Auteur Topic: [MO23] Aflevering 10 - Opdracht 10.3 Uitgespeeld  (gelezen 728 keer)

Offline GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] Aflevering 10 - Opdracht 10.3 Uitgespeeld
« Reactie #20 Gepost op: 21-04-2023, 12:26:35 »
Staat genoteerd  ::jaja::


Zo dadelijk zal het 3de en laatste deel van deze opdracht verschijnen!

Offline GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] Aflevering 10 - Opdracht 10.3 Uitgespeeld
« Reactie #21 Gepost op: 21-04-2023, 13:03:45 »
Tot slot heeft elke afvaller 3 korte feitjes over zichzelf met ons gedeeld. 2 van deze feitjes zijn echter gelogen... aan jullie dus de vraag om dit te achterhalen. Bij elke afvaller moeten jullie benoemen
welke van de 3 opties de waarheid is. Per goed antwoord verdienen jullie 100 euro!

Jullie keuze is definitief als jullie weer alle 3 aangeven het eens te zijn!

Timmyrookworst
1. Ik zit op voetbal
2. Ik heb ooit op een paard gereden
3. Op vakantie in het buitenland ben ik alleen naar België en Duitsland geweest

Chardo:
1. Tijdens mijn laatste toneel les heb ik sleutelhanger van iemand gestolen en dat nooit meer gezegd. Ik was zo bang dat ik betrapt zou worden dat ik de sleutelhanger heel ver in een laatje had opgeborgen.

2. Ik slaapwandel heel soms en ben eens wakker geworden zonder broek, maar met een extra trui aan. Het was nota bene een hele warme trui, dus mijn hele bed was nat van het zweet.

3. Eens dacht ik bijna te stikken in een appel. Toen ben ik buiten alvast op de grond gaan liggen zodat ik niet zou omvallen, maar toen ik na 2 minuten nog gewoon kon ademen ben ik weer opgestaan en verder gelopen.

Molfreak Arno:
1. Ik heb dit spel een aanbod gekregen van de mol om voor een vrijstelling geld uit de pot te halen
2. Ik heb sinds kort een relatie met iemand uit het forum
3. Iedereen die ik verdacht op mijn laatste test vielen na mij na elkaar allemaal af.

Mrchipie:
1. Toen ik mijn musical opvoering had in een vol theater voor familie en vrienden er zijn opnamens van! Ben ik van het oploop trapje gevallen en gevallen voor de hele zaal.
2. Ik ben altijd drama hier voor whatever reason, maar een keer was ik in de efteling met 2 vrienden van mij en mn ouders en toen is er door mij een heftige vechtpartij gestart en zijn we uit het park gezet.
3. Ik kan mn vingers uit te kom laten schieten en terug

Lunagirl82:
1. Ik ben op tv geweest
2. Ik heb de marathon in Tokyo gelopen
3. Ik heb nog nooit drugs gebruikt

Giorgio:
1. Ik was vroeger lid van de Bassie en Adriaan fanclub
2. Ik wandel iedere dag precies hetzelfde rondje na het eten
3. Ik heb ooit meegedaan aan het NK Sudoku-en

Wouterv:
1. Ik heb al sterrenbeeld vissen
2. Mijn eerste widmo was in 2017
3. Mijn beste prestatie op rn songfestival is plaats 4

Timvdons:
1. Ik heb de VS 3x bezocht voor een rondreis
2. Curaçao is voor mij het  meest bezochte niet-Europese (ei)land.
3. Ik ben nog nooit in Afrika geweest

NF07:
1. Ik heb wel 100 huisdieren
2. Ik haalde pas vorig jaar mijn rijbewijs
3. Ik ben gestrand in de laatste auditieronde voor Bestemming X

MitchK:
1. Ik heb ieder continent met uitzondering van Antarctica bezocht
2. Ik heb vroeger op gymnastiek/turnen gezeten
3. Ik was een deelnemer in het tv-programma Lingo

Deadline: Zaterdag 20.00

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [MO23] Aflevering 10 - Opdracht 10.3 Uitgespeeld
« Reactie #22 Gepost op: 21-04-2023, 13:14:36 »
Timmyrookworst lijkt me 1 of 2 het meest logische, waarvan ik neig naar optie 2 (dunno why?).

Chardo, Brent weet jij dit? Ik zie hem optie 3 wel hebben.

Molfreak Arno: Ik zou zeggen 2 of 3.

Mrchipie: het eerste deel van 2 klopt sowieso  ::rofl:: Maar verder geen idee.

Lunagirl82 is vast niet zo braaf gezien haar nachtelijke wekmomentjes dat 3 juist is. Dan 1 of 2, is 1 wel logischer, in het publiek ofzo.

Giorgio: Ik moet lachen om alle feitjes :') Jullie een idee?

Wouterv: Hij deed in 2015 al mee en hij is steenbok. Dus dan moet het wel 3 zijn.
1. Ik heb al sterrenbeeld vissen
2. Mijn eerste widmo was in 2017
3. Mijn beste prestatie op rn songfestival is plaats 4

Timvdons: Tsja, met zo'n reiziger zou het alledrie weleens kunnen kloppen.
1. Ik heb de VS 3x bezocht voor een rondreis
2. Curaçao is voor mij het  meest bezochte niet-Europese (ei)land.
3. Ik ben nog nooit in Afrika geweest

NF07: In z'n lijstje staat dat hij een heleboel vissen heeft. Zou dat het zijn?
1. Ik heb wel 100 huisdieren
2. Ik haalde pas vorig jaar mijn rijbewijs
3. Ik ben gestrand in de laatste auditieronde voor Bestemming X

MitchK: Weer lekker uiteen. 2 is het meest 'makkelijk'te behalen maar niet te checken. Mitch reist wel heel graag, maar of hij élk continent heeft gehad durf ik niet met zekerheid te zeggen. Lingo zouden we wel weten als hij mee heeft gedaan.
1. Ik heb ieder continent met uitzondering van Antarctica bezocht
2. Ik heb vroeger op gymnastiek/turnen gezeten
3. Ik was een deelnemer in het tv-programma Lingo
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Aflevering 10 - Opdracht 10.3 Uitgespeeld
« Reactie #23 Gepost op: 21-04-2023, 22:12:07 »
Leuk dat ze in afvallersvolgorde staan! Favoriete vakantieland van Timmy was Italië, dus 3 is het sowieso niet. Ik neig ook naar 2. Volgens mij heeft Chardo nooit toneel les gehad want hij kan totaal niet acteren. Ik zit ook te twijfelen tussen 2 en 3, maar ik kan met niet herinneren dat hij ooit heeft gezegd dat hij soms slaapwandelt. Ik zou dus ook voor 3 gaan in deze. Bij Arno lijkt 1 me flauw en 2 geloof ik niet, dus ik kies hier ook voor 3. Bij Mrchipie heb ik bij 2 het gevoel dat hij het wilt "verantwoorden" door te zeggen dat hij drama met zich meebrengt. Ik zou eerder voor 3 opteren. Bij Lunagirl vind ik 1 ook het meest vanzelfsprekende, maar of dat daarom de goede keuze is weet ik niet. Giorgio is wel zo'n nerdien die mee zou doen met een NK Sudoku-en, dus wederom 3. Wouter is een Steenbok en zijn eerste WidMO was volgens mij 2015. Zijn beste resultaat in RSC is inderdaad 4e in RSC 16, dus dat moet 3 zijn. Ik denk dat Timvdons vooral de VS nog wilt bezoeken voor een rondreis. En ik gok dat hij wel al eens in een Afrikaans land geweest zal zijn, dus ik kies voor 2. Bij NF07 geloof ik 3 niet omdat hij zo'n onzeker gansje is. Ik zie hem er wel nog voor aan om veel vissen te hebben, dus ik ga voor 1. Het zou me verbazen dat die houterige MitchK op turnen heeft gezeten. Lingo zou ik wel gaaf vinden (video?), maar ik geloof toch meer in 1 omdat hij zo'n globetrotter is. Dit is dus nog geen definitief antwoord, maar ik zou het volgende doen:

Timmyrookworst
2. Ik heb ooit op een paard gereden

Chardo:
3. Eens dacht ik bijna te stikken in een appel. Toen ben ik buiten alvast op de grond gaan liggen zodat ik niet zou omvallen, maar toen ik na 2 minuten nog gewoon kon ademen ben ik weer opgestaan en verder gelopen.

Molfreak Arno:
3. Iedereen die ik verdacht op mijn laatste test vielen na mij na elkaar allemaal af.

Mrchipie:
3. Ik kan mn vingers uit te kom laten schieten en terug

Lunagirl82:
1. Ik ben op tv geweest

Giorgio:
3. Ik heb ooit meegedaan aan het NK Sudoku-en

Wouterv:
3. Mijn beste prestatie op rn songfestival is plaats 4

Timvdons:
2. Curaçao is voor mij het meest bezochte niet-Europese (ei)land.

NF07:
1. Ik heb wel 100 huisdieren

MitchK:
1. Ik heb ieder continent met uitzondering van Antarctica bezocht
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO23] Aflevering 10 - Opdracht 10.3 Uitgespeeld
« Reactie #24 Gepost op: 22-04-2023, 14:36:09 »
Ik zou bij NF eerder 2 kiezen. Kan me niet voorstellen dat iemand 100 huisdieren heeft
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [MO23] Aflevering 10 - Opdracht 10.3 Uitgespeeld
« Reactie #25 Gepost op: 22-04-2023, 16:31:41 »
Leuk dat ze in afvallersvolgorde staan! Favoriete vakantieland van Timmy was Italië, dus 3 is het sowieso niet. Ik neig ook naar 2. Volgens mij heeft Chardo nooit toneel les gehad want hij kan totaal niet acteren. Ik zit ook te twijfelen tussen 2 en 3, maar ik kan met niet herinneren dat hij ooit heeft gezegd dat hij soms slaapwandelt. Ik zou dus ook voor 3 gaan in deze. Bij Arno lijkt 1 me flauw en 2 geloof ik niet, dus ik kies hier ook voor 3. Bij Mrchipie heb ik bij 2 het gevoel dat hij het wilt "verantwoorden" door te zeggen dat hij drama met zich meebrengt. Ik zou eerder voor 3 opteren. Bij Lunagirl vind ik 1 ook het meest vanzelfsprekende, maar of dat daarom de goede keuze is weet ik niet. Giorgio is wel zo'n nerdien die mee zou doen met een NK Sudoku-en, dus wederom 3. Wouter is een Steenbok en zijn eerste WidMO was volgens mij 2015. Zijn beste resultaat in RSC is inderdaad 4e in RSC 16, dus dat moet 3 zijn. Ik denk dat Timvdons vooral de VS nog wilt bezoeken voor een rondreis. En ik gok dat hij wel al eens in een Afrikaans land geweest zal zijn, dus ik kies voor 2. Bij NF07 geloof ik 3 niet omdat hij zo'n onzeker gansje is. Ik zie hem er wel nog voor aan om veel vissen te hebben, dus ik ga voor 1. Het zou me verbazen dat die houterige MitchK op turnen heeft gezeten. Lingo zou ik wel gaaf vinden (video?), maar ik geloof toch meer in 1 omdat hij zo'n globetrotter is. Dit is dus nog geen definitief antwoord, maar ik zou het volgende doen:

Timmyrookworst
2. Ik heb ooit op een paard gereden

Chardo:
3. Eens dacht ik bijna te stikken in een appel. Toen ben ik buiten alvast op de grond gaan liggen zodat ik niet zou omvallen, maar toen ik na 2 minuten nog gewoon kon ademen ben ik weer opgestaan en verder gelopen.

Molfreak Arno:
3. Iedereen die ik verdacht op mijn laatste test vielen na mij na elkaar allemaal af.

Mrchipie:
3. Ik kan mn vingers uit te kom laten schieten en terug

Lunagirl82:
1. Ik ben op tv geweest

Giorgio:
3. Ik heb ooit meegedaan aan het NK Sudoku-en

Wouterv:
3. Mijn beste prestatie op rn songfestival is plaats 4

Timvdons:
2. Curaçao is voor mij het meest bezochte niet-Europese (ei)land.

NF07:
1. Ik heb wel 100 huisdieren

MitchK:
1. Ik heb ieder continent met uitzondering van Antarctica bezocht
Prima, behalve dat je bij Wouter nu toch de verkeerde hebt staan  ;)
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Aflevering 10 - Opdracht 10.3 Uitgespeeld
« Reactie #26 Gepost op: 22-04-2023, 16:33:19 »
Prima, behalve dat je bij Wouter nu toch de verkeerde hebt staan  ;)
Dat is de waarheid toch?
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [MO23] Aflevering 10 - Opdracht 10.3 Uitgespeeld
« Reactie #27 Gepost op: 22-04-2023, 16:35:18 »
Sorry, je hebt gelijk. Ik haal leugen en waarheid door elkaar wt we moesten zoeken   :-\\
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [MO23] Aflevering 10 - Opdracht 10.3 Uitgespeeld
« Reactie #28 Gepost op: 22-04-2023, 16:39:20 »
Ik zou bij NF eerder 2 kiezen. Kan me niet voorstellen dat iemand 100 huisdieren heeft
Met vissen kan het hard gaan.  ::rofl::
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Syd

  • Winnaar Mol Online 2023
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MO23] Aflevering 10 - Opdracht 10.3 Uitgespeeld
« Reactie #29 Gepost op: 22-04-2023, 17:47:44 »
Met vissen kan het hard gaan.  ::rofl::

Ja maar nee, we kregen de vraag hoeveel huisdieren je had. Dat heeft die dan niet correct ingevuld! Ik geloof er niet zo in. Optie 2 lijkt mij dan echt beter
Ik hoef geen geld, ik wil jokers!

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [MO23] Aflevering 10 - Opdracht 10.3 Uitgespeeld
« Reactie #30 Gepost op: 22-04-2023, 17:59:16 »
Ja maar nee, we kregen de vraag hoeveel huisdieren je had. Dat heeft die dan niet correct ingevuld! Ik geloof er niet zo in. Optie 2 lijkt mij dan echt beter
Ik wil de vissen  ::niet-ok::
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Aflevering 10 - Opdracht 10.3 Uitgespeeld
« Reactie #31 Gepost op: 22-04-2023, 19:50:49 »
Ik heb geleerd om altijd naar dominante vrouwen te luisteren, dus bij deze:

Timmyrookworst
2. Ik heb ooit op een paard gereden

Chardo:
3. Eens dacht ik bijna te stikken in een appel. Toen ben ik buiten alvast op de grond gaan liggen zodat ik niet zou omvallen, maar toen ik na 2 minuten nog gewoon kon ademen ben ik weer opgestaan en verder gelopen.

Molfreak Arno:
3. Iedereen die ik verdacht op mijn laatste test vielen na mij na elkaar allemaal af.

Mrchipie:
3. Ik kan mn vingers uit te kom laten schieten en terug

Lunagirl82:
1. Ik ben op tv geweest

Giorgio:
3. Ik heb ooit meegedaan aan het NK Sudoku-en

Wouterv:
3. Mijn beste prestatie op rn songfestival is plaats 4

Timvdons:
2. Curaçao is voor mij het meest bezochte niet-Europese (ei)land.

NF07:
2. Ik haalde pas vorig jaar mijn rijbewijs

MitchK:
1. Ik heb ieder continent met uitzondering van Antarctica bezocht
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MO23] Aflevering 10 - Opdracht 10.3 Uitgespeeld
« Reactie #32 Gepost op: 23-04-2023, 00:32:04 »
Beste finalisten... ook jullie allerlaatste opdracht komt ten einde. Laten we eens gaan kijken hoe goed jullie de 10 afvallers nou echt hebben leren kennen de afgelopen 10 weken.

Om te beginnen met de foto opdracht. Aurynn en Brent hebben 10 foto's gemaakt en Syd heeft deze gekoppeld aan de 10 afvallers. Elke goed gekoppelde foto kon 100 opleveren, hoeveel heeft ze er goed gekoppeld?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dan het 2de deel van deze opdracht. Welke quote hoort bij welke afvaller? Ook hierbij leverde elk goed antwoord 100 euro op. Hoeveel zijn dit er geworden?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Tot slot heeft elke afvaller 3 verhaaltjes aan jullie voorgelegd. Ook dit kan 100 euro per goed antwoord opleveren! Hoe is dit jullie afgegaan?

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)


Daarmee verdienen jullie met deze laatste opdracht nog een prachtig bedrag van:

1800 euro!  ::bravo::

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [MO23] Aflevering 10 - Opdracht 10.3 Uitgespeeld
« Reactie #33 Gepost op: 23-04-2023, 00:52:54 »
Ik heb geleerd om gewoon niet meer naar vrouwen te luisteren! Wel een topbedrag hoor ::cheerleader::
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Aurynn

  • Forumlid
  • Leer lezen!
Re: [MO23] Aflevering 10 - Opdracht 10.3 Uitgespeeld
« Reactie #34 Gepost op: 23-04-2023, 04:56:08 »
Ik heb geleerd om gewoon niet meer naar vrouwen te luisteren! Wel een topbedrag hoor ::cheerleader::
Wat een goed bedrag
En ik zei nog zo geloof me nou!  ::niet-ok::
Ten eerste is het Alberto!
En ten tweede: We're gonna start a fire!