Auteur Topic: [MO23] Aflevering 7 - Opdracht 7.1 Pad vinder  (gelezen 760 keer)

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO23] Aflevering 7 - Opdracht 7.1 Pad vinder
« Reactie #40 Gepost op: 30-03-2023, 23:28:44 »
Brent komt naar buiten gelopen

Kandidaten, dit was pittig. Jullie kregen 7 vragen voor je kiezen. Wat hebben de afvallers geantwoord op hun laatste testvraag? Wie is er scherp geweest en wie niet? Welke route hoorde hierbij? Uiteindelijk kwamen jullie voor een keuze te staan. Kies je voor links en daarmee voor geld, een onbekend bedrag? Of kies je voor rechts, een meeting met de Mol?

De kandidaten die naar links gelopen zouden zijn, zouden per goed antwoord wat ze gegeven hadden geld kunnen verdienen voor de pot. Laat ik jullie niet langer in spanning houden. Er zijn wat goede antwoorden gegeven op jullie vragen, maar lang, lang, lang niet allemaal. Met jullie keuzes verdienen jullie het volgende bedrag:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Voor de kandidaten die hebben gekozen om naar rechts te lopen, ik ga jullie het antwoord wat de Mol heeft gegeven op jouw vraag doorsturen. Hopelijk was het verkiezen van deze route het waard. Krijg je eerlijk antwoord of niet? Wie zal het zeggen?  ::)

Dat is niet alles! Hallo AURYNN SYD EN BRENT! Jullie gaan nog een keer deze tempel betreden, deze keer met z'n drietjes. Jullie gaan nog een keer de vragen voorgeschoteld krijgen, maar ditmaal van de kandidaten die ondertussen zijn afgevallen, TimvDons, NF07 en MitchK. Jullie mogen in dit topic best overleggen wat jullie denken dat ze ingevuld hebben, maar hoeveel wil je nog prijsgeven in deze fase van het spel? Jullie antwoorden geven jullie prive door. Het antwoord wat het meeste voorkomt, telt. Als jullie alledrie de afvallers correct weten te voorspellen, krijgen jullie een juiste letter. Jullie hebben hiervoor tot vrijdag 20:00 uur!
« Laatst bewerkt op: 17-04-2023, 20:56:52 door Whatthefrank »
Er is geen Mol meer...

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Aflevering 7 - Opdracht 7.1 Pad vinder
« Reactie #41 Gepost op: 30-03-2023, 23:32:57 »
Is Brent zijn zaklamp verloren of vergeten kruimeltjes te leggen?  :P
Ik kreeg tijdens mijn wandeling plots een diarree-aanval, maar ik viel in de wc en daarom duurde het even wat langer.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline NF07

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] Aflevering 7 - Opdracht 7.1 Pad vinder
« Reactie #42 Gepost op: 30-03-2023, 23:34:31 »
Ik kreeg tijdens mijn wandeling plots een diarree-aanval, maar ik viel in de wc en daarom duurde het even wat langer.

Die dekselse toiletten toch hé!
Lomperik..

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO23] Aflevering 7 - Opdracht 7.1 Pad vinder
« Reactie #43 Gepost op: 30-03-2023, 23:34:52 »
Jemig niemand die voor geld ging... Zo komt er toch nooit geld in die pot...
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Aflevering 7 - Opdracht 7.1 Pad vinder
« Reactie #44 Gepost op: 30-03-2023, 23:41:34 »
Jemig niemand die voor geld ging... Zo komt er toch nooit geld in die pot...
Ik ging voor het geld, maar ik had alles fout blijkbaar. Ook handig die informatie ::joehoe::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Whatthefrank

  • Winnaar Z4P
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Verliezend finalist WIDMO2022 & winnaar RSC 26
Re: [MO23] Aflevering 7 - Opdracht 7.1 Pad vinder
« Reactie #45 Gepost op: 21-04-2023, 12:01:05 »
Jullie hebben als groep duidelijk geantwoord op de vragen, hiervoor hebben jullie een letter gekregen. Of deze goed is of niet? Tja. Jullie mogen best overleggen, maar het is nog maar de vraag of het slim is om in jouw antwoorden te laten kijken  ;D
Er is geen Mol meer...