Ik denk dat dit seizoen is opgezet als Kim-Lian vs Everon. Fresia is er naar mijn idee gewoon bijgehaald door de kijkers, want de enige argumenten die ik voor haar zie spreken verwijzen naar Jan Versteegh. Verder wordt ze nooit verdacht door de kandidaten. En te horen aan Everon's testbiecht en de vele aantijgingen van Kim door de afleveringen heen, zie ik die twee echt niet veranderen naar Fresia.
En wat betreft de verdenkingen van Fresia, het laatste wat we hebben gehoord in aflevering 6 was Everon. Maar ik zag ook wel in de opdracht Heftig dat Fresia heel graag met Kim in een duo wilde en dat ze Everon niet eens alle informatie doorgeeft. Dat zijn voor mij wel signalen dat ze zo veel mogelijk geld wilde verdienen en het de Mol zo moeilijk mogelijk wilde maken.
Het feit dat Kim en Fresia niet Everon kapot hebben gemaakt in hun testbiechten, bewijst het nog meer voor mij. Altijd als de kandidaten op de verkeerde Mol zitten dan wordt dat lekker aangedikt in de testbiechten, zie Leonie (2020) en Ruben (2018). Nu is de montage er niet vies van om Kim-Lian aan te vallen zoals voornamelijk in de vorige aflevering. En daarbij spraken Welmoed en Sahil al over Kim in hun testbiechten en heeft Fresia haar nooit genoemd.
Alles wijst er gewoon op dat Fresia en Kim op Everon zitten. Thomas zat er pas sinds kort half op en die is er nu uit en iedereen die Kim heeft verdacht is er ook uit. Dus Kim kan het sowieso niet meer zijn, Fresia misschien, maar dan moet iemand opeens een Sanne-ingeving krijgen. Zie ik niet echt gebeuren.