Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 13246 keer)

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #520 Gepost op: 19-12-2021, 11:13:29 »
Nou, dat is inderdaad wel een bedreiging maar in hoeverre kan je dit serieus nemen bij 2 mensen die elkaar niet eens in real life kennen?
Ik spreek het absoluut niet goed want ik zou janken als ik zo'n berichtje kreeg. Dus ik snap waarom dit wordt bovengehaald.

Maar mensen zeggen nu eenmaal grove dingen als ze boos zijn. En de woorden zijn gezegd dus je kan dit niet wegnemen. Maar Sanmol heeft mij een paar weken geleden over gesproken en hij zei mij ook oprecht dat hij daar zichzelf niet wat en dat Bjorrn hem zover dreef. Wat ik ook wel geloof. Want Bjorrn kan ook de bloed onder iemand zijn nagels halen. In Sanmol zijn situatie had denk ik lederen wel iets stoms gezegd uit woede.


Maar heeft @Sanmol zich hiervoor geëxcuseerd voor de finale? Ik neem aan van wel en dan mag dat ook wel getoond worden. Bovendien is dit ook een oncompleet beeld. Want het is een moment opname van een situatie die waarschijnlijk heel hard uit de hand liep tot hun dit zei.

Ik vind een bedreiging iets heel serieus, ook al ben ik geen seconde bang geweest dat Sanmol mij in elkaar kwam slaan. Beeld je deze situatie eens in met 2 andere mensen. Stel dat jij dit bericht ontvangen had van een medespeler die een of andere aan de anabole verslaafde sportman is, dan komt zoiets een stuk intimiderender over... En ondanks dat zeg je zelf dat jij hier ook om zou janken. Dat soort gedrag willen we toch absoluut vermijden op Realitynet? Ik in ieder geval wel.

En wat je erna zegt vind ik eigenlijk helemaal erg. Sanmol was zichzelf niet en zei dat IK hun zover dreef? Legt hun nou in hun gesprekken tegen anderen ècht de schuld bij mij???
Heeft Sanmol verteld waarom dit gebeurd is?
Deze hele reactie is ontstaan omdat ik Hans heb gevraagd het ei van vuur niet door te geven.
Ik heb vervolgens geen enkel naar woord gezegd tegen Sanmol, en ik nodig Sanmol uit om naar de chat te gaan en het meest nare te screenshotten wat ik heb gezegd.

Dus ''in Sanmols situatie had iedereen wel iets stoms gezegd uit woede''? Spacy en MrChipie zaten allebei in dezelfde situatie, zij gingen ook de proef verliezen hierdoor, en voor MrChipie betekende dat bijna einde spel. Maar zij zijn beide echt in de verste verte niet zo naar geworden als Sanmol, wat ik me herinner is dat ze beide gewoon normaal zijn blijven doen en dat Sanmol de enige is die zo belachelijk persoonlijk werd.

Dus ik ben benieuwd wat Sanmols verhaal daarop is dan, of wat Sanmols verhaal was richting zijn bondgenoten over dit voorval? Heeft hun gezegd dat ik ook vocaal werd? Of eerlijk verteld dat het een ontploffing was die volledig eenzijdig was?

Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De Eilandraad
« Reactie #521 Gepost op: 19-12-2021, 11:30:10 »
Beeld je deze situatie eens in met 2 andere mensen. Stel dat jij dit bericht ontvangen had van een medespeler die een of andere aan de anabole verslaafde sportman is, dan komt zoiets een stuk intimiderender over... En ondanks dat zeg je zelf dat jij hier ook om zou janken. Dat soort gedrag willen we toch absoluut vermijden op Realitynet? Ik in ieder geval wel.

Nou, dat is echt een hele rare vergelijking want we zitten niet in deze situatie en in een andere situatie had sanmol dit misschien niet gezegd. Dus een andere situatie als vergelijking klopt niet.

Wat wel waar is dat we dit inderdaad niet op het forum willen en ik zeker niet want ik ben nu eenmaal 1 brok liefde.

En tuurlijk is dit een grote fout maar ik zeg altijd dat je goed gedrag ook moet belonen en niet alleen het slecht gedrag bestraffen. Hun heeft tuurlijk fouten gemaakt maar Jennifer en b&w ongetwijfeld ook. En als je puur de kant kijkt van de goede moves en de positieve dingen dan vind ik dat Sanmol wel echt de winst verdient. Ondanks dat de andere het ook fantastisch speelden.


Ik wil trouwens wel echt vragen stellen aan de andere 2 maar door Sanmol weet ik wel al heel veel.

@b&w jij kwam goed overeen met de andere 2, wat zijn hun positieve kanten? Waarom zouden we ook op hun kunnen stemmen?

@Jennifer  waarom kwam jij met 2 accounts in vuur denk je? Jij bent naar mijn gevoel geen vurig persoon.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #522 Gepost op: 19-12-2021, 11:35:45 »
Nou, dat is echt een hele rare vergelijking want we zitten niet in deze situatie en in een andere situatie had sanmol dit misschien niet gezegd. Dus een andere situatie als vergelijking klopt niet.

Wat wel waar is dat we dit inderdaad niet op het forum willen en ik zeker niet want ik ben nu eenmaal 1 brok liefde.

En tuurlijk is dit een grote fout maar ik zeg altijd dat je goed gedrag ook moet belonen en niet alleen het slecht gedrag bestraffen. Hun heeft tuurlijk fouten gemaakt maar Jennifer en b&w ongetwijfeld ook. En als je puur de kant kijkt van de goede moves en de positieve dingen dan vind ik dat Sanmol wel echt de winst verdient. Ondanks dat de andere het ook fantastisch speelden.

Ik wil trouwens wel echt vragen stellen aan de andere 2 maar door Sanmol weet ik wel al heel veel.

Nou ik vind hem niet zo raar. Ik weet namelijk helemaal niet hoe sanmol eruit ziet en of hun me in elkaar zou kunnen slaan. Genoeg mensen zouden dan uitgaan van het ergste.

Jennifer en B&W hebben voor zover ik weet geen enkele fout gemaakt op persoonlijk vlak. Tuurlijk hebben zij ook misstappen gemaakt in het spel, en sanmol ook. Een perfect spel spelen lukt niemand namelijk. Maar die afweging tussen Jennifer en B&W ben ik daarom nog aan het maken. Sanmol is echter uit de running bij mij, want hun gedrag kan echt niet door de beugel en wil ik niet supporten door hun het spel te laten winnen.
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #523 Gepost op: 19-12-2021, 11:48:22 »
Dankjewel Bjorn voor je vragen :)

Waarom ik bleef liegen
is omdat ik er nuchter tegen aan keek. Als het zo moet zijn dat ik de “verdiende” winnaar ben, dan komt dat uiteindelijk toch wel naar voren. Jij bent iemand die strategie waardeert (zoals al je favoriete Survivors echte strategen zijn! Bv Rob Cesternino, Jonny Fairplay), dus mijn inschatting was dat wanneer je mijn strategie leert te waarderen, je de mate waarin ik jou heb verraden minder meeweegt in je finale beslissing. Daarentegen leverde jullie vertrouwen een hoop op: geen tegenstemmen voor mij, inkijk en inspraak in jullie plannen en het gaf me de mogelijkheid om jouw idol en Nieky’s extra vote in één ronde weg te spelen. Een afweging van voor- en nadelen dus waarbij ik de voordelen sterker vond dan de nadelen.

Waarom jullie mij geloofden (denk ik)
was dat jullie niet doorhadden dát ik een toekomstperspectief had in het top 6 (toen nog top 7) vanwege mijn bond met Sanmol. Ik geloofde dat Sanmol dezelfde bedoelingen had als ik en ik wist hoe onafscheidelijk Sanmol en Arno waren. Dat maakt 4 van de 7.
Jullie hadden niet door dat samenwerken met jullie niet mijn meest logische zet hoefden te zijn, en dat vormde de basis van mijn positie waarin ik een alliantie had met alle spelers in het spel op dat punt.

Mijn ideale plan was dus
om met Arno en Sanmol naar de final 4 te gaan. Ik heb een aantal signalen genegeerd omdat ik dit heel graag wilde geloven, maar bij de final 6 kon ik er niet meer omheen dat Sanmol deels andere bedoelingen had dan ik. Nog steeds wist ik dat ik een idol had en die heb ik ingezet op de best mogelijke manier, naar mijn mening heeft geluk daar geen rol bij gespeeld. Op dat punt deinsde ik niet terug voor een duel. Mijn plan heeft dus niet helemaal uit mogen komen, maar het feit dat ik door een proef mijn vechtlust nog eens extra kon bewijzen is uiteindelijk een toevoeging aan mijn spel geweest vind ik ::jaja::

Ik heb jullie niet gebruikt om een move te maken
omdat ik daar echt het nut niet van inzag. Mijn uitzicht om een account van Spacy eruit te halen in de final 6 vond ik voldoende. Daarnaast wilde ik mijn leugenachtige weken niet doorzetten omdat ik niet alleen op die manier het spel wil spelen. Daarom vond ik het beter om niet meer terug te flippen. Daarnaast zou ik enorm getarget worden door Spacy en Arno en misschien wel Sanmol, en dan was het voor mij natuurlijk helemaal afgelopen geweest.

Dus ik heb Spacy niet eerder weggestemd
omdat ik wist dat ik dat bij de f6 zou doen. Uiteindelijk moest iedereen een keer weg voor mijn plan om te slagen, dus kan het maar beter in een volgorde waarbij de pijlen minder op mij gericht zouden worden.
Ik wilde graag met Sanmol de finale halen zodat hen de kans zou krijgen om zichzelf uit te leggen voor de jury. Ik zag júíst in hoe goed Sanmol het spel speelde en ik vond dat hen de schijnwerper moet krijgen die hen verdient.
Wetende dat Sanmol en jij niet lekker liggen met elkaar zorgt dat ik niet compleet verloren zou zijn in een finale met Sanmol. Uiteindelijk vind ik je tegenstanders in een finale van net wat minder belang dan jij. Ik denk dat je dit het beste bij jezelf kunt zoeken; als ik echt een verdiend spel heb gespeeld zou ik van elke speler in staat moeten zijn om te winnen.

Bedankt voor je antwoorden Rob  :).

Je hebt gelijk dat ik nu er wat tijd overheen is gegaan ik echt wel een stuk nuchterder ben gaan kijken naar je leugens toen. En je hebt er tegenstemmen mee vermeden, dat is belangrijk gebleken, dus petje af.

Maar ik denk wel dat je te makkelijk denkt over het feit dat je als je de beste speler was het spel toch wel wint. Want ons al die rondes voorliegen was een bewuste tactische keuze van jou, en op het gebied van jury management absoluut een onhandige. Dit weegt ook absoluut mee in mijn stemmen, want jury management is een heel belangrijke onderdeel van het spel en als je dat volledig negeert ga je het spel niet kunnen winnen. Ik ben ervan overtuigd dat elke Survivor winnaar van op tv op z'n minst een beetje aan jury management deed of een hele goeie Social game had. Op tv zie je gewoon veel sneller het strategie aspect dan het sociale aspect, omdat dat veel eenvoudiger is om in beeld te brengen en ook gewoon leukere tv is. Maar onderschat dit aspect dus absoluut niet, want in al je jury antwoorden kun je er nog genoeg bij stil staan en het toepassen  :D.

En over ons niet gebruiken en Spacycolours niet eerder wegstemmen zeg je dat het niet nodig leek. Dat is fair dat je dat dacht, en goed dat je dat ook zegt. Ik wil echter wel aankaarten dat dit dus achteraf een verkeerde inschatting bleek te zijn. Je bent geflipt naar een nieuw verbond en ondanks dat Sanmol daarin veel met je samenwerkte heeft hun je meteen de rug toe gekeerd toen het de Final 6 was. Dit heb je gelukkig opgelost door het goed door te hebben en je idol goed te spelen, maar dit was ongetwijfeld niet je plan?

Verder ben ik het eens met wat je zegt overigens, maar ik wil je ook nog meegeven: je spel was goed maar niet perfect, en ik denk dat je veel punten kunt scoren als je de self awareness toont en ook kan toelichten welke dingen er niet helemaal lukte zoals je wilde  :D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De Eilandraad
« Reactie #524 Gepost op: 19-12-2021, 11:48:48 »
Nou ik vind hem niet zo raar. Ik weet namelijk helemaal niet hoe sanmol eruit ziet en of hun me in elkaar zou kunnen slaan. Genoeg mensen zouden dan uitgaan van het ergste.

Jennifer en B&W hebben voor zover ik weet geen enkele fout gemaakt op persoonlijk vlak. Tuurlijk hebben zij ook misstappen gemaakt in het spel, en sanmol ook. Een perfect spel spelen lukt niemand namelijk. Maar die afweging tussen Jennifer en B&W ben ik daarom nog aan het maken. Sanmol is echter uit de running bij mij, want hun gedrag kan echt niet door de beugel en wil ik niet supporten door hun het spel te laten winnen.

Jij weet even goed als ik dat hij niet echt zo is. Nu ook niet overdrijven. Het is zeker erg en we mogen dit niet negeren maar ik denk dat hij hier al genoeg gestraft voor is.

En het is niet dat als Sanmol wint dat je dit gedrag support. Want niemand gaat denken: "oh, Sanmol deed dit en won Survivor, ik ga dit ook doen".

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #525 Gepost op: 19-12-2021, 11:50:40 »
Hallo Nieky, dankjewel voor jouw vragen  ::bravo::

Citaat
- Verklaar je kennis over obscure Afrikaanse sportklimmers eens?

Dit heb ik letterlijk hierboven al uitgelegd. Ik kijk veel Olympische spelen en andere sportprogramma's. Ook heb ik kennis van veel kleding. Je kan veel sporten herkennen aan wat voor kleding ze dragen.

Citaat
- Waarom zou ik stemmen op iemand die een medekandidaat bedreigd? Ik ga er geen doekjes omheen winden. Ik had dat een reden voor diskwalificatie gevonden. Dit ging veel en veel te ver, ook in the heat of the moment.

Dit heb ik ook al uitgelegd. Het was in de heat of the moment een emotionele uitbarsting. Ik heb mijn excuses al duizend maal gegeven. Dit is de enige keer in het hele spel dat zoiets is voorgekomen zo ben ik als persoon nooit. Daarna heb ik alle contact met Bjorrn verbroken om een escalatie te voorkomen. Je hebt mij zelf mij ook niet meegemaakt zoals zo'n persoon.

Citaat
- Ik vind dat je in je speech dingen verdraaid en dingen aandikt. Zo wisten we bv wel (dankzij Spacy) dat jij en B&W een ding waren.

Waar zeg ik dat jullie dat niet wisten? Dat boeide mij echt niks. Toch als jullie het wisten deden jullie er niks mee! Dan had je SpacyColours moeten weghalen van ons bondje. Of was het dat jullie mij nooit als een serieuze speler hebben gezien, en het niet eerlijk vinden dat uitgerekend ik in de finale sta. Hoe Arno en ik jullie allemaal heb outlasted. Dat een flamboyante, non-binary persoonlijkheid het zo ver heeft geschopt door eigen kracht en B&W heeft weten weg te kapen van jullie. Ik heb een bepaalde overtuigingskracht die ik heb gebruikt om het spel naar mijn hand te leiden. Daarom sta ik in de finale.

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De Eilandraad
« Reactie #526 Gepost op: 19-12-2021, 11:52:02 »
Mag ik ook even zeggen dat Sanmol pech heeft dat veel mensen die meededen opgaven en nu niet meer in de jury zitten? Want die zouden nog wel op Sanmol kunnen stemmen en bovendien zijn degene die nu wel in de jury zitten eenmaal mensen die een slechte ervaring had met hun.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #527 Gepost op: 19-12-2021, 11:52:27 »
Jij weet even goed als ik dat hij niet echt zo is. Nu ook niet overdrijven. Het is zeker erg en we mogen dit niet negeren maar ik denk dat hij hier al genoeg gestraft voor is.

En het is niet dat als Sanmol wint dat je dit gedrag support. Want niemand gaat denken: "oh, Sanmol deed dit en won Survivor, ik ga dit ook doen".

Ik weet niet even goed als jij dat Sanmol niet zo is. Ik weet dat ik heel fijn contact had in dit spel tot hun besloot mij volledig uit te scheiden en te blokkeren. Dus hun lieve gedrag voelt voor mij eerder nep dan gemeend.

En jawel. Als sanmol wint zie ik dit als signaal dat wij als jury het blijkbaar oké vinden als mensen andere forummers persoonlijk aanvallen en bedreigen. En ik wil hier geen onderdeel van zijn.

Daar komt gelukkig bij dat ik sanmol strategisch en sociaal de minst goede speler van de 3 finalisten vind. (En hun was niet slecht hoor, zeker niet, maar gewoon de minste goede.) Dus daar heb ik geluk mee en dat maakt mijn stem makkelijker.

Jij bent bevriend met Sanmol dus ik snap dat je liever op hun stemt, pas wel op, ik zou geen tactische move maken tegen hun in een spel want dan krijg je wellicht een zelfde bedreiging naar je hoofd geslingerd  ;)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #528 Gepost op: 19-12-2021, 11:55:33 »
Mag ik ook even zeggen dat Sanmol pech heeft dat veel mensen die meededen opgaven en nu niet meer in de jury zitten? Want die zouden nog wel op Sanmol kunnen stemmen en bovendien zijn degene die nu wel in de jury zitten eenmaal mensen die een slechte ervaring had met hun.

Das geen pech. Sanmol zorgt zelf voor die slechte ervaring met ons. En we hebben allemaal aardig wat rondes moeten overleven om de jury te halen. En hoe meer invloed sanmol had op het tactisch spel, hoe meer invloed hun had op wie er in de jury kwamen. Sanmol heeft me niet weggekregen in kamp vuur met nu als nadeel dat hun 2 stemmen misloopt  ::vergroot::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #529 Gepost op: 19-12-2021, 11:56:07 »
Citaat van: Bjorrn
En over ons niet gebruiken en Spacycolours niet eerder wegstemmen zeg je dat het niet nodig leek. Dat is fair dat je dat dacht, en goed dat je dat ook zegt. Ik wil echter wel aankaarten dat dit dus achteraf een verkeerde inschatting bleek te zijn. Je bent geflipt naar een nieuw verbond en ondanks dat Sanmol daarin veel met je samenwerkte heeft hun je meteen de rug toe gekeerd toen het de Final 6 was. Dit heb je gelukkig opgelost door het goed door te hebben en je idol goed te spelen, maar dit was ongetwijfeld niet je plan?

Ho! Dit is niet waar ???. Ik heb een duel geforceerd zodat Molfreak Arno en ik de winnaar van dat duel mee konden nemen naar de finale. Als SpacyColours het duel won zou ik hem meenemen, en als B&W won zou ik hem meenemen. SpacyColours had er alles er aan kunnen doen om dat duel te vermijden door een stem op B&W te doen de ronde daarvoor. Tijdens het duel is voor mij gebleken hoe strijdlustig B&W is. SpacyColours liet het afweten om een goede score neer te zetten, maar B&W wou echt winnen. Als ik in de jury had gezeten had ik ook voor B&W gestemd om die reden. Een echte survivor zet door op welk moment dan ook.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #530 Gepost op: 19-12-2021, 11:58:12 »
Mag ik ook even zeggen dat Sanmol pech heeft dat veel mensen die meededen opgaven en nu niet meer in de jury zitten? Want die zouden nog wel op Sanmol kunnen stemmen en bovendien zijn degene die nu wel in de jury zitten eenmaal mensen die een slechte ervaring had met hun.

Dit geldt alleen voor Charlotte toch? Dat was een gegarandeerde stem voor B&W geweest. Jann een beetje kennende  ;)

Sanmol; ik reageer zo nog even op jou als ik uit bad ben :)
You'll never walk alone

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #531 Gepost op: 19-12-2021, 11:58:21 »
Ho! Dit is niet waar ???. Ik heb een duel geforceerd zodat Molfreak Arno en ik de winnaar van dat duel mee konden nemen naar de finale. Als SpacyColours het duel won zou ik hem meenemen, en als B&W won zou ik hem meenemen. SpacyColours had er alles er aan kunnen doen om dat duel te vermijden door een stem op B&W te doen de ronde daarvoor. Tijdens het duel is voor mij gebleken hoe strijdlustig B&W is. SpacyColours liet het afweten om een goede score neer te zetten, maar B&W wou echt winnen. Als ik in de jury had gezeten had ik ook voor B&W gestemd om die reden. Een echte survivor zet door op welk moment dan ook.

Je hebt Spacy toch verteld dat hij in de Final 7 een stem op B&W moest doen? Met als doel B&W elimineren ipv Spacy? Dat is toch je bondgenoot B&W de rug toe keren?

Das niet erg dat je dat deed, maar claim dat dan zelf ook ipv het te ontkennen  8)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #532 Gepost op: 19-12-2021, 12:05:11 »
Citaat van: Brtdm
Ohja, nog een vraag voor Sanmol.

Bij de visveiling wilde jij per sé immuniteit, terwijl je wist dat er onder bakje 1 een extra stem lag. Ik had zelf aangekondigd dat ik niet de mogelijkheid had om online te komen en kon het niet pakken.

Waarom wilde je toch immuniteit? Was die extra stem niet veel belangrijker op dat moment? Het had ons een meerderheid kunnen geven in de stemming. En ik zou genoeg over hebben gehad om wel immuniteit te pakken, zodat het uit handen bleef van modder.
Het voelde voor mij toch een beetje als een egoïstische zet, zeker nadat ik je nog aan extra vissen heb geholpen.

Hey Hallo!

Ik wou immuniteit, omdat ik wist dat er wel eens stemmen op mij zouden kunnen vallen die eilandraad. Bovendien was het Jennifer die de extra stem zou kopen. De afspraak was ik immuniteit en zo kon de rest andere troeven halen. Ik heb destijds Jennifer ook een PM gestuurd dat ze die extra stem moest pakken met 19 vissen. Paint me shocked wanneer ze die niet kocht.



Helaas, wou juist Jennifer die extra stem niet kopen, want ''het was toch niet nodig''. Je moet nooit opgeven totdat het te laat is. Het spel is niet gespeeld tot het gespeeld is. Voor mij voelde dit juist als een egoïstische zet van Jennifer om de extra stem niet te kopen.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #533 Gepost op: 19-12-2021, 12:08:37 »
Je hebt Spacy toch verteld dat hij in de Final 7 een stem op B&W moest doen? Met als doel B&W elimineren ipv Spacy? Dat is toch je bondgenoot B&W de rug toe keren?

Das niet erg dat je dat deed, maar claim dat dan zelf ook ipv het te ontkennen  8)

Weer niet waar ::rofl::. Ik heb gevraagd om die stem op B&W te doen zodat er een duel vermeden zou kunnen worden om te testen alsof SpacyColours het lef had om het te doen. Hij wou dit toen niet doen, want dan zou ''B&W'' iets door hebben. Dit was een totale Yuki stunt van mij. Molfreak Arno en ik speelden hier een dubbelspel tot het einde.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #534 Gepost op: 19-12-2021, 12:09:12 »
Dus je nam hier het enorme risico dat Spacy dit deed? Sure Sanmol  ::rofl::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De Eilandraad
« Reactie #535 Gepost op: 19-12-2021, 12:21:21 »
Helaas, wou juist Jennifer die extra stem niet kopen, want ''het was toch niet nodig''. Je moet nooit opgeven totdat het te laat is. Het spel is niet gespeeld tot het gespeeld is. Voor mij voelde dit juist als een egoïstische zet van Jennifer om de extra stem niet te kopen.

Ohja inderdaad, ik dacht me te herinneren dat jij de enige was die nog kon overbieden, maar Jennifer had inderdaad ook genoeg vissen.

Dus dan dezelfde vraag aan Jennifer. Waarom dacht je op dat moment dat het niet nodig was om op de extra stem te bieden? Zelf met een idol zou het goed van pas komen toch?
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De Eilandraad
« Reactie #536 Gepost op: 19-12-2021, 12:29:09 »
Nou, hier wordt wel echt veel op Sanmol gehamerd. 1 ding is zeker: met Sanmol verveel je je nooit  ::rofl::

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #537 Gepost op: 19-12-2021, 12:41:19 »
Nou, hier wordt wel echt veel op Sanmol gehamerd. 1 ding is zeker: met Sanmol verveel je je nooit  ::rofl::

Daar heb je gelijk in  ;D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #538 Gepost op: 19-12-2021, 13:09:04 »
Nou, hier wordt wel echt veel op Sanmol gehamerd. 1 ding is zeker: met Sanmol verveel je je nooit  ::rofl::

What can I say  ::blond::

Offline Juma

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Current status: Dancing
Re: De Eilandraad
« Reactie #539 Gepost op: 19-12-2021, 13:19:21 »
Namasté Finalisten,

Wat heb ik van jullie genoten! Ik had nog een paar vraagjes.
B&W: Waar heb je het meeste van genoten tijdens deze weken?
Door wie ben je op het verkeerde been gezet tijdens dit spel?

Jennifire: Hoezo leefde je je zo in, in het karaktet van Jennifer?
Welke kandidaat die voor de samensmelting klaar was baalde je het meest en waarom?

Sanmol: Waar ben jij het meest trots op?
Was jij ooit bang om er tijdens een stemming uit te vliegen?
D-A-N-C-E