Auteur Topic: [CL] Dag 9: Tunnelvisie  (gelezen 20286 keer)

Offline belg

  • Forumlid
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #140 Gepost op: 2-02-2020, 19:18:52 »
Dus mijn stem gaat natuurlijk naar belg, want voor mij is er nog altijd maar een juiste Belg in dit spel en dat is hij niet.  ::bravo::
Naar beide spelleiders gestuurd?  :P

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #141 Gepost op: 2-02-2020, 19:26:56 »
Ja, zowel God als Satan.

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #142 Gepost op: 2-02-2020, 19:28:24 »
Op basis van mijn schema tot dusver en de tijd die ik tot nu heb gehad om te deduceren, kom ik eropuit dat dit de vier overgebleven wolven zijn:

B&W
Jann
Sander
Vermoljoen
Ik wil dit nog even aanvullen met het feit dat MV en Lawliet ook in dit straatje kunnen passen, en dan in het meest waarschijnlijke geval in plaats van B&W of Jann. Maar ik ga nog even verder puzzelen.*

Overigens heb ik sowieso al het hele weekend de neiging om Lawliet eruit te stemmen, maar dat heeft weer andere redenen.

Edit: *MV óf Lawliet. Waarschijnlijk niet allebei, want MV verdacht Lawliet.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2020, 19:30:43 door SpacyColours »
Sky might be falling but remember you can fly

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #143 Gepost op: 2-02-2020, 19:29:36 »
Misschien wel een idee om van het verdachtenlijstje te stemmen op iemand die niet in het screenshot van robbie stond?

Ja, ik weet niet of het helemaal eerlijk is, maar als de wolven unaniem moeten stemmen en Daisy ligt er straks uit, dan heb ik alvast een screenshotje gemaakt om te zien wie er allemaal online was om als wolf en stem nog last minute naar Daisy te veranderen.

Maar again: weet niet of dat eerlijk is, want is wel beetje meta...
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #144 Gepost op: 2-02-2020, 19:31:51 »
Misschien wel een idee om van het verdachtenlijstje te stemmen op iemand die niet in het screenshot van robbie stond?

Even voor de duidelijkheid (want ik moet nu weg) als dit plan doorgang vindt: ik was ook online op dat moment, wordt ook in dat topic gezegd (maar voordat ik me daar niet tegen kan verdedigen). Verder heb ik al gestemd en zie ik later vanavond als ik terug ben wel wat er is gebeurd  ::zwaai::

Online Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #145 Gepost op: 2-02-2020, 19:33:55 »
Maakt weinig uit of je wel of niet online was toen, je staat niet op het screenshot. Robbie wilde hiermee aangeven dat de wolven juist wel in dit screenshot te vinden waren (unaniem stemmen). Ongetwijfeld zullen er wel een aantal wolven tussenstaan, maar vast niet allemaal.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #146 Gepost op: 2-02-2020, 19:35:42 »
Overigens heb ik sowieso al het hele weekend de neiging om Lawliet eruit te stemmen, maar dat heeft weer andere redenen.



Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #147 Gepost op: 2-02-2020, 19:41:42 »
Maakt weinig uit of je wel of niet online was toen, je staat niet op het screenshot. Robbie wilde hiermee aangeven dat de wolven juist wel in dit screenshot te vinden waren (unaniem stemmen). Ongetwijfeld zullen er wel een aantal wolven tussenstaan, maar vast niet allemaal.
Ik had even na dat screenshot iedereens profiel gecheckt, en iedereen was recentelijk online geweest, alleen Sander was volgens mij vlak voor het bericht van Daisy voor het laatst online geweest. En Vermoljoen was in die screen plotseling in rook opgegaan, en zijn smoes was dat hij op het WidM forum zat, maar dan blijf je volgens mij toch gewoon nog in die lijst staan?

Los van alles denk ik helemaal niet dat wolven unaniem moeten stemmen. Dat is bij het echte wolven ook niet zo. En daarom vind ik Sander er nóg extra verdachter uit naar voren komen, omdat we bij hem als enige konden zeggen: "hey, jij was offline op dat moment!"

EDIT: Ik weet trouwens niet of dat in het echte wolven ook zo is. Meestal als ik het speel, is er één wolf die random iemand aanwijst, nog een wolf die iemand aanwijst, en uiteindelijk zitten de twee met toenemende mate enthousiast naar hun slachtoffer te wijzen, en degene die uiteindelijk het enthousiastst wijst, krijgt uiteindelijk de rest van de stemmers op zijn hand.
« Laatst bewerkt op: 2-02-2020, 19:44:03 door SpacyColours »
Sky might be falling but remember you can fly

Offline SpacyColours

  • Winnaar De Mol pool 2018, Winnaar Survivor 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Time's Person of the Year 2006
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #148 Gepost op: 2-02-2020, 20:26:50 »
Ik hoop eigenlijk dat ik er zo uit wordt gegooid door de wolven, want dan zat ik waarschijnlijk op het goede spoor.

In dat geval kan ik alleen maar zeggen, kijk nog eens goed naar m'n schema want daar staat alle info die we nodig hebben, en we zullen naar de volgende stemming nog meer info krijgen.

Hier nog een schema op basis waarvan ik mijn 4 meest verdachte wolven heb gebaseerd (per persoon met wie diegene het niet oneens is geweest in het spel. Tussen haakjes bij twijfel. En daarna gereduceerd op basis van de mensen die het niet oneens waren met Robbie)

Kaaasje, belg, MV, Miek, Vermoljoen, Jann, B&W, Sander, DC, Linus, L Lawliet, Brtdm, Hautoa, Robbie

1. Kaaasje - belg, (MV), B&W, Sander, DC, Linus, L Lawliet, Hautoa, (Miek)
2. belg - Kaaasje, (MV), Miek, Vermoljoen, B&W, (Sander), DC, (Linus), L Lawliet, Hautoa
6. MV - (Kaaasje), (belg), Vermoljoen, B&W, Sander, Linus, Robbie
7. Miek1999 - belg, Vermoljoen, Jann, B&W, Sander, DC, Linus, L Lawliet, Brtdm, Hautoa
9. Vermoljoen - belg, MV, Miek, Jann, B&W, ¿¿¿Sander???, DC, ¿¿¿Linus??? L Lawliet, Hautoa, Robbie
13. Jann - (belg), Miek, Vermoljoen, B&W, Sander, DC, Linus, L Lawliet, Brtdm, Hautoa, Robbie
17. B&W - Kaaasje, belg, MV, Miek, Vermoljoen, Jann, Sander, Linus, Hautoa, Robbie
19. SanderFMC - Kaaasje, (belg), MV, Miek, (Vermoljoen), Jann, B&W, DC, Linus, L Lawliet, Brtdm, Hautoa, Robbie
22. Dikke Controleur - Kaaasje, belg, Miek, Vermoljoen, Jann, Sander, Linus, L Lawliet
25. Linus - Kaaasje, (belg), MV, Miek, ¿¿¿Vermoljoen???, Jann, B&W, Sander, DC, L Lawliet, Hautoa
27. L Lawliet - Kaaasje, belg, Miek, Vermoljoen, Jann, Sander, DC, Linus, Brtdm, Hautoa, Robbie
30. Brtdm - Miek, Jann, Sander, L Lawliet, Hautoa
31. Hautoa - Kaaasje, belg, Miek, Vermoljoen, Jann, B&W, Sander, Linus, L Lawliet, Brtdm
Robbie: (MV), Vermoljoen, Jann, B&W, Sander, L Lawliet

(MV) - xxx Jann xxx xxx Lawliet xxx
Vermoljoen
Jann - xxx MV xxx
B&W -  xxx Lawliet xxx
Sander - (Vermoljoen)
Lawliet - xxx MV xxx xxx B&W xxx
Sky might be falling but remember you can fly

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #149 Gepost op: 2-02-2020, 20:29:01 »
Vermoljoen stond eerder al op mijn lijstje en nu ik zie dat hij ook meermaals genoemd wordt door anderen gaat mijn stem hier weer naar. De mogelijke hint plus ook wat verdacht gedrag

Offline de_witte

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Dag 9: Tunnelvisie
« Reactie #150 Gepost op: 2-02-2020, 20:30:21 »
chips
Wit is ook een kleur!