Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Ja oke, als jij +300 berichten op plek 1 staat zoals Gerritdebloempot eerder zei dan wil ik wel schipperen. Dan moeten we gewoon het schema van MV aanhouden met verbeterde marges.
Waarom doen we zo moeilijk deze opdracht gaat makkelijk geld op leveren. Iedereen moet alleen even wat minder divagedrag tonen en compromissen sluiten!
Ik heb alles nageteld, in Excel gezet en het klopt exact zo. 20 berichten per pagina (2x 19 want Dennis uitlegpost op p1 en Dennis over screenshots). Deze post is de eerste van pagina 13. Als jullie precies doen wat ik zeg gaat het lukken. Ik ga ervanuit dat alle kleurencombi's die doorgegeven zijn kloppen, dan is de puzzel als volgt:Plek 1: PIETERBASJE POST 44 BERICHTEN KOMT OP 65 VRAAGTEKEN PLEK 1 (begint met tellen bij 22 eindigt bij 65)Plek 2: FRANK 64 posts NIKS MEER POSTEN (1.500 euro) Plek 3 = NIELS 39 BERICHTEN POSTEN DAN KOM JE OP 63 (begint bij 25 met tellen en eindigt bij 63)Plek 4 = ARNO GEEL = 39 BERICHTEN ERBIJ POSTEN KOM JE OP 62 EN DUS PLEK 4 (begint bij 24 met tellen en eindigt bij 62)Plek 5 = MV PAARS = 35 BERICHTEN ERBIJ POSTEN DAN KOM IK OP 61 EN DUS PLEK 5 (begint bij 24 en eindigt bij 61)Plek 6 = MIDAS GROEN = 41 BERICHTEN ERBIJ POSTEN DAN KOM JE OP 60 EN DUS PLEK 6 (begint bij 20 en eindigt bij 60 met tellen)Plek 7 = RICARDO GROEN = 15 BERICHTEN ERBIJ EN DAN KOM JE OP 22 EN DUS PLEK 7 (begint bij 8 met tellen eindigt op 22)Plek 8 = NIEKY PAARS = 11 BERICHTEN ERBIJ DAN KOM JE OP 21 EN DUS PLEK 8 (begint bij 11 met tellen eindigt op 21)Plek 9 = GERRIT MET GEEL= 4 BERICHTEN ERBIJ DAN KOM JE OP 20 DUS PLEK 9 (begint bij 17 eindigt bij 20)Plek 10 1.000 euro met blauw SPACY 19 POSTS TOTAAL DUS 8 BERICHTEN ERBIJ (begint bij 12 eindigt bij 19)Plek 11 CHOWI 18 NIKS MEER POSTEN rood is 1.500 met FrankVoor de leesbaarheid is geel even oranje.Blauw €1.000 nummer 3 en 10Geel €750 nummer 4 en 9Paars €500 nummer 5 en 8Groen €250 nummer 6 en 7Frank: Rood en PaarsGerrit: Geel en BlauwRicardo: Geel en GroenMollenvangR: Rood en PaarsArno: Groen en GeelSpacy: Blauw en PaarsChowi: Rood en GeelNiels: Rood en BlauwMidas: Paars en GroenNieky: Geel en PaarsPieter: Paars en Groen---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------OKE EN HOE GAAN WE DIT DOEN? WE GAAN PRECIES 1 VOOR 1 TELLEN. We beginnen bij Spacy. Je telt door vanaf aantal posts dat je hebt en post ALLEEN het cijfer op volgorde in je bericht. Hierboven heb ik ook aangegeven waar je begint met tellen en waar je stopt Voorbeeld: Spacy staat nu op 11. Die post de volgende cijfers achter elkaar:1213141516171819Daarna gaat bijvoorbeeld de volgende Gerrit17181920 NIET DOOR ELKAAR EN NIET KLOTEN MET ONNODIGE POSTS. NIET KLOTEN MET DE CIJFERS WE KUNNEN PRECIES ZIEN VANAF WELK NUMMER JE MOET BEGINNEN DAT IS OF NEPMOL GEDRAG OF DE ECHTE MOL DIE ZICH LAAT ZIEN. ALS DE KLEUREN KLOPPEN HALEN WE HET VOLLE BEDRAG.SUCCES Spacy is online zie ik, dus ga je gang
Ik stel voor dat Niels dat samenstelt, gezien hij al de hele opdracht kritiek heeft op mij en de schema's en tellingen die ik erin probeer te krijgen. Dan mag hij laten zien dat hij het beter kan!
Ik doe het wel... Maar dan niet in Excel ofzo, gewoon een tussenstand van berichten
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
750 gasten en 11 vaste bezoekers