Auteur Topic: [TBP20] Bar “Het Puzzelstukje”  (gelezen 21694 keer)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [TBP20] Bar “Het Puzzelstukje”
« Reactie #340 Gepost op: 29-09-2020, 20:33:31 »
Miss Complain is ook weer eens bezig. Weet nu al wie ik het minst leuk vind.
Ga iemand anders lastig vallen
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [TBP20] Bar “Het Puzzelstukje”
« Reactie #341 Gepost op: 29-09-2020, 20:49:31 »
Ga iemand anders lastig vallen


Tonedeaf, much? Ben jij niet degene die iedereen zit aan te vallen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [TBP20] Bar “Het Puzzelstukje”
« Reactie #342 Gepost op: 29-09-2020, 20:55:05 »
Tonedeaf, much? Ben jij niet degene die iedereen zit aan te vallen.
Jij post hier elke keer negatieve opmerkingen over mij, ik heb jou helemaal nergens aangevallen  ???.

Sowieso dacht ik dat jij mij met rust zou laten gezien ik dat heb gevraagd per pm. Maar het lijkt je niet te lukken.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TBP20] Bar “Het Puzzelstukje”
« Reactie #343 Gepost op: 29-09-2020, 21:11:54 »
HUP HUP HUP, bondgenoot 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 of 8!
Sĺ hva gjřr vi nĺ?

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [TBP20] Bar “Het Puzzelstukje”
« Reactie #344 Gepost op: 29-09-2020, 21:14:39 »
Jij post hier elke keer negatieve opmerkingen over mij, ik heb jou helemaal nergens aangevallen.

Negatief? Pot verwijt de ketel. Zover ik weet heb ik meer negatieve reacties van jou gelezen over o.a mr.chipie, Ricardo en mij dan het enige commentaar dat ik achterlaat met geen enkele naam erbij ::vergroot::. Oh, en trouwens als je denkt mij voor de tweede keer weg te pesten dat gaat je echt niet lukken hoor.
« Laatst bewerkt op: 29-09-2020, 21:19:48 door Sanmol »

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [TBP20] Bar “Het Puzzelstukje”
« Reactie #345 Gepost op: 29-09-2020, 21:21:15 »
Negatief? Pot verwijt de ketel. Zover ik weet heb ik meer negatieve reacties van jou gelezen over o.a mr.chipie, Ricardo en ik dan het enige commentaar dat ik achterlaat met geen enkele naam erbij ::vergroot::.

Ten eerste moet je lekker met je eigen zaken bemoeien en niet overal je vervelende neus in steken. Ten tweede speel ik een spel met deze mensen wat met enige competitie gaat, verder niets anders dan liefde voor deze mensen.

En nee je laat geen naam achter, maar you are being very obvious
D*N wat is dat een akelig persoon toch. Daar wil je niet mee puzzelen.
::)

Nogmaals, laat mij met rust. Ik wil je pm's met verwijten niet of je sneren in een spel waar ik plezier uit probeer te halen. Thank you!
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [TBP20] Bar “Het Puzzelstukje”
« Reactie #346 Gepost op: 29-09-2020, 21:55:34 »
En nee je laat geen naam achter, maar you are being very obvious ::)

Nogmaals, laat mij met rust. Ik wil je pm's met verwijten niet of je sneren in een spel waar ik plezier uit probeer te halen. Thank you!

Hō eens even, want dit klinkt wel heel erg agressief. Dat geciteerde comment was heel obvious sarcastisch, want ik heb niks tegen jou. Ik veronderschuldig mij als dat een miscommunicatie was. Ik dacht namelijk dat je wel door had dat dat een sarcastische ondertoon had (bijvoorbeeld hoe het Pokémon trio altijd grappen over elkaar maakt). Ik stoor me er gewoon aan de manier waarop jij het spel speelt net zoals jij je stoort hoe Ricardo het spel speelde. Dit is niks tegen jou persoonlijks, maar meer de speelstijl die je speelt. Jij hebt wel het recht om daar iets over te zeggen (zie jouw comment over Ricardo) gezien jouw priviliges op deze website, maar de minuut dat ik iets zeg over de manier waarop jij het spel speelt ben ik opeens "negatief" en kruip je sneller in een slachtofferrol dan Elsa haar transformatie in let it go. Je wil wel de schurkenrol aannemen, maar kritiek erover horen dat mag niet.

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [TBP20] Bar “Het Puzzelstukje”
« Reactie #347 Gepost op: 29-09-2020, 21:56:47 »
Ricardo, Wat wil je voor drankje? ik betaal
chipsverslaafde <3

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [TBP20] Bar “Het Puzzelstukje”
« Reactie #348 Gepost op: 29-09-2020, 22:10:07 »
Hō eens even, want dit klinkt wel heel erg agressief.
Vragen of je mij met rust wil laten is agressief?

Citaat
Dat geciteerde comment was heel obvious sarcastisch, want ik heb niks tegen jou. Ik veronderschuldig mij als dat een miscommunicatie was. Ik dacht namelijk dat je wel door had dat dat een sarcastische ondertoon had (bijvoorbeeld hoe het Pokémon trio altijd grappen over elkaar maakt). Ik stoor me er gewoon aan de manier waarop jij het spel speelt net zoals jij je stoort hoe Ricardo het spel speelde. Dit is niks tegen jou persoonlijks, maar meer de speelstijl die je speelt. Jij hebt wel het recht om daar iets over te zeggen (zie jouw comment over Ricardo) gezien jouw priviliges op deze website, maar de minuut dat ik iets zeg over de manier waarop jij het spel speelt ben ik opeens "negatief" en kruip je sneller in een slachtofferrol dan Elsa haar transformatie in let it go. Je wil wel de schurkenrol aannemen, maar kritiek erover horen dat mag niet.
Sorry maar het is moeilijk om sarcasme te zien wanneer iemand je ook pm's stuurt vol persoonlijke aanvallen. Op basis daarvan heb ik gevraagd om elkaar met rust te laten, wat betekent dat we elkaar niet gaan uitlokken tot commentaar. Jij kan je daar duidelijk niet aan houden omdat je zo nodig iets moet zeggen over mijn speelstijl. Prima als iemand dat niet leuk vind of daar iets over zegt, maar dat is niet de afspraak die wij hebben.

Ik heb niet meer "privileges" om iets te zeggen en ik speel ook geen schurkenrol in het spel (deze keer ;D). Ik heb ook geen irritaties over Ricardo zijn speelstijl, dat ben jij die sneller naar conclusies springt dan dat Anna in een huwelijk springt ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [TBP20] Bar “Het Puzzelstukje”
« Reactie #349 Gepost op: 29-09-2020, 22:16:48 »
Los van deze discussie wil ik wel even zeggen dat het niet de bedoeling is dat kijkers openbaar gaan praten over speelstijlen van kandidaten en/of inhoudelijk praten over het spel. Daarvoor is er de PM-groep voor kijkers.
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Brent

  • Forumlid
Re: [TBP20] Bar “Het Puzzelstukje”
« Reactie #350 Gepost op: 29-09-2020, 22:19:20 »
Hō eens even, want dit klinkt wel heel erg agressief. Dat geciteerde comment was heel obvious sarcastisch, want ik heb niks tegen jou. Ik veronderschuldig mij als dat een miscommunicatie was. Ik dacht namelijk dat je wel door had dat dat een sarcastische ondertoon had (bijvoorbeeld hoe het Pokémon trio altijd grappen over elkaar maakt). Ik stoor me er gewoon aan de manier waarop jij het spel speelt net zoals jij je stoort hoe Ricardo het spel speelde. Dit is niks tegen jou persoonlijks, maar meer de speelstijl die je speelt. Jij hebt wel het recht om daar iets over te zeggen (zie jouw comment over Ricardo) gezien jouw priviliges op deze website, maar de minuut dat ik iets zeg over de manier waarop jij het spel speelt ben ik opeens "negatief" en kruip je sneller in een slachtofferrol dan Elsa haar transformatie in let it go. Je wil wel de schurkenrol aannemen, maar kritiek erover horen dat mag niet.
IM∆GINE | DRE∆M | CRE∆TE

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [TBP20] Bar “Het Puzzelstukje”
« Reactie #351 Gepost op: 29-09-2020, 22:30:26 »
Jongens maak effe ruzie in pm ofzo, Maar niet hier ::hug::
chipsverslaafde <3

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [TBP20] Bar “Het Puzzelstukje”
« Reactie #352 Gepost op: 29-09-2020, 22:36:36 »
Maak gewoon geen ruzie alsjeblieft, ik vind het echt niet leuk om te lezen en de spelleiders doen het zo goed, zij hebben dit niet verdiend
Keep calm and eat chocolates!

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: [TBP20] Bar “Het Puzzelstukje”
« Reactie #353 Gepost op: 29-09-2020, 22:39:08 »
Mogen we al stemmen wie we denken dat weggaat en wint?
chipsverslaafde <3

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TBP20] Bar “Het Puzzelstukje”
« Reactie #354 Gepost op: 30-09-2020, 00:15:16 »
Ten eerste moet je lekker met je eigen zaken bemoeien en niet overal je vervelende neus in steken. Ten tweede speel ik een spel met deze mensen wat met enige competitie gaat, verder niets anders dan liefde voor deze mensen.


Liefde? Ik haat jou tot op het bot hoor ::pinokkio::!
Sĺ hva gjřr vi nĺ?

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TBP20] Bar “Het Puzzelstukje”
« Reactie #355 Gepost op: 30-09-2020, 00:19:41 »
Ik heb een mededeling! Uit oude gewoonte heb ik de trein gemist(Discordmensen will know). Dit betekend dat ik hier op het station van Puzmenistan vast zit. Ik hoop dat het spel lekker gezellig blijft! En ik heb mijn persoonlijke favoriet voor de eindoverwinning!
Sĺ hva gjřr vi nĺ?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [TBP20] Bar “Het Puzzelstukje”
« Reactie #356 Gepost op: 30-09-2020, 00:23:25 »
Wil jij niet de forumregels overtreden en twee berichten achter elkaar plaatsen?  ;D :-*
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Ricardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [TBP20] Bar “Het Puzzelstukje”
« Reactie #357 Gepost op: 30-09-2020, 00:27:36 »
Wil jij niet de forumregels overtreden en twee berichten achter elkaar plaatsen?  ;D :-*

Sorry baas, succes verder <3.
Sĺ hva gjřr vi nĺ?

Offline Vermoljoen

  • Aanspreekpunt De Mol, Winnaar WIDM-pool 2021
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [TBP20] Bar “Het Puzzelstukje”
« Reactie #358 Gepost op: 30-09-2020, 19:36:19 »
Wij zijn op zoek naar 3 kijkers die graag volgende week een opdracht willen meespelen  ::vergroot:: .  Het zal niet enorm veel tijd in beslag nemen en bij meerdere aanmeldingen zullen we loten. Je aanmelden kan via een PM naar Vermoljoen en JaccoS!
Kwartfinalist Mol Online 2020 | Halve finalist Discord Mol Online 2020 | Halve finalist Mol Online All Stars 2021 ::hypocriet::

Offline Swifty

  • Winnaar pool ER 2009 en 2015
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [TBP20] Bar “Het Puzzelstukje”
« Reactie #359 Gepost op: 3-10-2020, 09:03:04 »
Twee spelleiders online maar niemand die me red van een mogelijk giftig stukje voedsel :( Van Wouter ook nog geen teken van leven gezien, hoe langer ik crepeer hoe slechter het gaat.

Doe me voor de zekerheid maar 2 liter water, dan spoelt het hopelijk weg.
Keep calm and eat chocolates!