Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Je mag niet meer van stem veranderen toch?
Ik zie hier door de (baobab)bomen het bos niet meer.
bij de klauterboom komen decoy 3 en 4 toch?
Wij missen ook 2 kandidaten die niet actief zijn geweest sinds lange tijd. Ik denk niet dat het veel uitmaakt.Ik wil Chardo achterlaten bij de Klauterboom voor Decoy 3.
Welke kandidaten zijn dit? Kunnen we die het best ook wegstemmen lijkt me
NielsE en Monkeysuncle momenteelEn trouwens, meneer bloempot, moet jij mij niet iets doorseinen?
is het niet een beetje dom om random anderen te gaan wegstemmen omdat ze misschien aan het werk zijn of naar school gaan overdag? misschien is chardo wel een hele harde werker
Bullshit! Iedereen die vorig all stars seizoen meedeed kan onmogelijk dit seizoen meedoen. Dat stond ook eerst bij de inschrijvingen, maar dat was spontaan opeens veranderd toen het seizoen begon. En ik ben echt niet de enige die dat gezien heeft.
Monkeysuncle heeft wel gereageerd. Die zit boven de klauterboom.Ik heb nog niks doorgeseind gekregen van degene onder mij
Ik kan dat bevestigen. Ik heb dat ook gelezen. Iedereen uit het all star seizoen en het vorige 'normale' seizoen was uitgesloten voor deelname.
Nee, Niels is echt. Dat weet ik echt vrij zeker. Vertrouw me daar maar op.Ik had eerder een lijst gemaakt van mensen die goed een decoy kunnen zijnB&WNiekyMitchKMisty-FristiChardoBelgBrentmr PerzikDaisyLanDe_witte
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
719 gasten en 5 vaste bezoekers