21
Weerwolvenspel / Re: [MY2]Nacht 9 - Nachtrust
« Laatste bericht door DRenziboy Gepost op 19-09-2023, 22:47:06 »Ik baalde wel van die tunnels. Uit het niets konden we niet lunchen en verdween er een wolf. En als je nagaat dat we sowieso maar heel weinig lunches succesvol hebben kunnen uitvoeren en al eerder 's nachts een wolf kwijtraakte door die dolk, dan was dat al met al best wel een overmacht.
De lamp had in potentie de burgers veel meer info had kunnen geven maar ik heb geen idee waarom dat niet gebeurde. Volgens mij heeft Frank hem wel een keer gehad en gehint dat ie mij gezien heeft, maar gelukkig waren de burgers totaal niet aan het opletten.Om nog maar even te zwijgen van het feit dat de dolk-claim van PieterBasje duidelijk niet kon kloppen.
Ik denk dat de burgers met alle kaarten en die lamp wel wat veel krachten hadden. Maar goed, uiteindelijk werd het nog wel spannend en ik vind deze variant zeker voor herhaling vatbaar.
Dat was compleet de bedoeling de slechte rollen hadden in dit geval qua invloed veel beter geweest als ik ook daadwerkelijk de acties mee had genomen in de omschrijvingen. (Dit was voor mezelf ook de grootste fout.) Zelfs met de kaarten kreeg ik het gevoel dat de wolven veels te sterk werden, de tunnels of anders gezegd, de twist (Welke er altijd in had gezeten ook al was de Sultan op dag 2 al doodgemaakt of gegaan.) Was de avond voor de keuzes al ingedeeld. Dat het hierdoor zichzelf eigenlijk had uitgebalanceerd...


De kaarten waren niet extreem overdreven. Er waren uiteindelijk van de 20 kaarten er 11 gespeeld.
Aan inactiviteit kan ik verder ook weinig doen helaas...
