Nou, ik doe maar even een serieuze poging, ook n.a.v. jullie input en eigen inschatting
1. Chardo (ik ken zijn epistels en verhalen, ook op Discord, en denk tbh dat hij ons omver gaat blazen hiermee)
2. Brent (al zijn voorgaande hits waren echt een hit, ook bij anderen. Denk dat jury hiervan gaat genieten zolang hij Sem Meeuwis maar thuislaat)
3. Aurynn (ik weet zelf hoeveel moeite ik erin heb gestoken, weet ook wel dat het goed is, kleine twijfel of iedereen accordeon kan waarderen maar vorige keer bij survivor hielp het ons aan de winst om er daarna uit te vliegen)
4. Syd (weet je hoe moeilijk animeren is, gaan mensen wel waarderen denk/hoop ik)
5. Arno (je bent zelf heel erg overtuigd en er zit ook wel moeite in, lijkt wel een eerder opgenomen filmpje dus daar prikken de zury misschien doorheen? Maar wel alsnog top 5 material)
6. Lunagirl (beetje afhankelijk van de foto, maar met een goede foto kun je mensen stil krijgen!)
7. Wouter (verhaaltje rondom vijf woorden klinkt mij een beetje saai, maar misschien vindt de zury het leuk!)
8. NF07 (hallo je gaf aan zelf een taalkunstenaar te zijn, dus denk dat dit wel gaat werken)
9. MrChipie (nouja je denkt zelf laag te eindigen maar als je de moeite hebt genomen om te zingen hoop ik wel dat de jury dat een beetje waardeert)
10. Mitch (een grapje van Mitch, wie wil dat nu niet? ik niet, maar misschien is er iemand wel? maar je denkt zelf ook laag eindigen dus zal dan wel)
11. TimvDons (ik vind Lego echt knap maar als je zo stellig bent dat je laag eindigt en het een foto is van een werkje van een bouwset, dan zal dat ook wel)
12. Giorgio (je hebt ingezet op de laatste plek, iets simpels met pubquiz... geen idee wat het is)
Zo dan, kunnen we nu weer cocktails drinken!