Auteur Topic: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'  (gelezen 2325 keer)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #60 Gepost op: 9-07-2022, 11:37:14 »
We rijden van locatie 8 naar locatie 9 zonder de knuffels

Ik vermoed dat we ook zomaar zelf iets bij moeten hebben... (lees: dat wat bij ons hoort op de CP moet komen?). Die Mr. Bean knuffel lijkt me duidelijk bij wie die hoort ;) Dennis zou de Fristi kunnen zijn. De sprinkhaan is duidelijk de opdracht sprinkhanenplaag.

Offline Chowi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol WIDMO2022
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #61 Gepost op: 9-07-2022, 11:38:22 »
We rijden van locatie 8 naar locatie 9 zonder de knuffels

Ik vermoed dat we ook zomaar zelf iets bij moeten hebben... (lees: dat wat bij ons hoort op de CP moet komen?). Die Mr. Bean knuffel lijkt me duidelijk bij wie die hoort ;)

Ja dat zou goed kunnen. ;D De Fristi kan ik ook wel aan één van ons linken.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #62 Gepost op: 9-07-2022, 11:39:27 »
Ja dat zou goed kunnen. ;D De Fristi kan ik ook wel aan één van ons linken.
Al zou Mr. Bean (want de welbekende Mr. Bean counter) ook nog bij PB kunnen horen, maar als we straks bij 10 geweest zijn kunnen we rustig memen en tussendoor puzzelen.

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #63 Gepost op: 9-07-2022, 11:43:37 »
Aan wie kunnen jullie die Fristi linken dan?
Er is geen Mol meer...

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #64 Gepost op: 9-07-2022, 11:43:51 »
Jullie rijden door naar locatie 9. Hier zijn jullie verspreid over het park 3 lege stoelen staan. Bij stoel 1 ligt een pardoesknuffel, bij stoel 2 ligt een zak met koffiebonen en bij stoel 3 staat een krat met perziken.





We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Chowi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol WIDMO2022
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #65 Gepost op: 9-07-2022, 11:44:34 »
Aan wie kunnen jullie die Fristi linken dan?

Is dit een serieuze vraag? ::rofl::

Offline Chowi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol WIDMO2022
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #66 Gepost op: 9-07-2022, 11:45:38 »
We rijden van punt 9 naar punt 10.

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #67 Gepost op: 9-07-2022, 11:46:24 »
We rijden van punt 9 naar punt 10.


3 lege stoelen... voor welke drie zouden die kunnen zijn?  ::vergroot::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #68 Gepost op: 9-07-2022, 11:51:35 »
Terwijl jullie naar locatie 10 rijden horen jullie over de radio: Kandidaten, ga zo snel mogelijk naar het centrale punt!



Aangekomen bij locatie 10 zien jullie Midasian zitten die een zakje edelstenen bij zit draagt en iets verderop zien jullie Nieky zitten samen met een mini-vuurtoren



We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #69 Gepost op: 9-07-2022, 11:53:21 »
Mooi, we hebben in ieder geval alle items nu. Laten we maar memes gaan maken, zijn nu toch alle drie online. En onderwijl even overzichtje van wat waar te vinden is (en hoe het aan personen te linken is).

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #70 Gepost op: 9-07-2022, 12:01:55 »
Overzicht wat staat waar

Locatie 1
Wie: Spacycolours
Wat: Tambour

Locatie 2
Wie: GerritdeBloempot
Wat: Mini-vlot

Locatie 3
Wie: PieterBasje
Wat: Schildersezel

Locatie 4
Wie: NielsE
Wat: Microfoon

Locatie 5
Wie:  Molfreak Arno
Wat: Schoolbord

Locatie 6
Wie: Ricardo
Wat: Maki

Locatie 7
Wie: TimvDons
Wat: Krat Fristi

Locatie 8
Wie: Lan & Dennis
Wat: Sprinkhanenknuffel en Mr. Bean beertje knuffel

Locatie 9
Wie: Niemand (3 lege stoelen… zouden die voor ons 3 zijn?)
Wat: Knuffel Pardoes (1), zak koffiebonen (2), krat Perziken (3)

Locatie 10
Wie: Midasian + Nieky
Wat: Zakje edelstenen en een mini-vuurtoren

We hebben hier
- Alle 9 afvallers
- 2 hosts
- 3 lege stoelen

(totaal 14 items en 11 personen, maar dus ook 3 lege stoelen en die horen dan bij ons denk ik want dat maakt 14 items, 14 personen).

Wat denken jullie? Ik denk dat elk item hoort bij de aflevering waarin iemand afviel, Tim/Dennis moeten we nog even uitzoeken en dat Mr. Bean beertje bij mij hoort, de schildersezel bij Chowi want kunstenares en het krijtbord bij Frenkie want die is leraar in opleiding (en ja de Fristi kan ook bij hem, maar Dennis is ook gek van Fristi en krijtbord kan ook bij Niels, maar dan is de afvaller + aflevering combi optie weer weg)

Edit: natuurlijk horen Fristi en perzik bij Tim en Dennis! Misty-Fristi en Mr. Perzik waren zogezegd hun accounts (althans, dat werd de wereld in geslingerd).
« Laatst bewerkt op: 9-07-2022, 12:06:29 door MollenvangR »

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #71 Gepost op: 9-07-2022, 12:10:04 »
We gaan van punt 10 naar het centrale punt

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #72 Gepost op: 9-07-2022, 12:23:14 »
We hebben hier
- Alle 9 afvallers
- 2 hosts
- 3 lege stoelen die voor ons zijn bedoeld waarschijnlijk.

(totaal 14 items en 11 personen, maar dus ook 3 lege stoelen en die horen dan bij ons denk ik want dat maakt 14 items, 14 personen).

Ik denk, logisch redenerend, dat dit wel eens de oplossing kan zijn:

Spacy --> Tambour (deze staat al goed, viel af in afl 3, daarin speelden we de Tambour cirkel opdracht)
Gerrit --> Zak koffiebonen (viel af in afl 5, daarin speelden we de opdracht Koffiemasters) 
PB --> Mini vlot (viel af na afl 6.5 waarin we door druk op de rode knop net 2 weken op een vlot zaten)
Niels --> Vuurtoren (viel af in afl 8, daar zat hij met mij opgesloten bij de opdracht Pret in een vuurtoren)
Arno --> Maki (viel af in afl 2 daar speelden we het vervolg van Kaki Maki trainers)
Ricardo --> Microfoon (Viel af in aflevering 8, daar speelden we Wat is waar en deed hij een legendarische Lipsync)
Tim --> Perziken (Mister Perzik was zogezegd zijn dubbelaccount)
Lan --> Pardoes (viel af in afl 1 de aflevering die startte in de Efteling met de opdracht 24 die we daar speelden)
Dennis --> krat Fristi (Misty-Frist zogezegd zijn account omdat Dennis dol is op Fristi)
lege stoel 1 MollenvangR --> Mr. Bean beertje (want Bean gifjes)
Lege stoel 2 Chowi --> Schildersezel (kunstenares)
Lege stoel 3 Frenkie --> schoolbord (leraar in opleiding)
Midasian --> zakje edelstenen (viel af in afl 4 daar speelden we de Edelstenenoorlog)
Nieky --> Sprinkhanenknuffel (viel afl in afl 7  daar speelden we de Sprinkhanenplaag)

En ja er zijn een aantal dubbele opties mogelijk zoals de Fristi, zoals Mr. Bean, het schoolbord, Pardoes zou nog Tim kunnen zijn (in 24 deed hij Pardoes posten), maar voor wie is de krat perziken dan?  ???
« Laatst bewerkt op: 9-07-2022, 12:27:15 door MollenvangR »

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #73 Gepost op: 9-07-2022, 12:33:31 »
We hebben hier
- Alle 9 afvallers
- 2 hosts
- 3 lege stoelen die voor ons zijn bedoeld waarschijnlijk.

(totaal 14 items en 11 personen, maar dus ook 3 lege stoelen en die horen dan bij ons denk ik want dat maakt 14 items, 14 personen).

Ik denk, logisch redenerend, dat dit wel eens de oplossing kan zijn:

Spacy --> Tambour (deze staat al goed, viel af in afl 3, daarin speelden we de Tambour cirkel opdracht)
Gerrit --> Zak koffiebonen (viel af in afl 5, daarin speelden we de opdracht Koffiemasters) 
PB --> Mini vlot (viel af na afl 6.5 waarin we door druk op de rode knop net 2 weken op een vlot zaten)
Niels --> Vuurtoren (viel af in afl 8, daar zat hij met mij opgesloten bij de opdracht Pret in een vuurtoren)
Arno --> Maki (viel af in afl 2 daar speelden we het vervolg van Kaki Maki trainers)
Ricardo --> Microfoon (Viel af in aflevering 8, daar speelden we Wat is waar en deed hij een legendarische Lipsync)
Tim --> Perziken (Mister Perzik was zogezegd zijn dubbelaccount)
Lan --> Pardoes (viel af in afl 1 de aflevering die startte in de Efteling met de opdracht 24 die we daar speelden)
Dennis --> krat Fristi (Misty-Frist zogezegd zijn account omdat Dennis dol is op Fristi)
lege stoel 1 MollenvangR --> Mr. Bean beertje (want Bean gifjes)
Lege stoel 2 Chowi --> Schildersezel (kunstenares)
Lege stoel 3 Frenkie --> schoolbord (leraar in opleiding)
Midasian --> zakje edelstenen (viel af in afl 4 daar speelden we de Edelstenenoorlog)
Nieky --> Sprinkhanenknuffel (viel afl in afl 7  daar speelden we de Sprinkhanenplaag)

En ja er zijn een aantal dubbele opties mogelijk zoals de Fristi, zoals Mr. Bean, het schoolbord, Pardoes zou nog Tim kunnen zijn (in 24 deed hij Pardoes posten), maar voor wie is de krat perziken dan?  ???

Dit moet wel goed zijn als ik het zo op het eerste ogenblik lees. Ik ga er later nog wel even echt voor zitten. Goed gepuzzeld  ::bravo::

Wij rijden naar het Centrale Punt
Er is geen Mol meer...

Offline Chowi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol WIDMO2022
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #74 Gepost op: 9-07-2022, 12:42:35 »
We hebben hier
- Alle 9 afvallers
- 2 hosts
- 3 lege stoelen die voor ons zijn bedoeld waarschijnlijk.

(totaal 14 items en 11 personen, maar dus ook 3 lege stoelen en die horen dan bij ons denk ik want dat maakt 14 items, 14 personen).

Ik denk, logisch redenerend, dat dit wel eens de oplossing kan zijn:

Spacy --> Tambour (deze staat al goed, viel af in afl 3, daarin speelden we de Tambour cirkel opdracht)
Gerrit --> Zak koffiebonen (viel af in afl 5, daarin speelden we de opdracht Koffiemasters) 
PB --> Mini vlot (viel af na afl 6.5 waarin we door druk op de rode knop net 2 weken op een vlot zaten)
Niels --> Vuurtoren (viel af in afl 8, daar zat hij met mij opgesloten bij de opdracht Pret in een vuurtoren)
Arno --> Maki (viel af in afl 2 daar speelden we het vervolg van Kaki Maki trainers)
Ricardo --> Microfoon (Viel af in aflevering 8, daar speelden we Wat is waar en deed hij een legendarische Lipsync)
Tim --> Perziken (Mister Perzik was zogezegd zijn dubbelaccount)
Lan --> Pardoes (viel af in afl 1 de aflevering die startte in de Efteling met de opdracht 24 die we daar speelden)
Dennis --> krat Fristi (Misty-Frist zogezegd zijn account omdat Dennis dol is op Fristi)
lege stoel 1 MollenvangR --> Mr. Bean beertje (want Bean gifjes)
Lege stoel 2 Chowi --> Schildersezel (kunstenares)
Lege stoel 3 Frenkie --> schoolbord (leraar in opleiding)
Midasian --> zakje edelstenen (viel af in afl 4 daar speelden we de Edelstenenoorlog)
Nieky --> Sprinkhanenknuffel (viel afl in afl 7  daar speelden we de Sprinkhanenplaag)

En ja er zijn een aantal dubbele opties mogelijk zoals de Fristi, zoals Mr. Bean, het schoolbord, Pardoes zou nog Tim kunnen zijn (in 24 deed hij Pardoes posten), maar voor wie is de krat perziken dan?  ???

Ja dit ziet er inderdaad goed uit.  ::jaja::

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #75 Gepost op: 9-07-2022, 12:54:23 »
Kandidaten. Het is tijd voor d volgende 3 memes. Stuur jullie leukste memes over Spacy, LAN en Ricardo privé naar mij toe!
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #76 Gepost op: 9-07-2022, 13:06:16 »
 ::ok:: dan gaan we zo lekker memen en daarna de boel verplaatsen. Zal ik nog even iets van een schemaatje daarvoor maken?

Dit is hoe het nu staat
Locatie 1
Wie: Spacycolours
Wat: Tambour

Locatie 2
Wie: GerritdeBloempot
Wat: Mini-vlot

Locatie 3
Wie: PieterBasje
Wat: Schildersezel

Locatie 4
Wie: NielsE
Wat: Microfoon

Locatie 5
Wie: Molfreak Arno
Wat: Schoolbord

Locatie 6
Wie: Ricardo
Wat: Maki

Locatie 7
Wie: TimvDons
Wat: Krat Fristi

Locatie 8
Wie: Lan & Dennis
Wat: Sprinkhanenknuffel en Mr. Bean beertje knuffel

Locatie 9
Wie: Niemand (3 lege stoelen… zouden die voor ons 3 zijn?)
Wat: Knuffel Pardoes (1), zak koffiebonen (2), krat Perziken (3)

Locatie 10
Wie: Midasian + Nieky
Wat: Zakje edelstenen en een mini-vuurtoren

Dit is hoe het moet gaan worden
Locatie 1
Spacycolours + Tambour

Locatie 2
GerritdeBloempot + Zak koffiebonen

Locatie 3
PieterBasje + Mini-vlot

Locatie 4
NielsE + Mini-vuurtoren

Locatie 5
Molfreak Arno + Maki

Locatie 6
Ricardo + Microfoon

Locatie 7
TimvDons + Perziken

Locatie 8
Lan + knuffel Pardoes
Dennis + Krat Fristi

Locatie 9
Lege stoel 1 MV + Mr bean knuffel
Lege stoel 2 Chowi + Schildersezel
Lege stoel 3 Frenkie + Schoolbord

Locatie 10
Midasian + Zakje edelstenen
Nieky + sprinkhanenknuffel 

We starten straks vanaf CP nadat we onze memes gedaan hebben. Plan de campagne

1. Van CP naar locatie 9. Ophalen zak koffiebonen. Daarna rijden we naar locatie 2 en geven dit aan Gerrit.
2. Op locatie 2 nemen we het mini-vlot mee, rijden naar locatie 3 en geven dit aan Pieter-Basje
3. Op locatie 3 nemen we Schildersezel mee, rijden naar locatie 9 dumpen we bij lege stoel 2.
4. Op locatie 9 nemen we de perziken mee, rijden naar locatie 7 bij TimvDons.
5. Op locatie 7 nemen we de krat Fristi mee, rijden naar locatie 8 en zetten die bij Dennis.
6. Op locatie 8 nemen we Mr. Bean beertje mee, rijden we naar locatie 9 zeggen en dumpen dat bij lege stoel 1.
7. Op locatie 9 nemen we de Pardoes knuffel mee, rijden we naar locatie 8 en geven deze aan Lan
8. Op locatie 8 nemen we de sprinkhanenknuffel mee, rijden we naar locatie 10 en geven deze aan Nieky.
9. Op locatie 10 nemen we de mini-vuurtoren mee, rijden we naar locatie 4 en geven we deze aan NielsE
10. Op locatie 4 nemen we de microfoon mee, rijden we naar locatie 6 en geven deze aan Ricardo
11. Op locatie 6 nemen we de Maki mee, rijden we naar locatie 5 en geven deze aan Molfreak Arno
12. Op locatie 5 nemen we het schoolbord mee, rijden we naar locatie 9 en dumpen we deze bij lege stoel 3. Daar nemen we alle drie plaats in de stoelen met ons eigen voorwerp en klaar :D

(en voor de edelstenen van Midasian en de Tambour van Spacy hoeven we niet te rijden, want die staan, als deze oplossing klopt, al goed).

Zijn jullie het hier mee eens?  ::ok::

Offline Chowi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mol WIDMO2022
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #77 Gepost op: 9-07-2022, 14:03:19 »
Moeten we niet eerst wat beter nadenken over mogelijke dingen die we over het hoofd zien voordat we daadwerkelijk dingen gaan verplaatsen. Want we hebben nog wel even de tijd en dit gaat best snel allemaal.

Niet dat ik je theorie verkeerd vind. Maar het kan best zijn dat we nog iets over het hoofd zien? Want de objecten linken duidelijk naar opdrachten. Maar wat als het bijvoorbeeld te maken heeft met wie waar het meeste geld in de pot heeft gespeeld of zoiets?

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #78 Gepost op: 9-07-2022, 14:07:42 »
::ok:: dan gaan we zo lekker memen en daarna de boel verplaatsen. Zal ik nog even iets van een schemaatje daarvoor maken?

Dit is hoe het nu staat
Locatie 1
Wie: Spacycolours
Wat: Tambour

Locatie 2
Wie: GerritdeBloempot
Wat: Mini-vlot

Locatie 3
Wie: PieterBasje
Wat: Schildersezel

Locatie 4
Wie: NielsE
Wat: Microfoon

Locatie 5
Wie: Molfreak Arno
Wat: Schoolbord

Locatie 6
Wie: Ricardo
Wat: Maki

Locatie 7
Wie: TimvDons
Wat: Krat Fristi

Locatie 8
Wie: Lan & Dennis
Wat: Sprinkhanenknuffel en Mr. Bean beertje knuffel

Locatie 9
Wie: Niemand (3 lege stoelen… zouden die voor ons 3 zijn?)
Wat: Knuffel Pardoes (1), zak koffiebonen (2), krat Perziken (3)

Locatie 10
Wie: Midasian + Nieky
Wat: Zakje edelstenen en een mini-vuurtoren

Dit is hoe het moet gaan worden
Locatie 1
Spacycolours + Tambour

Locatie 2
GerritdeBloempot + Zak koffiebonen

Locatie 3
PieterBasje + Mini-vlot

Locatie 4
NielsE + Mini-vuurtoren

Locatie 5
Molfreak Arno + Maki

Locatie 6
Ricardo + Microfoon

Locatie 7
TimvDons + Perziken

Locatie 8
Lan + knuffel Pardoes
Dennis + Krat Fristi

Locatie 9
Lege stoel 1 MV + Mr bean knuffel
Lege stoel 2 Chowi + Schildersezel
Lege stoel 3 Frenkie + Schoolbord

Locatie 10
Midasian + Zakje edelstenen
Nieky + sprinkhanenknuffel 

We starten straks vanaf CP nadat we onze memes gedaan hebben. Plan de campagne

1. Van CP naar locatie 9. Ophalen zak koffiebonen. Daarna rijden we naar locatie 2 en geven dit aan Gerrit.
2. Op locatie 2 nemen we het mini-vlot mee, rijden naar locatie 3 en geven dit aan Pieter-Basje
3. Op locatie 3 nemen we Schildersezel mee, rijden naar locatie 9 dumpen we bij lege stoel 2.
4. Op locatie 9 nemen we de perziken mee, rijden naar locatie 7 bij TimvDons.
5. Op locatie 7 nemen we de krat Fristi mee, rijden naar locatie 8 en zetten die bij Dennis.
6. Op locatie 8 nemen we Mr. Bean beertje mee, rijden we naar locatie 9 zeggen en dumpen dat bij lege stoel 1.
7. Op locatie 9 nemen we de Pardoes knuffel mee, rijden we naar locatie 8 en geven deze aan Lan
8. Op locatie 8 nemen we de sprinkhanenknuffel mee, rijden we naar locatie 10 en geven deze aan Nieky.
9. Op locatie 10 nemen we de mini-vuurtoren mee, rijden we naar locatie 4 en geven we deze aan NielsE
10. Op locatie 4 nemen we de microfoon mee, rijden we naar locatie 6 en geven deze aan Ricardo
11. Op locatie 6 nemen we de Maki mee, rijden we naar locatie 5 en geven deze aan Molfreak Arno
12. Op locatie 5 nemen we het schoolbord mee, rijden we naar locatie 9 en dumpen we deze bij lege stoel 3. Daar nemen we alle drie plaats in de stoelen met ons eigen voorwerp en klaar :D

(en voor de edelstenen van Midasian en de Tambour van Spacy hoeven we niet te rijden, want die staan, als deze oplossing klopt, al goed).

Zijn jullie het hier mee eens?  ::ok::

Ik ben het hier ook niet mee eens. Ik denk namelijk dat we de voorwerpen en kandidaten bij de juiste locatie van de aflevering moeten zetten. Omdat Lan eerste afvaller was, zou hij dus op locatie 1 moeten komen te staan  ::jaja::
Er is geen Mol meer...

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [MO22] - Aflevering 9 - Opdracht 2 'Rode Renault'
« Reactie #79 Gepost op: 9-07-2022, 14:11:20 »
Ik ben het hier ook niet mee eens. Ik denk namelijk dat we de voorwerpen en kandidaten bij de juiste locatie van de aflevering moeten zetten. Omdat Lan eerste afvaller was, zou hij dus op locatie 1 moeten komen te staan  ::jaja::

Dat kan ook nog, heb je een goed punt. Waar wil je dan Tim en Dennis plaatsen?  ??? Op 10? En Wat met aflevering 6? Daar ging niemand eruit? Dat was 6,5? Wij zijn met zijn drieën duidelijk aflevering 9.

Dan krijg je
Locatie 1 Lan
Locatie 2 Arno
Locatie 3 Spacy
Locatie 4 Midas
Locatie 5 Gerrit
Locatie 6 PB
Locatie 7: Nieky
Locatie 8: Ricardo en Niels (hier staan nu ook 2 personen lan en Dennis)
Locatie 9: wij drie
Locatie 10 de hosts (zou kunnen, hier staan nu ook 2 personen Nieky en Midas)

Moeten we niet eerst wat beter nadenken over mogelijke dingen die we over het hoofd zien voordat we daadwerkelijk dingen gaan verplaatsen. Want we hebben nog wel even de tijd en dit gaat best snel allemaal.

Niet dat ik je theorie verkeerd vind. Maar het kan best zijn dat we nog iets over het hoofd zien? Want de objecten linken duidelijk naar opdrachten. Maar wat als het bijvoorbeeld te maken heeft met wie waar het meeste geld in de pot heeft gespeeld of zoiets?
Was jij niet degene die meteen al de tambour bijvoorbeeld wilde verplaatsen vanaf het begin? En nu gaat het je te snel? :P Ik citeer

Maar stel dat punt 2 al duidelijk de plek is waar de tambour moet, dan staat die meteen al goed en kunnen we die wegstrepen? Ik zie geen reden om met een lege auto rond te gaan rijden. Klinkt heel erg inefficiënt.

« Laatst bewerkt op: 9-07-2022, 14:16:09 door MollenvangR »