Auteur Topic: De Eilandraad  (gelezen 13200 keer)

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #560 Gepost op: 19-12-2021, 16:39:42 »
Citaat van: Brtdm
Volgens mij heb ik echt regelmatig voorgesteld om B&W eruit te halen, puur omdat hij mij er graag uit wilde (en daardoor hij mij weer). Maar daarin kreeg ik niemand mee.

Jup, dit vond ik best wel een lastige situatie toen. Ik moest doen alsof het allemaal okay was tussen jou en B&W, maar dat was natuurlijk niet zo. Jullie wouden beiden elkaar het liefst eruit hebben.

Edit:

Citaat van: Brtdm
Heeft naast Jennifer nog een andere finalist overwogen om een battle aan te vragen? Of zaten jullie vooral keihard te hopen om niet gekozen te worden?

Nee. Ik wou kosten wat het kost niet dat duel doen. Ik had daarvoor dan al een keer een duel gewonnen, maar ik wou gewoon rechtstreeks door naar die samensmelting. Strijden tegen de proevenkoning Nieky zat ik niet zitten. Ook al geloof ik altijd in mijzelf ik weet ook wat mijn plek is. Nieky is gewoon mega sterk in proeven dat weet iedereen. En dat heeft hij zeker in het spel laten zien. Als ik wel een duel had moeten doen had ik het duel gekozen dat SpacyColours had gedaan maar dan tegen WouterV, omdat Charlie al tegen stemmen had gehad. Helaas was SpacyColours mij voor dus toen besloot ik geen duel meer te doen.

Citaat van: Molfreak Arno
Maar goed, @sanmol wie van de andere 2 gun je de winst het meest?

Goede vraag ::ok::. Natuurlijk hebben ze het beiden zover weten te schoppen tot de finale. Dat is niet voor niks. Dan ga ik kijken naar wie ik vind dat het beste spel heeft gespeeld ...  ::zweep:: naast mij dan. In mijn ogen heeft B&W enorm veel moves gemaakt door het hele spel heen. Hij wist zichzelf te redden wanneer het moest, idols goed te spelen en wist precies samen met mij elke eilandraad wat er zou gebeuren. Hij heeft het spel van zijn leven gespeeld. Als ik dan aan Jennifer denk dan komt ze bij mij net iets wat te kort in de moves department. B&W heeft misschien dan wel heel wat gelogen tegenover Nieky, Bjorrn en WouterV - maar dat was strategisch. Er waren zover ik weet geen hard feelings involved. En natuurlijk vond B&W dat moeilijk om zo hard te liegen het was ook emotioneel zwaar voor hem op sommige momenten, maar we hebben ons samen erdoor getrokken.
« Laatst bewerkt op: 19-12-2021, 17:00:29 door Sanmol »

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #561 Gepost op: 19-12-2021, 16:53:00 »
Dit heb ik letterlijk hierboven al uitgelegd. Ik kijk veel Olympische spelen en andere sportprogramma's. Ook heb ik kennis van veel kleding. Je kan veel sporten herkennen aan wat voor kleding ze dragen.

Ik durf van mezelf te zeggen dat ik een ontzettende sportfreak ben. En buiten een paar bekende voetballers en Usain Bolt herkende ik er geen enkele. Inderdaad. Soms kon je via de kleding of wat deductie wel een educated guess wagen (dat is mij ook een enkele keer gelukt). Maar dat je zowel in het topic, áls daarna in de chat voor elke sport foutloos was gaat er bij mij niet in. Zo obvious was de kleding niet  ::ohno::

Ik baal vooral van die week omdat daardoor (als ik de quote van Lucy toen moet geloven) alle quizzen/kennisproeven werden geschrapt (behalve jeopardy wat op snelheid gaat). En die vind ik nou juist erg leuk :(

Ik heb toen bewust ervoor gekozen om Nieky, Bjorn en Wouter weg te stemmen en daarmee dus ook een groot deel van mijn social game. Ik bleef dus over met Arno en Spacy bij wie ik sowieso onderaan stond, maar nogmaals ik vond dit niet erg omdat ik een idol had en ik ben gaan handelen naar mijn idol.

Zou je me kunnen uitleggen wat er nu dan écht verbeterd is aan je uitgangspositie? Had je dan niet beter de sterkere spelers (Brtdm en Spacy/Jennifer en Sanmol) er uit kunnen stemmen met ons bondje en de idol kunnen gebruiken om op die manier een move te maken richting mij, Wouter of Bjorn. Dan had je én een goede social play gehad én ons tactisch afgetroeft. Nu vind ik niet dat je Spacy of Sanmol tactisch hebt afgetroefd. Dus heeft je move je uitgangspositie in deze finale nou echt beter gemaakt?

.It blows my mind dat je niet van mij dacht te kunnen winnen. Ik, als 17-jarige in een bondje met 2 volwassen gevestigde namen in de reality games, Bjorn en jij hebben namelijk al spellen gewonnen. In die situatie was het heel makkelijk voor jullie om te zeggen dat ik een “volger” was en dat ik onder jullie hoede ben genomen. Voor iedere buitenstaander zou het in het plaatje passen dat Bjorn en Nieky runnen het spel en B&W mocht met hun meedoen. Ik merkte dat er zo over mij werd gedacht, dus gaat het me ook niet meer lukken om van een zodanig imago af te komen.

Ik vond je op het moment dat je flipte écht de grootste concurrent. De rest was zwaar in de minderheid en je had je in kamp aarde en water al bewezen en je liet zien dat je tactisch kon nadenken. Ook de idol play met Rik had je goed gedaan.
Ik zeg niet dat ik onmogelijk van je had kunnen winnen, want net voor je flip begon ik voor het eerst echt een beetje in mijn winstkansen te geloven als ex-winnaar. Maar ik ging er wel vanuit dat jij in de finale een grotere gunfactor zou hebben dan ik. Vergeet niet; tactisch heb ik dit spel ook geen enkele move gemaakt naar iemand. Niemand is verraden door mij. Het enige wat ik qua tactiek voor elkaar heb gekregen is kamp Ahrdi en Water verenigen omdat dat voor mijn spel opeens supergunstig bleek.

Waaraan merkte je dat er zo over je werd gedacht dan? Want ik dacht er totaal niet zo over.  ::ohno::

Verder zou ik niet met nieky en bjorrn de finale ingaan, ik had op termijn geflipt met jou om nieky en bjorrn weg te krijgen. Maar dat is een ander verhaal

En onze F2 dan  :\'(
Ik wilde jou gebruiken voor de move tegen B&W  :P
You'll never walk alone

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #562 Gepost op: 19-12-2021, 17:00:11 »
Ik wilde Wouter en B&W gebruiken voor een move tegen jou Niek, en vervolgens jou en Wouter gebruiken voor een move tegen B&W  :P.

Ben benieuwd hoe het gelopen was als B&W niet geflipt was. Had nog wel eens super messy kunnen zijn met al die haaks op elkaar staande plannen  ;D
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #563 Gepost op: 19-12-2021, 17:09:32 »
Zag je mij in week 1 al als gedoodverfde winnaar? :o

Jazeker! Samen met Brent weliswaar  ;)
Jullie zijn beide ontzettend sociaal, goed in proeven en ik schatte van te voren in dat jullie in dit deelnemersveld de meeste contactjes zouden kunnen leggen omdat je sommige mensen al kent. En je hebt denk ik de gunfactor bij veel mensen.

You'll never walk alone

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #564 Gepost op: 19-12-2021, 17:10:52 »
Ik was helemaal voor het plan om gezellig naar de final 3 te gaan met jullie zoals we hadden afgesproken, als ik dit zo lees was mijn flip nog niet zo’n slecht idee after all ::rofl::

Offline Freak123

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • niets is wat het lijkt definieert mij wel
Re: De Eilandraad
« Reactie #565 Gepost op: 19-12-2021, 17:12:31 »
@ alle 3

Ik weet niet of deze vraag al gesteld is:
"Waarom wil je graag winnen, wat betekent winnen voor jou?"

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #566 Gepost op: 19-12-2021, 17:13:09 »
Ik was helemaal voor het plan om gezellig naar de final 3 te gaan met jullie zoals we hadden afgesproken, als ik dit zo lees was mijn flip nog niet zo’n slecht idee after all ::rofl::

De eerste niet nee  ;). Die credits geef ik je  ::jaja::
Alhoewel ik ook graag naar de F3 had gewild hoor. Maar liever met Wouter en Bjorn dan met jou om eerder genoemde redenen  ;)
You'll never walk alone

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #567 Gepost op: 19-12-2021, 17:14:20 »
Ik was helemaal voor het plan om gezellig naar de final 3 te gaan met jullie zoals we hadden afgesproken, als ik dit zo lees was mijn flip nog niet zo’n slecht idee after all ::rofl::

Wouter en ik hadden je allebei in onze long term plannen zie ik though  ;). Ik denk dat je er beter voor stond in ons bondje dan in die waar je naartoe bent geflipt  ::vergroot::.

Het is natuurlijk mijn eigen fout dat ik jou dat gevoel niet genoeg heb gegeven toen we nog samen werkte. Ik dacht zolang de minority nog met 5 ofzo was is het iets te vroeg. Ik wilde 1 of 2 rondes erna pas een concreet plan uitdenken samen met jou!

Niet dat je flip slecht was, want het heeft je naar de finale gebracht after all  ::ok::. Wat ik vooral hieruit leer is dat jij meerdere wegen naar de finale leek te hebben en dus goed gepositioneerd was in dit spel, dus well done  ;)
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Bjorrn

  • Winnaar Sequester
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Eilandraad
« Reactie #568 Gepost op: 19-12-2021, 17:14:52 »
De eerste niet nee  ;). Die credits geef ik je  ::jaja::
Alhoewel ik ook graag naar de F3 had gewild hoor. Maar liever met Wouter en Bjorn dan met jou om eerder genoemde redenen  ;)

Snap ik, dit had je absoluut gewonnen van ons  ::jaja::
Het leven is als een neus. Je moet eruit halen wat erin zit.

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #569 Gepost op: 19-12-2021, 17:22:53 »
Jennifer: je speelde je rol echt goed, want ik had een hekel aan je rol maar ik mag spacy heel graag dus congrats.



:-*

Nee, ik wist dat mijn rol als "shady lady" niet bij iedereen in de smaak zou vallen. De persoonlijkheid van Spacy past veel meer bij de jouwe. Ik wilde ook eens een Brent-tactiek uitproberen - enigszins direct en intimiderend spelen, op een heel andere manier dan ik gewend ben, en zien hoe ver het me zou brengen. Maar uiteindelijk komt het vanuit een goed hart, dus ik hoop dat het feit dat ik hier sta in plaats van Spacy voor jou niet het verschil zal gaan maken. ;)

Noem 1 ding dat elk jurylid goed heeft gedaan en 1 ding dat elk jurylid beter had moeten doen
Juma
Ik heb Juma helaas nooit heel goed leren kennen. ::hug:: Ik denk dat hij in het spel nog wat egoïstischer had kunnen zijn. Ik twijfelde heel erg om mijn Idol op hem in te zetten, heb het hem ook nog privé gevraagd (buiten onze alliantie om, om mensen nog op het verkeerde been te kunnen zetten), maar hij wilde per se dat er geen Idol op hem gespeeld zou worden. Dat heeft hem toen de kop gekost. Maar tegelijkertijd had ik ook wel heel erg waardering voor zijn type spel, ik zag op langere termijn wel een samenwerking zitten met hem, en ik denk dat hij op sociaal gebied / qua bondjes ook heel sterk was.

Bjorrn/Stien

Bjorrn is heel goed in mensen voor zich winnen en controle houden over wat er in het spel allemaal gebeurt. Nadeel hiervan is wel dat hij hierdoor ook veel vijanden creëert, door steeds zijn eigen weg in te slaan (door in het begin al open en bloot proeven te throwen bijvoorbeeld). Waardoor men hem op een gegeven moment ook niet meer in vertrouwen neemt.

Nieky/Okwonko

Nieky is goed in alles. Misschien had hij af en toe ook eens een proef door Wouter moeten laten winnen om zelf wat minder in the picture te staan, vooral toen hij nog twee accounts had. Want nu zag iedereen hem al snel als de ultieme eindbaas die zo snel mogelijk het spel uit moest. ::hypocriet::

Brtdm

Brtdm was nogal een open boek. Daarom moest ik heel erg uitkijken met wat ik met hem deelde. Voordeel voor hem was dat hij een goede dubbelspion was die een beetje tussen meerdere kampen in leek te balanceren, waardoor de target niet snel op hem kwam te liggen. Hij had niet eerlijk moeten zeggen dat hij op termijn onze schaduwaccounts wegwilde. ::hypocriet:: Hij kon wel heel goed op vlotten staan en aan totempalen hangen. ::jaja::

Ik heb dit stukje nog niet belicht maar op het moment dat Brent en Grace uit het spel werden gestemd en ik wist dat Bjorrn de kant van de Modderbrigade had gekozen, voelde ik me plots best wel eenzaam in het spel en in die periode betekende onze samenwerking voor mij heel veel. Ik had je ook heel graag ver zien komen in het spel, maar ik wist dat je vroeg of laat ook een move zou kunnen maken dus dat wilde ik liever voor zijn.

Wouter

Ik heb tijdens het spel al eens gezegd dat ik jou de gevaarlijkste speler vond omdat je je steeds een beetje op de achtergrond hield en buiten schot bleef, en ik was oprecht bang dat als puntje bij paaltje zou komen, jij een ultieme comeback zou maken en met iedereen de vloer aan zou vegen. Ik ben niet vergeten hoe goed jij bent in kennisquizzen/puzzels etc en je kon je volledig inzetten voor een proef als je wilde. Door op de achtergrond te blijven ben je ver gekomen, dus dat heb je goed gedaan. Maar ik denk dat je te laat pas bent begonnen met het inzetten van die comeback. Pas toen jij als enige van je alliantie nog overbleef, kwam je met het plan om samen te werken (met mij dan iig). Ik had daar nog wel serieus over nagedacht, maar Sanmol en Arno leken er niet in mee te willen gaan en dan leek het me ook niet slim om slapende honden wakker te maken door samen met jou als enige op B&W te gaan.

Arno

Sowieso ben je altijd jezelf gebleven, en daarmee ver gekomen, dus dat is wel een compliment waard. Ik vond het ook heel fijn om met jou het spel te spelen. Jouw shining moment was bij de fotografie, die je dan ook eerlijk en verdiend gewonnen hebt! ::bravo:: Je enige fout in het spel is om nu niet op mij te stemmen. ;)

Waarvan heb je spijt tijdens dit spel?
Ik heb al wat momenten genoemd, al vind ik spijt altijd een groot woord, want sommige dingen kun je pas achteraf concluderen, zoals het feit dat ik mijn Idol niet op Juma zette. Dat bleef een gok, voor hetzelfde geld had ik dat wel gedaan en was ik er die ronde uitgegaan. Dan had ik pas écht spijt gehad. Het feit dat ik te vroeg mijn stem op Gijs verstuurde, daar baalde ik wel het meeste van.

Wat heeft elk jurylid je geleerd?
Pff, weer zo'n vraag. ::rofl::



Juma leerde mij hoe ik een broccoli makeover kon omzeilen. Ik ben immers al perfect, dus elke makeover zou mij alleen maar lelijker maken. ::blond::

Bjorrn/Stien leerde mij hoe je met 1 ei een heel kamp kan laten afbranden. :-*

Nieky/Okwonko leerde ons vele wijsheden, maar de belangrijkste is dat je hem nooit kan verslaan met Jeopardy, zelfs niet met twee accounts tegelijk. :(

Brtdm leerde me dat het altijd gekker kan als het gaat om hoeveel tijd/moeite je in een proef kunt stoppen. ;D

Wouter heeft me geleerd dat er opvallend veel groene dingen bestaan. ::vergroot::

Arno leerde me dat je je stemmen altijd naar beide hosts moet sturen. ;)

Vanavond weer verder. ::zweet::
Does not give a single fuck about you.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #570 Gepost op: 19-12-2021, 17:43:04 »
De eerste niet nee  ;). Die credits geef ik je  ::jaja::
Alhoewel ik ook graag naar de F3 had gewild hoor. Maar liever met Wouter en Bjorn dan met jou om eerder genoemde redenen  ;)

Dit is precies wat ik toen geroepen heb en hoe de flip is ontstaan lol. Dus dat heb ik goed ingeschat.

Citaat
Ik durf van mezelf te zeggen dat ik een ontzettende sportfreak ben. En buiten een paar bekende voetballers en Usain Bolt herkende ik er geen enkele. Inderdaad. Soms kon je via de kleding of wat deductie wel een educated guess wagen (dat is mij ook een enkele keer gelukt). Maar dat je zowel in het topic, áls daarna in de chat voor elke sport foutloos was gaat er bij mij niet in. Zo obvious was de kleding niet  ::ohno::

Ik baal vooral van die week omdat daardoor (als ik de quote van Lucy toen moet geloven) alle quizzen/kennisproeven werden geschrapt (behalve jeopardy wat op snelheid gaat). En die vind ik nou juist erg leuk :(

Maar dus je zegt eigenlijk dat ik het niet kan weten, omdat volgens jou ik geen waardige sportfreak ben.  En ik heb bovendien niet alle antwoorden gegeven. SpacyColours gaf het antwoord cricket. Het eerste plaatje wat ik kreeg was een bokshandschoen => boksen, daarna een foto van een meisje van een Simon Biles look-alike in een turkpakje => turnen, daarna een plaatje waarvan ik niet zeker wist van de sport. Ik twijfelde tussen sportklimmen en hockey. Ik koos uiteindelijk voor sportklimmen, omdat bijna alle meiden in die sport hun haar zo dragen met een v-hals. Dit is duidelijk kleding voor een sport die indoor is. Dit was een pure gok gebaseerd op de kleding en het haar.

Bij het duel in de chat heeft vooral Gijs antwoord gegeven. Volgens mij heb ik maar één keer een antwoord het snelst gegeven en dat was een bekende voetballer. De rest heb ik gegokt op de kleding en op het gezicht, maar zal zeker niet allemaal goed zijn geweest.

WATER VS VUUR



WATER mag beginnen.



Edit:

Citaat van: Nieky
Ik baal vooral van die week omdat daardoor (als ik de quote van Lucy toen moet geloven) alle quizzen/kennisproeven werden geschrapt (behalve jeopardy wat op snelheid gaat). En die vind ik nou juist erg leuk :(

Daar baalde ik ook erg van! Maar bleek goed uit te pakken, want bij 2 voor 12 had ik maar 3 van de 12 vragen goed  ::zweet::.
« Laatst bewerkt op: 19-12-2021, 18:01:32 door Sanmol »

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: De Eilandraad
« Reactie #571 Gepost op: 19-12-2021, 18:07:48 »
Het boksen en turnen vond ik zelf inderdaad ook vrij duidelijk. Sportklimmen was de lastigste, zou ik zelf niet op zijn gekomen. Maar toen het antwoord er eenmaal stond dacht ik ook 'oja, zo ziet ze er wel uit inderdaad'. Hier vond ik zelf niet echt heel veel verdachts aan. Maar wat er later in de chat gebeurde weet ik overigens niet.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline B&W

  • Forumlid
Re: De Eilandraad
« Reactie #572 Gepost op: 19-12-2021, 18:11:07 »
Maargoed, terug naar de Finalisten...
Heeft naast Jennifer nog een andere finalist overwogen om een battle aan te vragen? Of zaten jullie vooral keihard te hopen om niet gekozen te worden?
Ik heb geen seconde nagedacht om een battle te doen! Ik was er helemaal niet zeker van dat ik zou winnen. En wanneer ik zou winnen zou ik in the picture kunnen komen als sterke speler en dat was niet de bedoeling. Op dat moment wilde ik jou het liefst weghebben, maar niet zo graag dat ik mijn eigen leven op het spel wilde zetten daarvoor. Ik wilde op weg naar de finale goede moves maken, maar daar was nog genoeg tijd voor.

Zou je me kunnen uitleggen wat er nu dan écht verbeterd is aan je uitgangspositie? Had je dan niet beter de sterkere spelers (Brtdm en Spacy/Jennifer en Sanmol) er uit kunnen stemmen met ons bondje en de idol kunnen gebruiken om op die manier een move te maken richting mij, Wouter of Bjorn. Dan had je én een goede social play gehad én ons tactisch afgetroeft. Nu vind ik niet dat je Spacy of Sanmol tactisch hebt afgetroefd. Dus heeft je move je uitgangspositie in deze finale nou echt beter gemaakt?
Ik had jullie al meerdere keren volop verraden dus een samenwerking zat er voor de langere termijn echt niet meer in. Toen Brtdm flipte en mij daarbij probeerde weg te stemmen, zag ik dat als een duidelijk teken dat Brtdm mij morgen nog een keer kon wegstemmen. Hierom wilde ik hem graag uit het spel hebben, puur omdat hij voor mijn spel erg gevaarlijk was. Ik nam aan dat jullie ook zo zouden denken over mij, en dat jullie op den duur een move wilden maken richting mij. It just didn’t make sense om weer terug te gaan naar mijn oude bondje, omdat ik de kans het kleinst achtte dat Arno en Sanmol mij zouden verraden. Ik moest een manier vinden om naar het einde te geraken en heen en weer en heen en weer flippen zou uiteindelijk leiden tot floppen. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat iemand me nog echt had vertrouwd als ik een van de moves had gemaakt die jij hier voorstelt.

Waaraan merkte je dat er zo over je werd gedacht dan? Want ik dacht er totaal niet zo over.  ::ohno::
Ik denk dat iedereen die meegedaan heeft aan de BB Discord daar wel zo over na zou denken, omdat ik toen niet heel sterk speelde en alleen een tijdje werd meegenomen en gedumpt door een grote alliantie. Daarnaast heeft Spacy me een keer gezegd dat ik door het spel heen glipte, en veel later zei Bjorn dat ik hij mij een van de “volgers” vond.

@ alle 3

Ik weet niet of deze vraag al gesteld is:
"Waarom wil je graag winnen, wat betekent winnen voor jou?"
We zijn allemaal maandenlang bezig geweest met jezelf zo positioneren dat je het spel kan winnen, en nu ben ik zo dichtbij! Als de jury mij de winst gunt, is dat zo’n blijk van waardering en dat zou ik super tof vinden. Het zou me veel voldoening geven ::jaja::

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #573 Gepost op: 19-12-2021, 18:11:23 »
Het boksen en turnen vond ik zelf inderdaad ook vrij duidelijk. Sportklimmen was de lastigste, zou ik zelf niet op zijn gekomen. Maar toen het antwoord er eenmaal stond dacht ik ook 'oja, zo ziet ze er wel uit inderdaad'. Hier vond ik zelf niet echt heel veel verdachts aan. Maar wat er later in de chat gebeurde weet ik overigens niet.

Dankje.

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: De Eilandraad
« Reactie #574 Gepost op: 19-12-2021, 18:57:10 »
Bedankt voor de opheldering Sanmol. Ik ga je geloven, omdat ik me voor kan stellen dat dit nu heel frustrerend is wanneer je dit wel allemaal wist.

Ik hoop dat je begrijpt dat ik sceptisch ben omdat de spelleiders die week ook duidelijk aangaven dat ze het niet vertrouwden.
You'll never walk alone

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #575 Gepost op: 19-12-2021, 19:17:23 »
Die zak snoep heb ik volgens mij pas later over verteld. Of wist je al door hints waar je naar op zoek moest?
Ik ben het allemaal weer even aan het teruglezen, want ik herinner me gewoon niet elk detail meer, en ik wil niet per ongeluk iets verkeerd zeggen wat wordt opgevat als een leugen terwijl het eigenlijk gebrek aan fact checking was. ::rofl::

Ik ging all-in met Spacy voor dat eerste item, waardoor er 50% kans was dat ik het zou krijgen. Ik heb toen heel erg getwijfeld of ik met Jennifer daar nog overheen moest bieden. Probleem was dat Bjorrn ook nog 34 vissen had. Als ik met Jennifer zou overbieden, zou het (nog meer) opvallen dat wij dat item graag wilden hebben. Hij zou er dan misschien overheen hebben geboden, en dan hadden wij nog 0 kans. Ik schatte ook in dat wij op dat moment niet veel hadden aan een extra stem. Brtdm, jij had je info toen inderdaad nog niet gedeeld, maar daardoor wist ik dat er waarschijnlijk nog wel iets beters zou komen, en ik de 27 vissen van Jennifer beter nog kon bewaren. Als ik met Jennifer 19 had geboden, had ze nog 8 visjes over en dan kon ik later in het spel minder mensen overbieden. En zoals gezegd, wij hadden als voordeel dat we al wisten wat het eerste item was, dus ik wilde ook de onbekende items hebben.

Die extra stem heeft ons uiteindelijk nog veel werk opgeleverd.
Dat is jullie keus geweest om ze te forceren om die in te zetten later. Het is niet dat ze er anders nog veel aan hadden gehad in principe. En als ik erop had geboden, dan waren zij misschien voor de zak snoep gegaan en hadden zij de Idol, want ik had dan geen vissen meer om ze over te bieden.
Does not give a single fuck about you.

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #576 Gepost op: 19-12-2021, 19:22:23 »
SpacyColours - Proeven winnen wanneer het moest / Te weinig moves maken
"Te weinig moves maken" - ik denk hier wel persoonlijk wel iets anders over.

Blijkbaar werd ik gedurende het hele spel gezien als een threat, maar ik heb mijn eigen plan gevolgd en sta hier nu, zonder vijanden gemaakt te hebben. Is dat minder sterk spel dan wanneer je een heel bloedspoor achterlaat aan backstabs en een spel vol leugens en bedrog hebt moeten spelen? Ik neem aan dat dat niet het doel is van het spel maar slechts een middel, en je een sterker spel speelt wanneer je dat middel niet nodig hebt.
Does not give a single fuck about you.

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #577 Gepost op: 19-12-2021, 19:29:59 »
Aan alle 3 dezelfde vraag:
"Paste jullie schaduwaccount goed bij jezelf? Waarom? En welk ander schaduwaccount had jou nog beter gelegen"

en Waarom ik dit vraag is om een beetje te zien hoe jij het had gespeeld met een ander schaduwaccount en welk personage het best bij de strategie past die je nu hebt gebruikt.
Mijn schaduwaccount past goed bij mezelf omdat ik er juist een spel mee kon spelen wat heel ver van mijn eigen spel afstaat. En Jennifer leek me gewoon het leukste personage, die ik volgens mij redelijk tot leven heb gewekt (thanks Emma Roberts <3). Heerlijk om een shady bitch te spelen. ::blond::

Zoals gezegd, Jungmoon en Denzel stonden bij mij op nummer 2 en 3. Ook dat leken me hele leuke personages om te spelen, maar Jennifer paste het best bij me. En het leek me ook sowieso wel een voordeel om met mijn schaduwaccount in hetzelfde kamp te beginnen. :)
Does not give a single fuck about you.

Offline Jennifer (Survivor)

  • Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Eilandraad
« Reactie #578 Gepost op: 19-12-2021, 19:52:12 »
Jazeker! Samen met Brent weliswaar  ;)
Jullie zijn beide ontzettend sociaal, goed in proeven en ik schatte van te voren in dat jullie in dit deelnemersveld de meeste contactjes zouden kunnen leggen omdat je sommige mensen al kent. En je hebt denk ik de gunfactor bij veel mensen.
Toch fijn om dat van een ex-winnaar te mogen horen. ::trots::

Qua bekende contacten in dit deelnemersveld, dat viel vies tegen hoor! De enige deelnemers die ik persoonlijk goed ken zijn Aurynn en Brent, en die lagen er binnen de kortste keren uit. Bjorrn kende ik wel een beetje, maar die sloot zich aan bij The Old Boys Network van RN, en het was duidelijk dat ik daar niets te zoeken had. Sanmol en Arno waren heel close met elkaar. B&W heb ik wel wat leuke gesprekjes mee gehad, maar ik wist ook dat hij closer zou zijn met Sanmol.

Vandaar dat ik een beetje het gevoel heb gehad dat ik dit hele spel grotendeels in m'n eentje heb gespeeld - wel met veel verschillende mensen samengewerkt, maar altijd meer collegiaal dan echt close en vriendschappelijk.

Overigens leken Wouter en jij me ook allebei heel aardige gozers, ik had graag eerder met jullie samengewerkt. Maar jullie namen pas echt contact met me op toen jullie zelf in de problemen zaten, dus toen heb ik jullie maar gewoon laten verzuipen. ;D
Does not give a single fuck about you.

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: De Eilandraad
« Reactie #579 Gepost op: 19-12-2021, 19:55:58 »
Dat is jullie keus geweest om ze te forceren om die in te zetten later. Het is niet dat ze er anders nog veel aan hadden gehad in principe. En als ik erop had geboden, dan waren zij misschien voor de zak snoep gegaan en hadden zij de Idol, want ik had dan geen vissen meer om ze over te bieden.

Misschien hadden ze de idol dan wel goed ingezet ::blond::.