Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 13070 keer)

Offline Army Stien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #380 Gepost op: 27-11-2021, 15:59:04 »
Snap ik, maar de perceptie vanuit ons is dat jij het het beste doet van allemaal  ::jaja::. Ik wil sanmol en Arno zeker niet te kort doen, maar feit is dat wij jou de sterkste speler vinden en als waardeerders van tactisch spel is de kans groot dat we dat ook belonen in the end  ;).

En lief dat je mij/ons een compliment geeft door te zeggen dat je denkt dat ze meer kans tegen jou hebben dan tegen ons. Maar, het is natuurlijk geen geheim dat er wat mensen in het spel / de jury zitten die een anti Bjorrn fanclub hebben en willen dat mijn tijd op RN de hel voor mij wordt, dus ik denk dat ik juist een goeie ben om mee te nemen naar een finale  ;D
« Laatst bewerkt op: 27-11-2021, 18:04:31 door Army Stien »

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De Eilandraad
« Reactie #381 Gepost op: 27-11-2021, 18:31:18 »
Snap ik, maar de perceptie vanuit ons is dat jij het het beste doet van allemaal  ::jaja::. Ik wil sanmol en Arno zeker niet te kort doen, maar feit is dat wij jou de sterkste speler vinden en als waardeerders van tactisch spel is de kans groot dat we dat ook belonen in the end  ;).

En lief dat je mij/ons een compliment geeft door te zeggen dat je denkt dat ze meer kans tegen jou hebben dan tegen ons. Maar, het is natuurlijk geen geheim dat er wat mensen in het spel / de jury zitten die een anti Bjorrn fanclub hebben en willen dat mijn tijd op RN de hel voor mij wordt, dus ik denk dat ik juist een goeie ben om mee te nemen naar een finale  ;D

Je bent bevooroordeeld, jij weet niet eens de helft van hoe ik heb gespeeld. Alleen houd ik de kaarten nu nog even tegen de borst. Ik hoef pas alles te vertellen als ik voor de jury zou komen te staan.
Ik ben niet zo iemand die met alles te koop loopt en 1000 keer wil zeggen hoe goed ik wel ben en mensen overtuigen. En stoken en mensen uit hun tent lokken is al helemaal niet mijn strategie. Ik heb een gerust geweten. En ik geniet van dit spel. Ik houd van elke seconde en ben daardoor minder bezig met de finale zoals sommigen hier. Ik geniet van de momenten nu.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #382 Gepost op: 27-11-2021, 18:45:34 »
Het woord 'volgeling' is ook totaal niet op z'n plaats, want ik ben net zo afhankelijk van mijn bondgenoten als zij van mij. Mijn schaduw is een extra wapen waar zij ook alleen maar profijt van hebben, maar er komt een moment dat ik daar afstand van ga doen en het speelveld volledig gelijk is.

Ik sluit mij hier bij aan, en ook wat Molfreak Arno heeft gezegd hierboven. Iedereen speelt het spel op zijn eigen manier en als je het nou leuk vind of niet tijdens de jury speech zal je er maar naar moeten luisteren. Pas daarna mag je een oordeel leveren vind ik. Ik geniet ook van elk moment en ik hoop de rest van kandidaten ook. ::bravo::.

Offline Army Stien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #383 Gepost op: 27-11-2021, 18:58:03 »
Ik ga er ook zeker naar luisteren, maar Spacycolours heeft betere dingen om naar te wijzen vind ik  ::jaja::. Mag je mee doen wat je wil, ik had ook niet verwacht dat jullie je tactiek erop gingen aanpassen, dus doe vooral wat je zelf wil  :)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #384 Gepost op: 27-11-2021, 21:03:23 »
Ik heb alle stemmen binnen maar even geen tijd om iedereen privé te antwoorden. Eilandraad komt later vanavond ivm familiediner hier
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Eilandraad
« Reactie #385 Gepost op: 27-11-2021, 21:57:31 »
Eilandraad komt later vanavond ivm familiediner hier
O jee, staat Bert van Leeuwen met zijn limousine voor de deur? :P

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #386 Gepost op: 27-11-2021, 22:46:10 »
::rofl::
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: De Eilandraad
« Reactie #387 Gepost op: 27-11-2021, 23:27:29 »
Dag 32: Eilandraad #12 Umoja



And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #388 Gepost op: 27-11-2021, 23:35:12 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Army Stien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #389 Gepost op: 27-11-2021, 23:37:44 »
Jammer Niek, ik ga je missen  ::hug::.

Gefeliciteerd Spacycolours  ::bravo::

En B&W, nu je ons voor de derde keer valse hoop geeft ben ik bang dat je mijn 2 jurystemmen en Nieks 2 jurystemmen kwijt bent.

Hier de quote van Niek over als ie eruit zou liggen na deze ronde:

"En als dit door Rob komt zeg maar dat ie mn jurystemmen nooit meer krijgt. 1 keer liegen kan ik waarderen en vergeven. 3 keer niet 😋"

Offline Army Stien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #390 Gepost op: 27-11-2021, 23:43:42 »
Ik stap eruit trouwens. Dit spel en een groot deel van deze mensen zijn slecht voor mijn gemoedstoestand.

Offline Army Stien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #391 Gepost op: 27-11-2021, 23:48:20 »
Correctie* ik overleg morgen met de spelleiding over wat ik doe. Als ik blijf is het voor Dennis en Minke omdat ik hun inzet en organisatie echt enorm waardeer.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #392 Gepost op: 27-11-2021, 23:51:49 »
Dat zat er dik in! Helaas, maar er was niks meer aan te doen.

Heel veel succes allemaal. Ik heb echt heel erg genoten van dit forumspel terwijl ik mega twijfelde of ik me moest inschrijven. Veel nieuwe mensen leren kennen. Fijn samengewerkt. Was leuk  ::bravo::

You'll never walk alone

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: De Eilandraad
« Reactie #393 Gepost op: 29-11-2021, 20:25:19 »
Dag 33: Eilandraad #13.1 Umoja



Welkom Umoja bij de Eilandraad. Bij de eilandraad worden de acties die je hebt ondernomen verantwoord. Dus voordat jullie je stem gaan uitbrengen, heb ik nog wat vragen voor jullie.





B&W: Hoe liggen de verhoudingen in het kamp nu?
Jennifer: Denk je dat het tijd wordt voor iemand in jouw alliantie om een move te gaan maken?
Molfreak Arno: Jij kreeg enkele stemmen afgelopen Eilandraad. Hoe voel je je daarbij?
Rik: Van wie verwacht je binnenkort een mes in je rug?
Sanmol: Hoe heb je de afgelopen weken op het eiland ervaren?
Spacycolours: Gefeliciteerd met immuniteit! Had je het nodig?
Stien: Wat hoop je dat er deze Eilandraad gebeurt?
Wouterv: Hoe schat jij jouw kansen in?

Regels stemmen:
- Gestemd=Gestemd. Je kan je stem niet veranderen als die eenmaal gegeven is.
- Je stemt voor de deadline, ben je te laat of stem je niet, dan stem je automatisch op jezelf. Hetzelfde geldt voor het beantwoorden van je eilandraad vraag.
- De spelleiding zal een bevestiging geven dat je stem is ontvangen (zelfde voor idol inzetten). Stem je heel kort voor de deadline, dan is het je eigen verantwoordelijkheid dat je stem aankomt.
- Bij een gelijke stand wordt er eerst gekeken naar de verkregen stemmen op voorgaande eilandraden. Is het dan nog steeds gelijk dan volgt er een tie-breaker.
- Je kan een hidden immunity idol inzetten wanneer je maar wilt, tot de deadline. Deze mag je zowel op jezelf als op iemand anders spelen. Alle stemmen voor die persoon gelden dan niet meer en de persoon met het op één na hoogste aantal stemmen verlaat het spel.
- Wanneer je bent weggestemd, heb je geen contact meer met deelnemers nog in het spel over spelgerelateerde zaken.

Er kan niet op SpacyColours gestemd worden,
Deadline: Woensdag 1 december 20:00

***Dit topic is alleen voor het beantwoorden van de eilandraadvragen. Dus graag geen andere berichten. Mensen die niet in het spel zitten worden verzocht hier niet te posten!***
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #394 Gepost op: 29-11-2021, 20:40:47 »
Citaat van: Lucy
Sanmol: Hoe heb je de afgelopen weken op het eiland ervaren?

In één woord: hectisch. We worden steeds een kleiner clubje en je merkt dat iedereen op scherp staat. Het spel word daardoor steeds harder gespeeld en dat was onder andere te zien bij de vorige immuniteitsproeven. Zelf heb ik ook heel erg mijn best gedaan om deze keer weer immuniteit te winnen, maar het mocht niet baten. Toch hou ik het hoofd koel en geef ik niet op. De volgende keer kan immuniteit weer voor mij zijn.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: De Eilandraad
« Reactie #395 Gepost op: 29-11-2021, 21:04:05 »
Spacycolours: Gefeliciteerd met immuniteit! Had je het nodig?
Waar heb ik deze vraag toch eerder gehoord? ::hypocriet::

Ik kan me voorstellen dat er op dit moment anderen zijn die het een stuk harder nodig hebben dan ik. Om eerlijk te zijn kan ik nu ook niet echt genieten van de winst omdat ik me schuldig voel tegenover de anderen. :-X Maar ja, ik ga ook niet expres een slechtere score inleveren om anderen meer kans te geven. Ik ben nou eenmaal fanatiek en wil graag winnen, dus als men immuniteit wil, zullen ze mij ook fair en square moeten verslaan. ;)
Sky might be falling but remember you can fly

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #396 Gepost op: 29-11-2021, 21:26:13 »
Jennifer: Denk je dat het tijd wordt voor iemand in jouw alliantie om een move te gaan maken?
Ik zou daar echt geen enkele goede reden voor kunnen bedenken. Laten we onze luxepositie gewoon koesteren en niet onnodig vijanden maken.
Does not give a single fuck about you.

Offline Army Stien

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #397 Gepost op: 29-11-2021, 22:14:36 »
Stien: Wat hoop je dat er deze Eilandraad gebeurt?

Iets onverwachts  :(.
Maarja, dat hoop ik al weken..

De groep van 6 claimt al weken superclose te zijn, ook toen ze nog een groep van 7 waren vorige week, dus we weten al dat dat niet klopt maar er lijkt niets te zijn wat ik eraan kan veranderen  ;).

Ik kan alleen hopen dat ze me nog een rondje erin willen laten, om te vechten voor m'n plek, want ik speel dit spel heel graag en hoe vaak ik ook roep dat ik er klaar mee ben merk ik des te sneller dat dat helemaal niet zo is  ::rofl::.

Dus als jullie het me gunnen om nog een rondje te strijden dan zou ik dat waarderen!  ::hug::

En ik ben vooral benieuwd wie er uiteindelijk 6e wordt. Dan zal diegene wel balen dat ie geen move gemaakt heeft wanneer het nog kon. Voor nu zijn er nog 2 stemmen om op te pikken als er iemand een move wil maken, grijp je kans!

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #398 Gepost op: 30-11-2021, 01:04:19 »
Wouterv: Hoe schat jij jouw kansen in?

Niet heel hoog, ik weet dat er een kans is om deze ronde te gaan.

Ikzelf wil graag nog een ronde verder, want ik voel dat ik nog niet klaar ben.
klaar voor de strijd

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De Eilandraad
« Reactie #399 Gepost op: 30-11-2021, 14:59:59 »
Molfreak Arno: Jij kreeg enkele stemmen afgelopen Eilandraad. Hoe voel je je daarbij?

Super goed niks leuker dan dat toch?
Neee geintje, het voelde natuurlijk rot en voelt als een persoonlijke aanval. Maar ik weet van wie de stemmen komen. Ik zou het pas erg vinden als ik die stemmen had gekregen van mijn maatjes in het spel. Dus ik lig er niet wakker van. Alleen kan elke stem in deze fase van het spel wel echt fataal zijn dus ik zal mijn keuzes extra overwegen en hoop dat anderen dat ook zullen doen.