Recente berichten

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 6 ... 10
21
Weerwolvenspel / Re: [MY2]Nacht 9 - Nachtrust
« Laatste bericht door DRenziboy Gepost op 19-09-2023, 22:47:06 »
Ik baalde wel van die tunnels. Uit het niets konden we niet lunchen en verdween er een wolf. En als je nagaat dat we sowieso maar heel weinig lunches succesvol hebben kunnen uitvoeren en al eerder 's nachts een wolf kwijtraakte door die dolk, dan was dat al met al best wel een overmacht.

De lamp had in potentie de burgers veel meer info had kunnen geven maar ik heb geen idee waarom dat niet gebeurde. Volgens mij heeft Frank hem wel een keer gehad en gehint dat ie mij gezien heeft, maar gelukkig waren de burgers totaal niet aan het opletten. ;D Om nog maar even te zwijgen van het feit dat de dolk-claim van PieterBasje duidelijk niet kon kloppen. ::hypocriet::

Ik denk dat de burgers met alle kaarten en die lamp wel wat veel krachten hadden. Maar goed, uiteindelijk werd het nog wel spannend en ik vind deze variant zeker voor herhaling vatbaar.

Dat was compleet de bedoeling de slechte rollen hadden in dit geval qua invloed veel beter geweest als ik ook daadwerkelijk de acties mee had genomen in de omschrijvingen. (Dit was voor mezelf ook de grootste fout.) Zelfs met de kaarten kreeg ik het gevoel dat de wolven veels te sterk werden, de tunnels of anders gezegd, de twist (Welke er altijd in had gezeten ook al was de Sultan op dag 2 al doodgemaakt of gegaan.) Was de avond voor de keuzes al ingedeeld. Dat het hierdoor zichzelf eigenlijk had uitgebalanceerd... 8) Ik was de keuzes aan het teruglezen en ik dacht echt: "Dit kan niet...?!?" ::rofl::

De kaarten waren niet extreem overdreven. Er waren uiteindelijk van de 20 kaarten er 11 gespeeld.

Aan inactiviteit kan ik verder ook weinig doen helaas... ::ohno::
22
Weerwolvenspel / Re: [MY2]Nacht 9 - Nachtrust
« Laatste bericht door SpacyColours Gepost op 19-09-2023, 22:16:07 »
::heks::

Gefeliciteerd, expeditieleden!

Als laatste zal ik dit topic graag willen laten fungeren als Feedbacktopic. Wat vonden jullie goed?, wat kon er beter?

Ik vond het wel een leuke variant! De verhaaltjes waren goed geschreven en het idee van die lamp en die kaarten vond ik wel tof. ::jaja::

Ik baalde wel van die tunnels. Uit het niets konden we niet lunchen en verdween er een wolf. En als je nagaat dat we sowieso maar heel weinig lunches succesvol hebben kunnen uitvoeren en al eerder 's nachts een wolf kwijtraakte door die dolk, dan was dat al met al best wel een overmacht.

De lamp had in potentie de burgers veel meer info had kunnen geven maar ik heb geen idee waarom dat niet gebeurde. Volgens mij heeft Frank hem wel een keer gehad en gehint dat ie mij gezien heeft, maar gelukkig waren de burgers totaal niet aan het opletten. ;D Om nog maar even te zwijgen van het feit dat de dolk-claim van PieterBasje duidelijk niet kon kloppen. ::hypocriet::

Ik denk dat de burgers met alle kaarten en die lamp wel wat veel krachten hadden. Maar goed, uiteindelijk werd het nog wel spannend en ik vind deze variant zeker voor herhaling vatbaar.

De algehele inactiviteit van veel deelnemers is voor mij overigens wel de reden dat ik niet vaak meer meedoe aan WvW-edities.
23
Weerwolvenspel / Re: [MY2]Nacht 9 - Nachtrust
« Laatste bericht door Deerbetah Gepost op 19-09-2023, 22:15:26 »
GG mensen, goed gespeeld
24
Weerwolvenspel / Re: [MY2]Nacht 9 - Nachtrust
« Laatste bericht door Whatthefrank Gepost op 19-09-2023, 21:55:08 »
Jeetje heb ik mezelf toch niet voor niks opgeofferd om Spacy eruit te krijgen. Gefeliciteerd mede dorpelingen!  ::bravo::
25
Weerwolvenspel / Re: [MY2]Nacht 9 - Nachtrust
« Laatste bericht door PieterBasje Gepost op 19-09-2023, 21:54:16 »
 ::ohno:: ::ohno::
26
Weerwolvenspel / Re: [MY2]Nacht 9 - Nachtrust
« Laatste bericht door Sem Brandt Corstius Gepost op 19-09-2023, 21:25:40 »
Spacy heeft dus KEI hard tegen me gelogen
27
Weerwolvenspel / [MY2]Nacht 9 - Nachtrust
« Laatste bericht door DRenziboy Gepost op 19-09-2023, 21:24:07 »
Met een overtuigend slotstuk, kiezen de laatst overgebleven expiditieleden voor hun laatste slachtoffer.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Dit betekend:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
28
Weerwolvenspel / Re: [MY2]Dag 9 - Door de ogen van de Bloedgod
« Laatste bericht door SpacyColours Gepost op 19-09-2023, 20:51:17 »
29
Weerwolvenspel / Re: [MY2]Dag 9 - Door de ogen van de Bloedgod
« Laatste bericht door SpacyColours Gepost op 19-09-2023, 20:36:29 »
Waarom...???

Vertel dan op z'n minst wat er mis is met mijn plan want jullie gaan nu gewoon gokken terwijl er nog gewoon een mogelijkheid is voor jullie om met 100% zekerheid zelf te checken dat Michael een wolf is. ???

Nogmaals, Robbie heeft mij bekeken maar die was vergiftigd. Er is nog een kans om mij of Michael te bekijken met 100% zekerheid als we nu een gelijkspel forceren.

Als jullie het zo laten is het klaar. Dan kunnen jullie geen meerderheid meer krijgen op Michael en heeft hij gewonnen. Terwijl dat absoluut niet nodig had hoeven zijn.
30
Weerwolvenspel / Re: [MY2]Dag 9 - Door de ogen van de Bloedgod
« Laatste bericht door Deerbetah Gepost op 19-09-2023, 20:24:54 »
Ik stem op spacy
Pagina's: 1 2 [3] 4 5 6 ... 10