Nieuws Join de officiële RealityNet Discordserver en chat samen met andere forumleden!
Ik vind jouw beredenering echt pet, Chowi. Dit lijkt helemaal niets op een Kangoeroe.Je bent zelf een Kangoeroe.Overtuig me maar dat het niet Zuid-Amerika is. (Dit lijkt me een knaagdier, die zitten veel in de Andes. Ik wil best fout Oceanië dikdrukken hoor.) Ik denk dat dit nog eerder Afrika is dan Oceanië die beesten daar zien er heel anders uit en ik zie nergens een buidel.)
Oké dan, let's meet in the middle.AfrikaAl denk ik niet dat dat goed is, maar dat denk ik van Zuid-Amerika ook echt niet.
Komop jongens, zelfs een 14-jarige is volwassener dan jullie.
Ik loop terug naar binnen en vraag aan Meneer kat met sleutel: weet u waar ik kattenvoeding kan vinden? Dan neem ik ook nog wat voor u mee
Ik vang de schapen. Breng ze terug en ga naar de leeuw
In de voorraadkast!
Europa
Ik laat Ricardo achter bij de giraffes omdat deze opdracht ook nog gespeeld moet worden en hij vervelend is en ga zelf door naar de hoofdingang voor het vervolg van de quiztocht.
En zoals beloofd: Ook voor u meneer de kat eigenaar
Bij de hoofdingang zie je het mokkende duo NielsE en Whatthefrank zitten die elkaar diep in de ogen aan het staren zijn
Miauw?
Wat is dit? Een Mexican standoff? Mag ik meedoen?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
727 gasten en 1 vaste bezoeker