Auteur Topic: [MO21] Opdracht 2.1.1 Podcasten - (D*N, Aurynn, Larikoek)  (gelezen 2611 keer)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Opdracht 2.1.1 Podcasten - (D*N, Aurynn, Larikoek)
« Reactie #60 Gepost op: 15-04-2021, 21:49:00 »
Zat er nu een logica achter? Want dit is gewoon gokken

Offline belg

  • Forumlid
Re: [MO21] Opdracht 2.1.1 Podcasten - (D*N, Aurynn, Larikoek)
« Reactie #61 Gepost op: 15-04-2021, 21:49:32 »
Waren er nog specifieke regels waaraan de podcasters zich moesten houden? Want dit voelt nogal random.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21] Opdracht 2.1.1 Podcasten - (D*N, Aurynn, Larikoek)
« Reactie #62 Gepost op: 15-04-2021, 22:05:30 »
Op beide vragen: nee, behalve dat de podcast tussen de 5 en 15 minuten moest duren, rond het thema moest draaien dat ze toebedeeld hebben gekregen en dat het aan hun zelf was hoe moeilijk of makkelijk ze het voor jullie zouden maken om dat te kunnen raden.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Opdracht 2.1.1 Podcasten - (D*N, Aurynn, Larikoek)
« Reactie #63 Gepost op: 15-04-2021, 22:08:42 »
In dat geval vind ik dat D*N's jokermunt ongeldig verklaard moet worden. Zijn recept voor chococake was weliswaar inspirerend, maar had niets met het thema te maken. Dus dan heeft hij de regels overtreden  ::vergroot::

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Opdracht 2.1.1 Podcasten - (D*N, Aurynn, Larikoek)
« Reactie #64 Gepost op: 15-04-2021, 22:09:28 »
Jammer dan  ::ohno::

Nu goed proficiat D*N , Aurynn en Lariekoek.

Wij hebben eerlijk gezegd nog veel woorden goed geraden als dit compleet random was :P

En we gaan die jokermunten nu toch ook niet teveel waarde gaan geven he?
« Laatst bewerkt op: 15-04-2021, 22:11:56 door Convans »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21] Opdracht 2.1.1 Podcasten - (D*N, Aurynn, Larikoek)
« Reactie #65 Gepost op: 15-04-2021, 22:12:01 »
In dat geval vind ik dat D*N's jokermunt ongeldig verklaard moet worden. Zijn recept voor chococake was weliswaar inspirerend, maar had niets met het thema te maken. Dus dan heeft hij de regels overtreden  ::vergroot::
Het is een luchtige Wie is de Mol podcast! Dat kan niet zonder luchtige chocoladecake en is dus helemaal binnen het thema!

Hij is ook gewoon goedgekeurd door de hosts dus don't even try me ::zwaai::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO21] Opdracht 2.1.1 Podcasten - (D*N, Aurynn, Larikoek)
« Reactie #66 Gepost op: 15-04-2021, 22:13:33 »
In dat geval vind ik dat D*N's jokermunt ongeldig verklaard moet worden. Zijn recept voor chococake was weliswaar inspirerend, maar had niets met het thema te maken. Dus dan heeft hij de regels overtreden  ::vergroot::
Dat is een goed punt dat je aansnijdt. We gaan even overleggen want ergens heb je wel een punt, ook al heeft D*N ook gewoon het onderwerp aangesneden.

Dus we doen even de VAR laten checken.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21] Opdracht 2.1.1 Podcasten - (D*N, Aurynn, Larikoek)
« Reactie #67 Gepost op: 15-04-2021, 22:18:21 »
Het bonuswoord waar ik de jokermunt heb verdiend zat sowieso ook niet in dat stuk ::vergroot::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Opdracht 2.1.1 Podcasten - (D*N, Aurynn, Larikoek)
« Reactie #68 Gepost op: 15-04-2021, 23:58:00 »
Het bonuswoord waar ik de jokermunt heb verdiend zat sowieso ook niet in dat stuk ::vergroot::

Nee, maar we hadden daardoor wel meer woorden waar we uit moesten kiezen in de random mess. En vooral aangezien jouw bonuswoord een ingrediënt bleek te zien (weliswaar ergens anders in de Podcast) is het des te verwarrender dat je nog allerlei extra ingrediënten erin gooit (ongerelateerd aan WIDM).

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [MO21] Opdracht 2.1.1 Podcasten - (D*N, Aurynn, Larikoek)
« Reactie #69 Gepost op: 16-04-2021, 00:06:00 »
Nee, maar we hadden daardoor wel meer woorden waar we uit moesten kiezen in de random mess. En vooral aangezien jouw bonuswoord een ingrediënt bleek te zien (weliswaar ergens anders in de Podcast) is het des te verwarrender dat je nog allerlei extra ingrediënten erin gooit (ongerelateerd aan WIDM).
Het was de opdracht om een verwarrende podcast te maken met woorden die er niet thuis horen.  ::) Overigens heb ik de chocolade cake als grap toegevoegd en was het zonder dat stuk + de intro/outro van Totale Tunnelpaniek niet eens aan de 5 minuten gekomen. Ik heb het daarmee jullie al veel makkelijker gemaakt omdat jullie maar een tekst van ruim 4 minuten hadden aan woorden tegenover de andere podcasts van ruim 10 minuten. De frustratie dat het jullie niet is gelukt kan je dan ook beter op iets ander afreageren because I ain't having it.

Los daarvan zoals ik eerder al zei, het is gewoon goedgekeurd door de hosts. Had het niet gemogen dan had ik het ter plekke aangepast. Dus niet mijn fout dus blijf maar met de tengels van mijn jokermunt af ::hypocriet::.

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [MO21] Opdracht 2.1.1 Podcasten - (D*N, Aurynn, Larikoek)
« Reactie #70 Gepost op: 16-04-2021, 00:07:58 »
Ik ben niet boos op jou. Eerder dat we geen enkele clue hadden en dat je dus gewoon allemaal woorden kon toevoegen die weinig ter zake deden.

Zo was het voor ons puur gokken.

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [MO21] Opdracht 2.1.1 Podcasten - (D*N, Aurynn, Larikoek)
« Reactie #71 Gepost op: 16-04-2021, 00:18:28 »
Mag ik zeggen dat ik dit een redelijk vage opdracht vond?  ::fluit::

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: [MO21] Opdracht 2.1.1 Podcasten - (D*N, Aurynn, Larikoek)
« Reactie #72 Gepost op: 16-04-2021, 00:21:42 »
In dat geval vind ik dat D*N's jokermunt ongeldig verklaard moet worden. Zijn recept voor chococake was weliswaar inspirerend, maar had niets met het thema te maken. Dus dan heeft hij de regels overtreden  ::vergroot::
Het is lastig om een duidelijke grens te trekken, de podcasters hadden ook geen makkelijke taak om de woorden dusdanig in hun podcasts te verwerken dat het nog enigszins bij het hoofdonderwerp bleef, en uiteindelijk levert het natuurlijk drie compleet onzinnige podcasts op, waar we stiekem ook erg om hebben kunnen lachen. ;D

In dit geval zat het bonuswoord van D*N ook niet verborgen in het recept, daarom dat we vinden dat hij toch de Jokermunt verdiend heeft.
Sky might be falling but remember you can fly

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO21] Opdracht 2.1.1 Podcasten - (D*N, Aurynn, Larikoek)
« Reactie #73 Gepost op: 16-04-2021, 09:03:59 »
Wauw  ;D okay

Dat is het enige wat ik hier echt over wil zeggen
Frankje Lapi