soms!

Leuke, actieve kandidaat ::joehoe::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #165 Gepost op: 16-05-2021, 15:36:02 »
De zorg voor Kliko draag ik uiteraard over aan mijn "zoon" Jacco!! Zorg je goed voor hem?  ::hug::
Aahh vader Lennart, wat lief! ::love:: Ik ga zorgen voor Kliko alsof het mijn kind is, beloofd :D


Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #166 Gepost op: 16-05-2021, 19:42:47 »
Lieve allemaal,

Voor ik zo in het vliegtuig stap terug naar Nederland even nog een laatste groet... maar het zal een langer verhaal worden vrees ik  ::rofl::

De eliminatie kwam hard aan, ik zag hem niet aankomen. De teleurstelling was groot. Maar ik voelde het ergens al toen als eerste niet ik (zoals voor de opdracht) maar Convans werd genoemd... en ik op dat moment mijn koffie omgooide en er een wolkbreuk verscheen. Now I didn't wish it would rain down...

De personen die mij beter kennen (zoals LuchtManiak en Jacco) weten dat alles op RN voor mij een vlucht is uit mijn harde werkelijkheid. Hier kan en mag ik zijn wie ik ben en wil zijn. Daarom heb ik ook met volle teugen er van genoten! En misschien is het daarom dat de klap wat harder aankwam.

Ik heb wel een aantal dingen over mezelf geleerd...

- ik ga echt een keer naar Roemenië op een culinaire trip! De opdracht met de toetjes en  de hoofdgerechten zorgden er voor dat ik het kwijl af en toe van mijn laptop moest poetsen  ::rofl::

- Veilingmeester is geen beroep voor mij. Oke, ik was als sportkenner echt overtuigd van de waarde van de Kobe-schoenen maar dat ik op een gegeven moment in 1 beurt de twee hoogste bedragen elimineerde... dat was toeval. Of misschien gewoon dom... ik sloeg letterlijk mijn hand voor mijn mond... OEPS

- Waldo opdrachten liggen mij ook niet. De heren die ik moest vinden cirkelde ik urenlang omheen... maar zag ze echt niet...

- En ik ben echt een goede puzzelaar. Maar niet met legpuzzels... ik ga me bij Firma Hautoa opgeven voor een stoomcursus Jigsawplanet. Die sudoku overigens in het begin had ik echt ruim binnen 5 minuten opgelost! En dat ik met LdH precies de enige andere forummer selecteer die ook weinig kan met online jigsaw... dat kon ik ook niet weten...

Dank jullie wel deelnemers!! Ik hou van jullie allemaal... en ook al uitte ik soms frustraties of ergernissen... zonder jullie was dit geen feestje geworden!  ::bravo::

Ook de hosts heel erg bedankt voor jullie inspanningen en spelleiding!

Nog 1 laatste woord voor De Mol: je speelt het slim. Het is je gelukt om mij van gedachten te doen veranderen. Dat was denk ik ook je doel. De puzzelstukjes zijn op de plaats gevallen. Ik weet nu wie je bent...

Groet, Lennart

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #167 Gepost op: 16-05-2021, 21:20:48 »
Mooie woorden! ::bravo::

Offline Larikoek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Straffe tante ~
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #168 Gepost op: 16-05-2021, 21:23:44 »
 ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #169 Gepost op: 16-05-2021, 22:53:08 »
Je was een fantastische kandidaat Lennart, we gaan je missen!

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #170 Gepost op: 18-05-2021, 20:07:37 »
Beter laat dan nooit! ::hypocriet::



Heb je al besloten wat je met je 4 Jokermunten gaat doen, Lennart?
Sky might be falling but remember you can fly

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #171 Gepost op: 18-05-2021, 20:24:52 »
Beter laat dan nooit! ::hypocriet::



Heb je al besloten wat je met je 4 Jokermunten gaat doen, Lennart?
Ja heb ik! Ik stuur je een PM...

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #172 Gepost op: 19-05-2021, 00:31:53 »
Bedankt, de munten zijn inmiddels verdeeld! ::bravo::
Sky might be falling but remember you can fly

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #173 Gepost op: 19-05-2021, 00:39:27 »
Volgens mij is er iets misgegaan, mijn pm box is leeg!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #174 Gepost op: 21-05-2021, 14:56:26 »

Test en executie 7 - Houten kerken - Maramures

Het is tijd voor de test. 20 vragen over de identiteit en het gedrag van de mol. Degene met de meeste fouten moet het spel verlaten, behalve de mol, die hoeft nooit naar huis.

Beste vrienden,

Vanaf vandaag 15.30 uur kunnen jullie door een pm naar mij en SpacyColours te sturen met als onderwerptitel [MO21] Testaanvraag de test aanvragen. Dat werkt als volgt: je stuurt een aanvraag, vervolgens vragen wij of je er klaar voor bent als bevestiging en daarna ontvang je de test. Je maakt de test zoals altijd in Google Forms. Alles wijst zich daar vanzelf.

Bij een gelijke stand, bepaalt de tijd. Degene die dan het langste over de test doet, vliegt uit het spel. Vandaar dat wij die controle pm sturen omdat de tijd waarop wij de test naar jou verstuurd hebben in onze pm box leidend is als starttijd.

Let op: je krijgt geen kopie van jouw testantwoorden toegestuurd. In de echte molseries moeten kandidaten hun antwoorden ook onthouden.

Deadline test: we willen je antwoorden uiterlijk voor zaterdagavond 22 mei - 21.00 uur ontvangen hebben. De executie vindt plaats de volgende dag, zondag 23 mei rond 12.00 uur
« Laatst bewerkt op: 15-06-2021, 15:22:58 door MollenvangR »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #175 Gepost op: 23-05-2021, 12:19:46 »

Executie 7 - Houten kerken - Maramures

Stoelverdeling executie 7

1. JaccoS 2. D*N 3. LuchtManiak (rij 1)
4. belg 5. Larikoek 6. Convans (rij 2)
                   Kliko

Beste vrienden,

Voordat ik aan mijn gebruikelijke praatje begin, wil ik de familie Molsțicu bedanken voor hun gastvrijheid op de boerderij. ::bravo:: Ik hoop dat jullie hebben genoten van het plattelandleven.

In deze regio staan acht houten kerken die zijn opgenomen op de Werelderfgoedlijst van UNESCO, Tussen deze kerken wordt bepaald voor wie dit spel hemels is en voor wie het scherm zo rood kleurt als het vuur in de hel.

Hemels wordt het zeker, want na deze executie gaan we een lange reis van ruim 800 kilometer maken. We laten het noorden van Roemenië achter ons en verplaatsen richting het zuiden, om precies te zijn naar de Zwarte Zee bij de grens met Bulgarije.

De grote vraag is natuurlijk: wie gaat er niet met ons mee naar zee? Zit je goed? Dan kun je de verse zeelucht misschien al ruiken, maar zit je ernaast? Dan lig je onverbiddelijk uit het spel. Laten we maar gauw kijken wie als zevende het spel moet verlaten….

Belg, zullen we deze keer met jou beginnen...?

B-E-L-G
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 23-05-2021, 14:37:40 door MollenvangR »

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #176 Gepost op: 23-05-2021, 12:31:01 »
Vrienden,

Er zal toch echt één van jullie naar huis moeten. Maar wie dat is? Dat gaan we dit keer niet zien aan de hand van schermen, maar van... eieren. ::hypocriet:: Geheel in het thema van deze aflevering natuurlijk, en een callback naar de eerste teaser voor WidMO. :)

Één voor één laat ik jullie eieren vallen. De persoon wiens ei breekt heeft de test het slechtst gemaakt en moet helaas het spel verlaten. ::hug::

Kijk mee...

Sky might be falling but remember you can fly

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #177 Gepost op: 23-05-2021, 12:35:15 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #178 Gepost op: 23-05-2021, 12:37:10 »
What the  :o De laatste van wie ik had verwacht dat hij eruit zou liggen ::oink::

Heel erg jammer ::hug:: :\'(

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Test- en executietopic
« Reactie #179 Gepost op: 23-05-2021, 13:47:15 »
Balen zeg!  ::ohno:: Ik dacht echt dat ik goed zat, maar ja niets is wat het lijkt.

Super bedankt spelleiders voor het organiseren van het fantastische spel  ::bravo:: En de mede-kandidaten natuurlijk voor het meespelen. Was een waanzinnig leuke groep! Vooral de fitties met D*N en Convans heb ik erg van genoten  :P

En mijn jokermunten gaan naar…..

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)