Survivors, welkom bij de luxeproef. We gaan eerst kijken tegen wie jullie spelen:
Random.org heeft ervoor gezorgd dat dit de matchup is.
Vuur VS
AardeLucht VS
WaterTijd voor één van de meest gevreesde proeven in Survivor/ER zowel on-als offline. Een echte klassieker: De eetproef.

En dit is jullie menu:

Voor 1 punt:
Een kuipje appelmoes - Volg Lucy en Robbieazerty uit Widmonline 2020 en eet een kuipje appelmoes leeg. Heb je alleen een pot of een andere vorm? Dan is drie lepels ook goed (zoveel zit er ongeveer in een kuipje).
Drie olijven - Sommige mensen hebben een hekel aan deze vruchten. Maar het zijn er slechts drie, dat moet te doen zijn toch?
Voor 2 punten:
Een plakje roggebrood - Alleen oude mensen vinden dit gedrocht wat brood mag heten lekker. Maar het is nog steeds eetbaar.
Een plakje schimmelkaas - 1 punt waard als je Lucy heet, de rest van de mensheid eet liever geen beschimmelde kaas.
Voor 3 punten:
Een klontje boter - Boterfan? Laten we daar verandering in brengen door je pure boter te laten eten.
Een rauw ei - Als echte topsporters even een rauw ei naar binnen drinken, yum!
Voor 4 punten:
Een lepel wasabi - Kijk uit, heet goedje. Zet je keel wel lekker open. Je proeft na deze lepel de rest van de avond niets.
Rauwe haring - Nieuw op het Survivor menu (ha ha hollandse nieuwe!), het goorste stukje rauwe vis dat er bestaat. Hap op z’n Hollands een rauwe vis je keel in met hier en daar een vallend uitje.
Regels:
-> Elk gerecht mag 3 maal gedaan worden per kamp. Wel ieder door een ander kamplid.
-> Uiteraard mogen zowel reguliere spelers als schaduwen hun gezicht/identiteit bedekken tijdens de video’s. Zolang we maar zien dat je daadwerkelijk aan het eten bent.
-> Video’s zullen uiteindelijk weer offline gehaald worden.
-> Als reguliere speler en schaduw mag je niet hetzelfde filmpje gebruiken. Je moet dan dus tweemaal de opdracht uitvoeren en een duidelijk verschil laten zien in de video zodat ze te onderscheiden zijn.
Denk je van, leuk die hosts willen ons voor schut zetten, hoe durven ze! Dan heb ik hier een voorbeeld van hoe ik zelf KAPOT ging toen ik zelf de eetproef deed voor een Survivor spel:
Prijzen:
1st place:

Wartoken + drie kippen 1st place maar met minder hoge score:
Mandje met eieren Verliezers:Deadline: Donderdag 14 oktober 14:00