Auteur Topic: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]  (gelezen 34945 keer)

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #140 Gepost op: 24-01-2021, 09:32:46 »
Dan gaan we nu naar de definitieve uitkomst van deze tweede aflevering van Miljoenenjacht kijken. Tim heeft waanzinnige risico's genomen. Laten we kijken hoe dat uitpakt. Eindelijk mag ik eens een keer een koffertje open, deze prachtige koffer 23. Welke van de twee bedragen vinden we in deze koffer? In koffer 23 zit...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Hartelijk dank Tim voor jouw deelname aan Miljoenenjacht. Je hebt ons een spannende finale bezorgd. En voor de kijkers: bedankt voor het kijken en tot volgende week.

P.S. In de bijlage vinden jullie de kofferindeling zoals ik die voor de finale begon heb opgesteld.
« Laatst bewerkt op: 24-01-2021, 09:50:19 door LuchtManiak »

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #141 Gepost op: 24-01-2021, 09:55:18 »
Welkom JaccoS in de finale!



Via muziekraadsels, Arnold Schwarzenegger en de bruiloften van Anouk ben je hier in de finale beland. En nu gaan we echt beginnen. Door de juiste koffers te openen gaan we er achter komen welk bedrag jij aan het eind van deze finale mee naar huis neemt. Gaat de gretigheid - zoals we bij mrchipie en Tim hebbben gezien - toeslaan? Of weet jij je hoofd koel te houden, en schrijf jij jouw naam in de geschiedenisboeken van RealityNet's Miljoenenjacht?

We gaan het zien!

Allereerst wil ik je vragen om hier in het topic bekend te maken:

- Om welke koffer wil je gaan spelen? Dit is de koffer waarvan de inhoud voor jou is aan het einde van het spel, tenzij je het tussentijds aan de bank verkoopt.

- Welk forumlid neem je als adviseur mee naar deze finale?

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #142 Gepost op: 24-01-2021, 10:26:37 »
Dankjewel LindaManiak! ::bravo::

Ik kies voor koffer 3. ::jaja:: Dat is mijn geluksgetal, wat ook is gebleken want in de 3de ronde is het mij gelukt om de finale te hale. :P

En wie neem ik mee? Ik heb nog niemand gecontacteerd, maar ik zou dan iemand van mijn tribune mee willen nemen. Mitchkox of Vermoljoen dus. Is het handig dat degene die als eerste hier reageert mijn adviseur wordt?

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #143 Gepost op: 24-01-2021, 10:28:53 »
Dankjewel LindaManiak! ::bravo::

Ik kies voor koffer 3. ::jaja:: Dat is mijn geluksgetal, wat ook is gebleken want in de 3de ronde is het mij gelukt om de finale te hale. :P

En wie neem ik mee? Ik heb nog niemand gecontacteerd, maar ik zou dan iemand van mijn tribune mee willen nemen. Mitchkox of Vermoljoen dus. Is het handig dat degene die als eerste hier reageert mijn adviseur wordt?

Helemaal top  ::ok:: Ondertussen beginnen we (om het tempo erin te houden) alvast met de eerste openingsronde. We gaan 6 koffers openmaken. Waar wil je beginnen?

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #144 Gepost op: 24-01-2021, 10:33:39 »
Ik ga 17 dichthouden, dat is mijn andere geluksgetal. Ik denk dat daar ook een hoog bedrag inzit. ::hypocriet:: 17-3=14, het tegenovergestelde van geluk? Ik open koffer 14.

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #145 Gepost op: 24-01-2021, 10:43:20 »
Terwijl Jacco's adviseur nog in de file stond in de tocht naar de studio, voelde zich Jacco zich al zelfverzekerd genoeg om te beginnen koffers te openen. De mevrouw van koffer 17 voelde zich genegeerd, aangezien Jacco haar geen blik waardig gunde. Zij verliet haar koffer om in de kantine een flink glas wijn in te schenken.
Jacco leek daardoor echter niet van zijn a propos gebracht te worden. "Ik open koffer 14." zei hij zelfverzekerd.
Die koffer ging open en daarin zat...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Welke koffer volgt?

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #146 Gepost op: 24-01-2021, 10:49:54 »
Sorry mevrouw 17 :-[ En dankjewel mevrouw 14! Als ik nou 3 van 14 af haal, geeft dat dan weer geluk? Koffer 11 alstublieft ::jaja::

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #147 Gepost op: 24-01-2021, 11:03:58 »
Nadat Jacco klaar was met juichen om zijn succesvolle eerste koffer, rende hij even naar de kantine om zijn excuses aan te bieden aan mevrouw 17. Die had echter haar glas wijn weggezet om maar meteen de hele fles leeg te drinken. Dat dit geen kinderwijn was kon je goed zien aan de normaal gesproken professionele kofferdame.
"Welkom schoonmakersploeg! Welk kas- hik - kastje willen jullie openen?" vroeg ze enthousiast. De schoonmakers die dubbel lagen van het lachen wezen een willekeurig kastje aan. De bezopen kofferdame liep dramatisch naar het kastje toe. "In keukenkastje 3 ziiiiiiiiit ... een doos met oude van die viezige kruimelkoekjeeeeeeees! Gefeliciteerd!"



Jacco besloot maar terug te gaan naar Lindaniak om een nieuwe koffer te openen. Dit werd koffer 11. En in koffer 11 zit....

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Which one's next?

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #148 Gepost op: 24-01-2021, 11:16:29 »
Ik ga deze tactiek gewoon in stand houden, het werkt goed! :D Koffer 8 graag.

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #149 Gepost op: 24-01-2021, 11:56:34 »
En wie neem ik mee? Ik heb nog niemand gecontacteerd, maar ik zou dan iemand van mijn tribune mee willen nemen. Mitchkox of Vermoljoen dus. Is het handig dat degene die als eerste hier reageert mijn adviseur wordt?
::zwaai::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #150 Gepost op: 24-01-2021, 11:59:08 »

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #151 Gepost op: 24-01-2021, 12:18:31 »
Terwijl Jacco druk bezig was met een telraam om geluksgetallen van andere geluksgetallen af te trekken om daarmee de perfecte strategie te vinden, kwam ondertussen Vermoljoen te studio inrennen.
"Sorry dat ik zo laat ben, de beveiliging moest naar de kantine dus het duurde iets later voordat ze mij binnen konden laten." zei hij verontschuldigend, terwijl hij plaatsnam op de adviseursstoel. Ondertussen opende de ene na de andere koffer met lage bedragen.
"Nummer 8 graag!" zei hij enthousiast. En in koffer 8 zit...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Nog drie koffers te gaan deze ronde. Kijk goed. Bij welke heb je een goed gevoel?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #152 Gepost op: 24-01-2021, 12:22:49 »
Doorgaan met jouw strategie! Het lijkt te werken  ::jaja::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #153 Gepost op: 24-01-2021, 12:31:49 »
Ga ik doen ::ok:: Koffer 5 graag LindaManiak.

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #154 Gepost op: 25-01-2021, 09:45:32 »
Dit is wel de langste reclame ooit ::nieuwsgierig::

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #155 Gepost op: 25-01-2021, 16:04:05 »
Excuus voor de vertraging. Druk met werk en andere spellen  ::hypocriet::

---

Het hele publiek wachtte af. Wat zit er in koffer 5? Jacco werd lichtelijk ongerust doordat de presentator niets van zich liet horen. Hij liep om de desk heen zodat hij in zijn gezicht kon kijken.
"Hee Lindaniak, wakker worden!" riep Jacco. De presentator schrok wakker, hij was al leunend tegen de desk in slaap gevallen. Van schrik viel hij achterover.
"Oeps sorry allemaal, dat krijg je ervan als je drie weken achter elkaar in een studio staat." zei hij lachend. En dan nu snel naar koffer nummer 5. Daarin zit...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Je moet nog twee koffers openmaken, welke wil je proberen?

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #156 Gepost op: 25-01-2021, 16:18:50 »
Ahh jammer. Ik kies nu voor koffer 7, want 14 (de beste koffer tot nu toe) delen door 2 (die ik zou openen als 5 iets leuks was) is 7. Wiskunde was nog nooit zo leuk ::hypocriet::

Welke zal ik hierna openen Vermoljoen?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #157 Gepost op: 25-01-2021, 16:34:26 »
Als we 7 nog eens delen door 2, dan komen we op 3,5 en dat is afgerond 4! Bovendien is 4 ook mijn geluksgetal, dus daar zal vast wel een laag bedrag inzitten!  ::joehoe::
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #158 Gepost op: 25-01-2021, 16:37:41 »
Perfect! Koffer 4 LindaManiak  ::tandpastasmiley::

Offline LuchtManiak

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: RealityNet's Miljoenenjacht [finalerondes]
« Reactie #159 Gepost op: 25-01-2021, 16:57:04 »
We openen dus koffers 7 en 4. We gaan eens kijken wat daarin zit. Allereerst koffer 7. In die koffer zit...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

En nu is het hoog tijd om te gaan kijken naar het allereerste bod dat Jacco krijgt van de bank. Deze openingsronde begon Jacco door een aantal lage bedragen open te maken. Laten we eens gaan kijken of de bank dat beloond. De bank begint te knipperen...

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
« Laatst bewerkt op: 25-01-2021, 16:59:07 door LuchtManiak »