Auteur Topic: [sequester] bar  (gelezen 3793 keer)

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [sequester] bar
« Reactie #80 Gepost op: 16-08-2021, 01:47:02 »
Tijd voor kijkcijfers wooh ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [sequester] bar
« Reactie #81 Gepost op: 16-08-2021, 09:57:36 »
Jaaa, eindelijk!

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [sequester] bar
« Reactie #82 Gepost op: 18-08-2021, 22:39:46 »


Heeeey, bargenoten!

Hebben jullie al enig idee what kind of Pokémon de deelnemers zijn? Zullen wij dat hier eens proberen te raden, indien ze het zelf niet zullen vragen.


Offline Brent

  • Forumlid
Re: [sequester] bar
« Reactie #83 Gepost op: 18-08-2021, 23:05:56 »
Dit ben jij

IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: [sequester] bar
« Reactie #84 Gepost op: 19-08-2021, 14:13:08 »



Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [sequester] bar
« Reactie #85 Gepost op: 19-08-2021, 17:41:27 »
Wat is het verschrikkelijk moeilijk om te bepalen op wie ik zal stemmen! Van alle mogelijke combinaties van de laatste 6 spelers vind ik dit misschien wel de lastigste. En wat doen ze het allebei goed.


Mocht ik er echt niet uitkomen, dan is de vraag van Mitch aan Brent wel geniaal. Al ben ik bang dat Bjorn hetzelfde antwoord geeft als Brent, dus dat er zelfs dan geen onderscheid is :(
Keep calm and eat chocolates!

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [sequester] bar
« Reactie #86 Gepost op: 22-08-2021, 15:39:55 »
Ik ben benieuwd naar de biechten ::gordijn::

Bedankt voor het organiseren, wouterv! Goed gedaan ::bravo::

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [sequester] bar
« Reactie #87 Gepost op: 22-08-2021, 17:50:40 »
Gefeliciteerd Bjorrn!!
Brent: Goed gedaan. Dat was heel close  ::hug::

Was leuk om te volgen Wouter! Mooi concept! Bedankt
You'll never walk alone

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] bar
« Reactie #88 Gepost op: 22-08-2021, 18:06:49 »
 ::bravo::

Ik heb dit heel af en toe even een beetje gevolgd maar ik was nogal druk met de forumsoap. Maar vanaf het begin was ik voor Swifty, MU en Bjornn aan het rooten  ::jaja:: MU werd alleen ineens een enorme villain tijdens de F4?  ;D dus die heeft het toen voor mij iig een beetje verpest

Leuk georganiseerd wouter!
Frankje Lapi

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] bar
« Reactie #89 Gepost op: 22-08-2021, 18:08:46 »
Ik vond het ook heel tof om te spelen Wouter, bedankt voor de organisatie! En een heel tof concept inderdaad  :D.

Ik ben ook benieuwd naar de biechten!
Ik heb zelf enkel na aflevering 1 een biecht gestuurd, maar mijn verhaal komt natuurlijk in de finale topics wel redelijk aan bod.
Ben vooral benieuwd naar de biechten van de rest dus!

::bravo::

Ik heb dit heel af en toe even een beetje gevolgd maar ik was nogal druk met de forumsoap. Maar vanaf het begin was ik voor Swifty, MU en Bjornn aan het rooten  ::jaja:: MU werd alleen ineens een enorme villain tijdens de F4?  ;D dus die heeft het toen voor mij iig een beetje verpest

 ::bravo::

Ik heb ook wel wat villain-achtige dingen gedaan in dit spel though, maar fijn dat dat het bij jou niet verpest heeft  ;D
« Laatst bewerkt op: 22-08-2021, 18:10:28 door Bjorrn »
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] bar
« Reactie #90 Gepost op: 22-08-2021, 19:20:07 »
Geen biechten van mij helaas. Brent en Bjorn hebben mijn rol in het spel voldoende belicht, dus dank daarvoor.

MU werd alleen ineens een enorme villain tijdens de F4?  ;D dus die heeft het toen voor mij iig een beetje verpest

Jammer, misschien ook maar goed dat ik niet meer aan dit soort spellen ga meedoen.
My fall will be for you

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [sequester] bar
« Reactie #91 Gepost op: 22-08-2021, 21:23:02 »
Ik vind dat ook wel zwaar overdreven hoor :-X
Het enige wat je hebt gedaan is toch proberen jezelf te redden? ???
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] bar
« Reactie #92 Gepost op: 22-08-2021, 21:26:10 »
True, heeft ie het mij heel moeilijk mee gemaakt  :P
Gewoon slim gespeeld van Monkeysuncle daar!
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [sequester] bar
« Reactie #93 Gepost op: 22-08-2021, 22:11:17 »
Jaaa gefeliciteerd Bjorn! ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Brent ook proficiat met de tweede plaats, heel knap hoe spannend je het nog hebt weten te maken! ::ok::

Bedankt voor de organisatie wouter, superleuk dat je Sequester naar het forum hebt gebracht ::feest::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [sequester] bar
« Reactie #94 Gepost op: 22-08-2021, 22:15:06 »
Jammer, misschien ook maar goed dat ik niet meer aan dit soort spellen ga meedoen.

Als zijne regular realitynet forumspel villain kan ik je zeggen dat het eigenlijk een compliment is. Want villains spelen gewoon veel leuker. Lekker je villain rol ownen en have fun with it!

And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] bar
« Reactie #95 Gepost op: 22-08-2021, 23:35:32 »
Oo begrijp me niet verkeerd, ik vind ook zeker niets dat er iets mis is met villains  ;D ik wilde eigenlijk zeggen dat MU voor mij als kijker iig het hele spel een soort van 'hero' was omdat ie (zo leek het iig) goed in de groep lag en allemansvriend was. Ik denk dat je de F4 miss nog eerder had kunnen overleven als je er juist niet keihard in was gegaan ipv ineens als villain naar te buiten treden en in elke post wel een soort sneer of chantage te zetten  ::rofl:: maar ik heb het ook amper gevolgd en niet alle ins en outs en ruzies enzo meegekregen  ;D

Maar indd, villains have more fun  ::hypocriet:: dus zeker met meer spellen meedoen! Laat je niet afschrikken door reacties  :P
Frankje Lapi

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [sequester] bar
« Reactie #96 Gepost op: 23-08-2021, 02:40:21 »
Frank should know, die heeft ook genoeg villain momenten gehad ::vergroot::

Bjorrn, je hebt je titel ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline monkeysuncle

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [sequester] bar
« Reactie #97 Gepost op: 23-08-2021, 09:40:47 »
No worries en mooi dat jullie genieten van de villain rol  ::bravo::

It's not for me, maar ik heb het in ieder geval een keertje geprobeerd en heb me regelmatig prima vermaakt. En die F4 was inderdaad gewoon het spel, op de botsing met mrchipie na dan.
My fall will be for you

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Re: [sequester] bar
« Reactie #98 Gepost op: 23-08-2021, 11:05:35 »
Citaat
TimvDons: Grijze muis en sociaal niet zo sterk. Heeft wel duelskills, maar heeft eigenlijk dikke pech gehad. Hij was bijzonder vervelend bij een online Big Brother. Heb nooit met hem gepraat en hij ook nooit met mij, volgens mij mag hij me niet!

Ik wil hier graag reageren. Ik zie totaal geen reden om jouw niet te mogen. Wellicht komt dat beeld vooral omdat wij weinig contact hebben met elkaar tijdens de spellen/buiten de spellen om. Wellicht heb ik de schijn tegen omdat ik je vaak direct het spel uit wil hebben (Big Brother, Weerwolven en Sequester), maar dat is puur speltechnisch/strategisch. Ze zeggen vaak dat je grootste tegenstanders zo snel mogelijk moet uitschakelen.

Ik vind het in ieder geval jammer om te lezen dat je de indruk hebt dat ik je niet zou mogen. Als ik die indruk heb gewekt, dan biedt ik hierbij mijn excuses voor aan ::sorry::
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [sequester] bar
« Reactie #99 Gepost op: 23-08-2021, 12:15:52 »
Ik heb nog niet alle biechten goed doorgenomen, maar sowieso weer leuk om alle gedachten van de spelers te lezen :D

Grappig dat mijn vermeende passiviteit bij forumspellen steeds maar terugkeert. In de eerste rondes hebben Bjorn en ik bijvoorbeeld elke week uren met elkaar gebeld om onze tactieken te bespreken. Ik was dus ook zeker geen slaafs opvolger van Bjorns instructies; we kwamen samen tot wat ons het beste leek (uiteraard met altijd het eigenbelang in het achterhoofd, bv. Bjorn die zijn bondje met Arno voor mij achterhield). En bovendien: er is geen wet van Meden en Perzen over hoe actief je de forumspellen moet spelen. Ik speel de spellen op RN zo intensief als ik dat wil, ik steek er zoveel energie in als ik zelf wil.  ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 23-08-2021, 12:18:41 door putyourHANSup! »