Ik heb hier nog helemaal niet uitgebreid gereageerd en dat ga ik dus nog maar eventjes doen!
Het zit erop. Het spel is gespeeld. Ik ben de dag van de ontknoping niet thuis geweest, vannacht weer terug in m'n eigen stulpje en lekker uitgebreid de tijd genomen alles GOED te kunnen lezen (vandaar ook het onooglijke tijdstip van dit bericht

)
Nee ik was niet de Mol (al denk ik niet dat iemand dat de laatste tijd nog even heeft gedacht). Nee, helaas ook niet de winnaar. De spotlights van de finale mogen volledig terecht naar mijn 2 medefinalisten. Een gedurfde, gewaagde Mol en een sociale, slimme winnaar, 2 personen voor wie ik de afgelopen 3 maanden erg veel bewondering heb gekregen. Ik heb het spel vrij intens beleefd, dat hebben jullie misschien inmiddels wel kunnen aflezen aan m'n biechten. Ik heb gelachen om dit spel, ik heb ook gejankt tijdens dit spel (ja, echt waar), maar oh oh oh, wat was het genieten met deze geweldige groep en wat vind ik het tof om gewoon de finale bereikt te hebben, dat kan niet iedereen zeggen. Ik hoop gewoon dat de kijkers net zo genoten hebben als ik want ik heb hier echt doorheen gedarteld als een klein kind in de snoepwinkel

Toen ik nog volop aan Z4P bezig was, waren de inschrijvingen al geopend. In Z4P was ik ook al vanalles aan het bekokstoven en ik was daar eigenlijk wel een beetje moe van. Ik vroeg me echt af, moet ik dit mezelf wel weer aan doen? Amper rust, weer een forumspel terwijl het op persoonlijk vlak eigenlijk niet eens per se zo lekker liep? Uiteindelijk niet zo lang getwijfeld, me ingeschreven zonder het ook maar op welke manier dan ook te laten blijken aan wie dan ook. Ja, er zaten momenten van balen, paniek of teleurstelling bij, maar heb ik ooit spijt gehad van m'n deelname? Nee. Geen moment. WIDM is een prachtig spel en deze ervaring gun ik iedereen. Ik heb denk ik gewoon een beetje moeite om het spel los te laten want ik heb het heerlijk gehad en ik kom nu gewoon in een soort gat terecht na bijna 6 maanden non-stop met m'n hoofd in een forumspel te zitten. It was a blast. Bedankt aan de (actieve) kijkers, mijn medekandidaten, de hosts en chapeau aan onze Mol en winnaar, jullie waren geweldig. Nu zijn jullie voorlopig wel weer even van me af
maar ik zal jullie allemaal oprecht gaan missenDoei!