Mensen, wat een chaos!

Jullie kunnen écht niets zonder mij! Sanmol, wat ben jij keihard aan het mollen! Kandidaten uit vorige seizoenen zijn nog nooit 100% uitgesloten geweest van deelname in een volgende editie. Nooit zo geweest en is nog steeds niet zo. Dat anderen hier makkelijk op meespringen ga ik echter niet vergeten hoor
Ik huur Aurynn in voor een verplichte groepscursus over ‘Orde en structuur’ en ‘Leren lezen’ ter waarde van de volledige groepspot.Overigens kreeg ik ook al allemaal haatmails omdat ik niet actief genoeg ben! Nochtans heb ik keurig bij mijn inschrijving aangegeven dat ik deze week op vakantie ben (tot morgenavond), dus ik bied geen excuses aan. Het is ook nooit goed voor jullie!
Het heeft me heel veel tijd en moeite gekost, maar ik weet eindelijk wat ik moet doen!
HIDM is meestal een schatje (alleen tijdens een MO-Allstarseditie niet!), dus ik heb het volste vertrouwen in hem dat hij het antwoord weet!Oh trouwens,
ik claim nog steeds het penningmeesterschap! En nu ga ik terug naar mijn jacuzzi. Doei!