Stien: Hoe is jouw band met de leden van je kamp inmiddels?
Heel gemixt Lucy!
Niek, Wouter en ik zijn on the bottom en met hen is m'n band ook goed!
Met de rest is het mixed. B&W/Rik heeft ons natuurlijk verraden door te flippen naar de andere kant, maar hij heeft dat nooit persoonlijk gemaakt en ik respecteer zijn move, dus geen vijandigheid tussen ons en we kunnen het nog steeds goed vinden

.
Dan hebben we Spacycolours/Jennifer! In kamp vuur heb ik veel met hem samengewerkt maar dat is helaas ook stukgelopen toen we op Brent stemden... Gelukkig neemt hij me dat ook niet kwalijk en ik neem het hem niet kwalijk dat hij nu tegen ons is in het spel. Van hem snap ik het ook het beste dat hij ons een voor een wil elimineren, want als het spel die kant op blijft gaan lijkt de kans mij enorm dat Spacycolours het spel dan gaat winnen. Ze zijn allemaal loyaal aan hem daar en lijken te weigeren om een move te maken, dus dat heeft ie goed voor elkaar daar!
En dan hebben we Arno en Sanmol!
Ik heb Arno de afgelopen paar rondes wel proberen te spreken, want ondanks dat we elkaar kennen van Sequester en daar close waren, hebben we elkaar in dit spel pas bij de samensmelting echt ontmoet. Dat maakte samenwerken moeilijk, maar op dit punt in het spel is Arno wel een van de spelers die denk ik echt een move moet maken om zijn positie in het spel te verbeteren, en te demonstreren aan de jury dat hij controle kan hebben ipv alleen volgen. Ik mag Arno nog steeds enorm, hij is een top kerel! Maar ik denk dat we een jury gaan krijgen die tactisch spel het meest waardeert, dus dan gaat alleen een aardige gozer vrees ik niet genoeg zijn voor Arno.
Als laatste, sanmol, ik ga aan hun niet te veel woorden vuil maken. Hij heeft me bedreigd toen ik een proef throwde, en nu bij de luxe proef heeft Jennifer hetzelfde gedaan, zodat Spacycolours en Sanmol zouden winnen. Ik vermoed dat Sanmol het nu ineens niet zo erg vond

. Verder lijkt Sanmol ook graag Spacycolours/Jennifer te volgen naar het einde. Ik hoop dat Sanmol ook gaat spelen om te winnen, want hun heeft het strategisch inzicht om dat heel goed te doen, maar het kan er misschien in deze situatie op neerkomen dat hun graag verliest van Spacycolours ipv risico nemen en een move maken.
We'll see. Voor nu heb ik mijn idol en wie weet kunnen we daar nog een flinke impact mee maken

.
De vorige ronde heb ik denk ik onwijs veel geluk gehad, want toen moest mijn idol nog geactiveerd worden bij de proef. Jennifer is daar inmiddels ook achtergekomen dus ik ga er voor het gemak vanuit dat zijn verbond dit toch al wist

.
1/3e kans helaas dit keer, dat ik goed gok en dat we in staat zijn om een van de andere 7 weg te stemmen! Hopelijk lukt het, dan wordt dit spel misschien weer wat spannender

.
We gaan het vanavond zien Lucy

.