Test speciaal voor jou

Oke waarom heb ik zoveel met Bob?
Tja het is iemand die ik enorm waardeer om zijn karakter, zijn eigen ik, zijn het laten zien van emoties. Ik mag het graag als iemand zich zelf is, en zich niet beter voordoet dan dat hij is. Ik schaats al sinds kleuter en ben begonnen met fan te zijn van het schaatsen in de tijd van Hein vergeer en Leo visser. Toen die er mee ophielden was het even stil, tja puberteit dan heb je andere interesses. Maar toen Bob zich aandiende viel hij mij gelijk op. In Nagano heb ik hem zien rijden, geweldig zon zilveren plak! En in Salt Lake City 2002 heb ik meegehuild zo erg vond ik het om te zien hoe veel verdriet hij had. En ja wacht dacht je van de laatste spelen in Turijn, die waren helemaal super natuurlijk. Weet niet of je zelf een beetje het schaatsen hebt gevolgd, maar ik was enorm kwaad toen Bob uit zijn Team werd gezet. En nu ben ik zo benieuwd hoe of hij het verder gaat doen in het seizoen. Dus toen ik hoorde dat hij in PE ging meedoen ben ik natuurlijk als fan van het eerste uur gaan kijken. En het bevalt mij prima. Samen met Bas vormt hij een prachtig, sportief team. Of ze het gaan redden weet ik niet maar ze zijn voor mij nummer 1.
Zo nu weet je een beetje de reden van mijn fan van Bob zijn. Leuk dat je interesse toont!
Liefs, Heidi