Nieuws Volg ons ook op Twitter!
Even een overzichtje want er staan inmiddels alweer op 3 plekken mensen en lijkt me handig om die eerst compleet te maken indien dat nog mogelijk is en er even samen doorheen te gaan, ik heb even jullie reacties in dit topic er ook bij gezet - The Opening Gala and Steel Band Concert – hier staan TimvDons en MrChipieChardo gaf aan hier nog heen te moeten maar die staat nu ergens anders vast- Grand Floodlit Tattoo and Night March - Hier sta ik en MitchKChardo en Chipie moeten hier nog heen maar staan beide vast- Holetown bus tours – Hier staat nog niemand/ TimvDons en Chardo moeten hier nog heen- Alfred Pragnell Memorial Talks= voornaam - Hier moet ik nog heen/ Wouter moet ook nog/TimVdons moet ook nog- The Queen of the Festival Pageant - Hier staat nog niemand- Vintage and Classic Car Parade - Hier staat ChardoTimvDons en Mr Chipie moeten hier ook nog heen maar die staat ergens anders vast- Road Walk and Run - Hier moet ik nog heen/ Arno moet ook hier nog heen/Mitchk moet hier nog heenAangezien TimVDons, MrChipie en Chardo vast staan en elkaar nog nodig hebben om verder te komen, lijk het me handig als een van hun de groep compleet maakt zodat we verder kunnenen we eerst iedereen die naar Grand Floodlit Tattoo and Night March moeten verzamelen, dit is dus iedereen die niet widm als favoriete programma hebben
Ik sta ook bij jouw en Mitch hoor.
Wie moet er nog naar Dooflickey?
Komt er nog iemand naar mij toe
Waar sta je?
The Queen of the Festival PageantRoad Walk and RunHier moet ik ook nog naartoe. Welke begin ik?
in dat gevalMijn groep is compleet
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
683 gasten en 16 vaste bezoekers