Auteur Topic: [CL] Dag 6: De lift  (gelezen 16618 keer)

Offline mrchipie

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die jongen met de vele bijnamen
Re: Dag 6: De lift
« Reactie #100 Gepost op: 29-01-2020, 20:13:07 »
hoop wel als de game klaar is dat we de hints gaan zien lijkt me wel leuk ;D
chipsverslaafde <3

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Dag 6: De lift
« Reactie #101 Gepost op: 29-01-2020, 20:28:04 »
Ik ben wel blij dat we precies vandaag hebben uitgekozen voor een rustig dagje. Ik ben iets eerder thuis dan verwacht en net alles kunnen teruglezen. Heb nog niet echt veel overtuigende redenen gezien om mijn stem te wijzigen, dus dan doe ik dat maar niet.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 6: De lift
« Reactie #102 Gepost op: 29-01-2020, 20:29:36 »
Ik heb hier een slecht gevoel over  ::rofl::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 6: De lift
« Reactie #103 Gepost op: 29-01-2020, 20:31:20 »
Ik eerlijk gezegd ook..... Er is niemand die ons op andere gedachten probeert te brengen, dus het lijkt dat de overvallers het wel best vinden zo
Wit is ook een kleur!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: Dag 6: De lift
« Reactie #104 Gepost op: 29-01-2020, 20:33:15 »
Ik eerlijk gezegd ook..... Er is niemand die ons op andere gedachten probeert te brengen, dus het lijkt dat de overvallers het wel best vinden zo

Zo voelt het inderdaad.
Maar ik denk niet dat een last-minute-collectieve-switch gewaardeerd wordt  ::rofl::
You'll never walk alone

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: Dag 6: De lift
« Reactie #105 Gepost op: 29-01-2020, 20:34:00 »
Daarom inderdaad ^. Het lijkt vrij duidelijk wie de meeste stemmen gaat krijgen, dus iedereen kan weer schaapachtig achter elkaar aanlopen.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline B&W

  • Forumlid
Re: Dag 6: De lift
« Reactie #106 Gepost op: 29-01-2020, 20:44:32 »
Eerlijk gezegd heb ik een kleine writer’s block. Ik weet niet meer wat ik moet zeggen, en vooral weet ik niet op wie ik moet stemmen. Aan de ene kant kan het fijn zijn om mensen die nu al veel verdacht zijn, om daar zeker over te zijn. Dat levert ook weer nieuwe informatie op, zoals Linus die 3-4 keer op Jacco heeft gestemd. Dat maakt echt het verschil tussen verdenken en vertrouwen. Maar aan de andere kant: de collectieve verdachten hebben op dit moment ook niet veel opgeleverd. Waarom zouden de nummers 2 dan wel ineens overvaller zijn?

Ik kan ook stemmen op iemand die afgelopen stemmingen helemaal niet in the picture stond, een andere koers varen. Ik denk alleen dat dat voor deze stemming dus mijn eigen stem weggooien is. En ik voel me ook enigszins bezwaard om nu een “nieuwe verdachte” te opperen omdat je dat dan meteen stemmen oplevert?

Ik vind het eigenlijk helemaal niet een goede verandering dat we niet zo veel meer met elkaar zouden moeten praten. En geen nieuwe verdachten zouden moeten aandragen. Ik snap dat we dan weer respectievelijk moeten bijlezen en moeten nadenken, maar dat zou geen probleem moeten zijn als het ergens naartoe kan leiden.

Ik ben ergens helemaal klaar met al mijn getwijfel, dus ik ga maar gewoon stemmen. Ik ben benieuwd of Linus’ factorentheorie klopt, dan kijk ik morgen wel naar één van mijn “nieuwe verdachten”.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 6: De lift
« Reactie #107 Gepost op: 29-01-2020, 21:18:36 »
Tsja op de huidige weg gaat het ook niet goed. Misschien eens wat anders proberen, een Miek of Robbie ik noem maar 2 namen.
Wat een raar voorstel ineens?
Frankje Lapi

Offline Miek1999

  • Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Dag 6: De lift
« Reactie #108 Gepost op: 29-01-2020, 21:29:56 »
Wat een raar voorstel ineens?

Ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar een onderbouwing?
I will follow my inner gold

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 6: De lift
« Reactie #109 Gepost op: 29-01-2020, 21:30:30 »
Het lijkt te klinken als een wanhopige overvaller.....of wellicht een wanhopige gegijzelde.....
 of wil Daisy ons iets anders vertellen? ::hypocriet::
Wit is ook een kleur!