Er waren 7 van de 10 codes om de kistjes open te maken. Dan is 4 van de 5 kistjes open maken bovengemiddeld
! Dus dat laatste kistje kon waarschijnlijk niet open omdat de code ontbrak. Zou erg toevallig zijn als ze 5 kistjes opvissen en deze allemaal tot die 7 codes behoren die ze hebben.
On topic:
Zeker niet: thomas (ik zit in een anti-tunnel denk ik haha)
Waarschijnlijk niet: Kim lian en Laetitia. Beide echt molkansen laten liggen op momenten dat ze alleen waren.
Ik bedoel ook dat Kim en Thomas niet de mol kunnen zijn. 4 van de 5 kistjes openen is prima. Kim doet als kandidaat wat de mol ook zou doen, namelijk de positie van het openen van de kistjes bezetten. Er verdwijnt geen geld, dus geen molactie. Thomas zorgt voor 3 kistjes en laat zijn kistjes niet afpakken, ook geen molactie.
Mijn conclusie na deze opdracht, de mol moet in het fort geweest zijn, ondanks dat men daar zeer efficient gewerkt heeft. 3 pijlen minder betekent toch dat de kans dat alle geldbedragen opgevist worden klein is (zeker met Thomas en Sahil in die groep). De mol heeft dus waarschijnlijk bewust een sleutel voor 3 pijlen laten liggen.